пятница, 24 ноября
Расширенный поиск
Вход для клиентов
Регистрация клиента

Авторизация

 

Предложить акцию

Ваше имя:
Email:
Сообщение:
:
 
Акции!


З 1 січня вводиться нова форма декларації про майновий стан і доходи | печать |
18.11.2016 г. 10:20
Наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859» внесено зміни до форми декларації про майновий стан і доходи. Так, зокрема, передбачено зменшення обсягу декларації (зменшення кількості додатків з чотирьох до двох) та зміна порядку розрахунку податкових зобов’язань фізичних осіб-підприємців.
Наказ набуває чинності 31 грудня 2016 року.
Звертаємо увагу, що нова форма декларації про майновий стан і доходи вводиться в дію з 1 січня 2017 року.  

Електронні сервіси ДФС

Ліля Булковська: Оновлений Електронний кабінет платника працює безкоштовно, цілодобово та в режимі реального часу
Для покращення сервісного обслуговування платників фахівцями ДФС було спрощено роботу Електронного кабінету платника. Відтепер для роботи з кабінетом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет. Про це під час брифінгу повідомила заступник директора департаменту – начальник управління електронних сервісів та звітності ДФС Ліля Булковська.
За її словами, Електронний кабінет працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.
«Через відкриту частину користувачі мають змогу ознайомитися з останніми актуальними новинами ДФС, а також дізнатися про нововведення та доопрацювання кабінету. Також платники мають змогу отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності, дізнатися контакти та адреси центрів обслуговування платників, переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності, в режимі реального часу отримати інформацію з понад 10 реєстрів ДФС», – розповіла Ліля Булковська.
Щоб скористатися приватною частиною платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. В кабінеті платник може переглянути особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки.
При цьому платники мають можливість переглянути всю подану звітність незалежно від способу подання.
Фізичні особи (громадяни), суб’єкти спрощеної системи оподаткування, платники податку на додану вартість та інші платники в Електронному кабінеті також мають можливість створити та надіслати звітність в електронному вигляді, заяву для реєстрації платником окремого податку, надіслати запит та отримати витяг з реєстру або витяг з відповідної системи, до якої створюється запит.
«Через Електронний кабінет вперше надано можливість електронного листування з контролюючими органами. Для цього необхідно просто обрати податкову інспекцію чи митницю, зазначити вид листа, завантажити його та надіслати», – сказала Ліля Булковська.
Для фізичних осіб (громадян) в Електронному кабінеті є можливість створення запиту щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що досить важливо в період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.
Посадовець також відзначила зацікавленість платників податків оновленим сервісом.
«Після впровадження Електронного кабінету наші платники та користувачі активно брали участь в його тестуванні. Саме платниками було надіслано багато пропозицій щодо його вдосконалення, розширення спектру послуг, які й були першочергово впроваджені та реалізовані в кабінеті», – зазначила Ліля Булковська.
Роман Насіров: Сьогодні послугами «Електронного кабінету платника» користуються понад 4 мільйона українців
Державна фіскальна служба постійно вдосконалює систему адміністрування податків. Про це повідомив Голова державної фіскальної служби України Роман Насіров, презентуючи оновлений сервіс «Електронний кабінет платника» в прес-центрі ДФС.
«Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП) розпочав роботу з лютого 2016 року. На даний момент послугами кабінету скористалося 4,2 мільйона осіб. Сервіс надає можливість платнику безкоштовно працювати в ЕКП в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Тобто, платник може працювати дистанційно, не відвідуючи центри обслуговування, а це значна економія часу та мінімізація корупційної складової», - зазначив Роман Насіров.
З українських міст до топ-10 споживачів нашого електронного продукту входить Харків, Дніпро, Львів, Одеса, Київ, Полтава, Донецьк, Вінниця, Миколаїв, Черкаси.
Географія користувачів ЕКП охоплює США, Італію, Нідерланди, Німеччину. Загалом, в ЕКП зареєстровано користувачів з-понад 70 країн.
Функціональні частини Електронного кабінету платника: відкрита  (загальнодоступна) – вхід без ідентифікації користувача та приватна частина (особистий кабінет) – вхід за допомогою електронного цифрового підпису.
Нещодавно запроваджено новий сервіс у тестовому режимі - «Довідка про відсутність заборгованості». Сервіс «Довідка про відсутність заборгованості» в «Електронному кабінеті платника» надає можливість:  платникам – подавати заяви та отримувати довідки; органам ДФС – підтверджувати відсутність заборгованостей довідкою; третім особам – переглядати видані платникам довідки.
Також впроваджуються ініціативи, які передбачають:
- подання заяв на видачу ліцензій; реєстр заяв на відшкодування ПДВ;
- видачу всіх довідок, витягів в електронному вигляді;
- формування  та направлення електронних звернень громадян;
- запис на особистий прийом;
- створення функціоналу для обміну інформацією з ЦОВВ, правоохоронними органами;
- впровадження митної складової.
За словами Голови ДФС, наступного року очікується, що кількість користувачів сервісу значно збільшиться  – насамперед, це будуть особи, які мають заповнювати електронні декларації, активні платники податків, приватні підприємці, юридичні особи.
«Можливості "Електронного кабінету платника" забезпечують потреби більше 40  мільйонів фізичних осіб від отримання відомостей про доходи і податки, створення і відсилку електронної декларації до листування з ДФС та з’ясування стану розрахунків з бюджетом», – наголосив Голова ДФС.
 Презентаційні матеріали  http://sfs.gov.ua/data/files/185026.pdf


Роз’яснення законодавства
Подання уточнюючого розрахунку при анулюванні реєстрації платника  ПДВ за період, у якому він був платником ПДВ, не передбачено
Податкова декларація, розрахунок - це документ, що подається платником податків контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов’язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
У разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації, він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.
Тобто, обов’язок щодо подання податкової декларації з ПДВ та уточнюючого розрахунку до такої податкової декларації покладається на платника ПДВ.
Оскільки суб’єкт господарювання у разі анулювання реєстрації платника ПДВ виключається із Реєстру платників ПДВ, то уточнюючий розрахунок за період, у якому він був платником ПДВ, такий суб’єкт господарювання подати не може.
Зазначена норма передбачена п. 46.1 ст. 46 та п. 50.1 ст. 50 Податкового кодексу України.
Анулювання реєстрації платника ПДВ, якщо протягом 12 послідовних податкових місяців відсутні операції з постачання
Реєстрація платника ПДВ діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається, зокрема якщо особа, зареєстрована як платник ПДВ, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з ПДВ та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов’язання чи податкового кредиту.
Тобто, якщо у платника ПДВ протягом 12 послідовних податкових місяців відсутні операції з постачання та при цьому наявні обсяги придбання за рахунок яких сформовано податковий кредит, підстави для анулювання реєстрації платника ПДВ відсутні.
Зазначена норма передбачена п.п. «г» п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України.
Розрахунки готівкою фізичних осіб між собою за договорами купівлі-продажу, які підлягають нотаріальному посвідченню, здійснюються у розмірі, що не перевищує 150 тис. грн.
Підприємства (підприємці) мають право здійснювати розрахунки готівкою між собою та/або з фізичними особами протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами в межах граничних сум розрахунків готівкою, установлених постановою Правління НБУ від 06.06.13 № 210.
Такі граничні суми розрахунків  становлять:
– для підприємств (підприємців) між собою протягом одного дня в розмірі 10 тис.грн;
– фізичної особи з підприємством (підприємцем) протягом одного дня за товари (роботи, послуги) у розмірі 150 тис. грн;
– фізичних осіб між собою за договорами купівлі-продажу, які підлягають нотаріальному посвідченню, у розмірі 150 тис. грн.
Платежі понад встановлені граничні суми проводяться через банки шляхом перерахування коштів з поточного рахунку на поточний рахунок або внесення коштів до банку для подальшого їх перерахування на поточні рахунки.
Отже, фізичні особи для здійснення розрахунків з фізичними особами за договорами купівлі-продажу, які підлягають нотаріальному посвідченню, на суму більше 150 тис. грн., можуть внести кошти готівкою до банків або небанківських фінансових установ, які в установленому законодавством порядку отримали ліцензію на переказ коштів без відкриття рахунку, для подальшого їх зарахування на рахунки отримувачів.
Зазначена норма визначена п 2.3 «Положення про ведення касових операцій у національній валюті України», затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.04  № 637.
Готівка під звіт видається працівнику після звітування за раніше отриманими коштами
Видача відповідній особі готівкових коштів під звіт проводиться за умови звітування нею у встановленому порядку за раніше отримані під звіт суми.
Отже, лише після звітування щодо використання раніше отриманих готівкових коштів  працівнику можна видавати готівку.
За видачу готівкових коштів під звіт без повного звітування щодо раніше виданих коштів застосовується штрафна санкція у розмірі 25 відсотків виданих під звіт сум.
Зазначені норми передбачені п.2.11 «Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні» затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.04 та п.1 Указу Президента України від 12.06.1995 №436/95 "Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки".
Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації подається протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного року
02 серпня 2016 року набрав чинності наказ МФУ від 17.06.16 N 553 "Про затвердження форми Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації".
Нова форма Звіту передбачає:
- заповнення лише тих показників, які відображають особливості діяльності неприбуткової організації в залежності від закону, що регулює діяльність такої організації;
- відображення податкового зобов'язання з податку на прибуток у разі нецільового використання отриманих коштів та/або розподілу доходів (прибутків) організації серед засновників (учасників), її членів, працівників, членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб;
- нове поле для місячного податкового (звітного) періоду (для подання Звіту у разі недотримання вимог п. 133.4 ст. 134 Податкового кодексу України (ПКУ);
Неприбуткові організації, які не порушували вимог Податкового кодексу України (ПКУ), подають звіт за базовий податковий (звітний) період - календарний рік протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
При цьому такі неприбуткові організації Звіт за звітні податкові періоди, що дорівнюють "I кварталу", "Півріччю", "Трьом кварталам", не подають.
Подання фінансової звітності разом зі Звітом здійснюється за бажанням неприбуткової організації.
Дані, наведені у Звіті, повинні ґрунтуватися на даних бухгалтерського обліку та відповідати вимогам щодо складання податкової звітності.
Частину I Звіту заповнюють всі неприбуткові організації незалежно від того, дотримались вони вимог, визначених пунктом 133.4 статті 133 ПКУ, чи ні.
Частина ІІ Звіту заповнюється лише неприбутковими організаціями, які недотримались вимог, визначених пунктом 133.4 статті 133 ПКУ.
Додаток ГД до Звіту подається неприбутковими організаціями в обов'язковому порядку при здійсненні операцій з гуманітарною допомогою.
За неподання податковим агентом податкового розрахунку за формою № 1ДФ, про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь підприємця, застосовується штраф у розмірі 510 грн.

Відповідно до п. 3.2 «Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і утриманого з них податку» (форма 1ДФ), у графі 3а "Сума нарахованого доходу" відображається (за звітний квартал) дохід, який нарахований фізичній особі відповідно до ознаки доходу згідно з довідником ознак доходів, наведеним у додатку до цього Порядку.

У разі нарахування доходу його відображення у графі 3а є обов'язковим незалежно від того, виплачені такі доходи чи ні.
Неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку (форма 1ДФ), якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов'язань платника податку та/або до зміни платника податку тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 510 гривень.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 1020 гривень.
Тобто, неподання податковим агентом податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь, зокрема фізичної особи - підприємця, є порушенням порядку подання інформації про фізичних осіб - платників податків, і до такого податкового агента застосовуються зазначені штрафні санкції.
Дохід, нарахований (виплачений) самозайнятій особі, відображається в податковому розрахунку за формою № 1ДФ з ознакою доходу "157".
Для отримання витягу з реєстру платників єдиного податку,  такий платник повинен звернутися із запитом до фіскального органу
Реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.
Фіскальний орган веде реєстр платників єдиного податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками єдиного податку.
За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку.
Тобто платник єдиного податку, який виявив бажання отримати витяг з реєстру платників єдиного податку, повинен звернутися із запитом про отримання такого витягу до фіскального органу за місцем своєї податкової адреси.
До затвердження відповідних форм запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, подається заява на отримання витягу в довільній формі, на підставі якої видається тимчасовий витяг з реєстру платників єдиного податку.
Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту.
Витяг діє до внесення змін до реєстру.
Зазначена норма визначена п. 299.1, п. 299.2, п. 299.9 ст. 299 Податкового кодексу України.
Доходи у вигляді виграшів та призів оподатковуються під час їх нарахування за ставкою 18%
До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються, зокрема, доходи у вигляді виграшів, призів.
Податковим агентом платника податку під час нарахування (виплати, надання) доходу у вигляді виграшів (призів) у лотерею чи в інші розіграші, у букмекерському парі, у парі тоталізатора, призів та виграшів у грошовій формі, одержаних за перемогу та/або участь в аматорських спортивних змаганнях, у тому числі у більярдному спорті, є особа, яка здійснює таке нарахування (виплату).
Податковим агентом - оператором лотереї у строки, визначені для місячного податкового періоду, до бюджету сплачується загальна сума податку з доходів фізичних осіб, нарахованого за ставкою 18%, із загальної суми виграшів (призів), виплачених за податковий (звітний) місяць гравцям у лотерею.
Крім того, податкові агенти - оператори лотереї у податковому розрахунку за формою 1ДФ відображають загальну суму нарахованих (виплачених) у звітному податковому періоді доходів у вигляді виграшів (призів) та загальну суму утриманого з них податку.
У податковому розрахунку не зазначається інформація про суми окремого виграшу, суми нарахованого на нього податку, а також відомості про фізичну особу - платника податку, яка одержала дохід у вигляді виграшу (призу).
Оподаткування доходів у вигляді виграшів та призів, інших, ніж виграш (приз) у лотерею, здійснюється у загальному порядку, встановленому для доходів, що остаточно оподатковуються під час їх нарахування, за ставкою 18%.
Під час нарахування (виплати) доходів у вигляді виграшів у лотерею або в інших розіграшах, які передбачають попереднє придбання платником податку права на участь у таких лотереях чи розіграшах, не беруться до уваги витрати платника податку у зв’язку з отриманням такого доходу.
Доходи остаточно оподатковуються під час їх виплати за їх рахунок.
Зазначена норма визначена пп. 164.2.8 ст. 164 та п. 170.6. ст. 170 Податкового кодексу України.
    Платники запитували
Яким чином сплачується військовий збір у разі нотаріального оформлення об’єктів спадщини, посвідчення договорів купівлі – продажу нерухомого (рухомого) майна, договорів дарування?
     Сплата військового збору у разі нотаріального посвідчення договорів купівлі-продажу майна резидентами та нерезидентами, посвідчення договорів дарування чи видачі свідоцтв про право на спадщину нерезидентам здійснюється до нотаріального оформлення таких договорів (одержання свідоцтв).
     В усіх інших випадках нотаріального посвідчення правочину платник податку зобов’язаний подати податкову декларацію за наслідками звітного податкового року та сплатити військовий збір за ставкою 1,5 відсотка.
Який термін взяття на облік платника податків у контролюючому органі в зв’язку зі зміною місцезнаходження, що пов’язане зі зміною адміністративно-територіальної одиниці, та який документ підтверджує такі зміни?
     Відповідно до розділу Х Порядку обліку взяття на облік платників податків в контролюючому органі за новим місцезнаходженням (основне місце обліку) здійснюється протягом місяця після отримання відомостей про зміну місцезнаходження, для платників податків, відомості щодо яких містяться в ЄДР, або заяви за ф.№ 1-ОПП / ф.№ 5-ОПП для платників податків, яким законом установлені особливості їх державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в ЄДР.
     Документами, що підтверджують взяття на облік платника податків у контролюючому органі є:
     виписка з ЄДР, яка є підтвердженням взяття на облік за новим місцезнаходженням (місцем проживання), для платників податків, відомості щодо яких містяться в ЄДР;
     довідка про взяття на облік платника податків за ф. № 4-ОПП для платників податків, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в ЄДР.
Які платники податків та у яких випадках не повинні подавати повідомлення за ф.№20-ОПП?
     Повідомлення за ф.№20-ОПП подається платниками податків за умови наявності об’єктів оподаткування або об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням. Інформація про об’єкти оподаткування, такі як товари, дохід (прибуток) або його частина, обороти з реалізації товарів (робіт, послуг), операції з постачання товарів (робіт, послуг) відображаються у відповідній податковій звітності платника податків (податкова декларація з податку на прибуток, з податку на додану вартість, податковий розрахунок за ф. №1ДФ та інші), тому про такі об’єкти оподаткування не потрібно повідомляти у повідомленні за ф. №20-ОПП.
Чи має можливість неповнолітня дитина через свої релігійні переконання відмовитися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків?
     Неповнолітня особа має право через свої релігійні переконання відмовитися від прийняття реєстраційного номеру облікової картки платника податку та здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта після отримання паспорта громадянина України при досягненні нею 16-річного віку.
Чи може комунальне підприємство обрати третю групу платників єдиного податку?
          Відповідно до п.п. 3 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України платники єдиного податку третьої групи (юридичні особи) - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень.
     При цьому п.п. 291.5.5 п. 291.5 ст. 291 ПКУ передбачено, що не можуть бути платниками єдиного податку третьої групи суб’єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків.
    Відповідно до ст. ст. 63, 78 Господарського кодексу України комунальне підприємство – це підприємство, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, утворюється органом, який є представником власника - відповідної територіальної громади і виконує його функції та майно якого закріплюється за ним на праві господарського відання або на праві оперативного управління.
     Отже, єдиним засновником (учасником) комунальних підприємств є територіальна громада в особі уповноважених органів. Тобто, їх частка у статутному фонді цих підприємств перевищує 25 відсотків.
     Крім того, ст. 8 ГКУ передбачено, що держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб’єктами господарювання.
     Таким чином, оскільки засновники комунальних підприємств не є суб’єктами господарювання і їх частка в цих підприємствах перевищує 25 відсотків, зазначені підприємства не можуть обрати третю групу

Чи мають право юридичні особи - платники єдиного податку третьої групи здійснювати виробництво (в тому числі із давальницької сировини) та/або реалізацію ювелірних виробів?
     Відповідно до пп. 4 пп. 291.5.1 п. 291.5 ст. 291 Податкового кодексу України не можуть бути платниками єдиного податку юридичні особи, які здійснюють видобуток, виробництво, реалізацію дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, у тому числі органогенного утворення (крім виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння).
Чи мають право юридичні особи - платники єдиного податку третьої групи здійснювати бартерні операції (взаємозалік заборгованостей)?

     Відповідно до п. 291.6 ст. 291 Податкового кодексу України платники єдиного податку третьої групи повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій).
     Бартерна (товарообмінна) операція – це господарська операція, яка передбачає проведення розрахунків за товари (роботи, послуги) у негрошовій формі в рамках одного договору (п.п. 14.1.10 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).
     Отже, юридичні особи - платники єдиного податку третьої групи не мають права здійснювати бартерні операції, в тому числі погашати заборгованість за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) іншим способом ніж грошовим.Начало формы
Конец формы
Начало формы
Конец формы

Головне управління ДФС у Запорізькій області

Підприємці Запорізької області сплатили майже 600 мільйонів гривень єдиного податку
Малі та середні підприємці Запорізької області сплатили до місцевого бюджету 589 мільйонів гривень єдиного податку. Це на 235 мільйонів гривень більше, ніж за десять місяців 2015 року та на 141 мільйон перевищує прогнози на цей рік.
Найбільше єдиного податку перерахували підприємці-фізичні особи – 310,5 мільйона або 53 відсотки від загальних надходжень. Суб'єкти господарювання – юрособи забезпечили 86,5 мільйона або понад 14 відсотків. Представники четвертої групи спрощеної системи оподаткування, до якої належать сільгоспвиробники, поповнили місцеві скарбниці на 192,5 мільйона, що складає 32 відсотки від загальної суми.
На сьогодні спрощену систему оподаткування на Запоріжжі застосовують 48,5 тисячі представників малого та середнього підприємництва, переважна більшість з яких – 40 тисяч – це СГД-фізичні особи.
Лідерами зі сплати податку стали підприємці Дніпровського району м. Запоріжжя, які спрямували майже 46 мільйонів гривень, перевищивши минулорічні показники на 17 мільйонів. Малий та середній бізнес Вознесенівського району обласного центру сплатив 43 мільйони (+6,7 мільйона до рівня минулого року), Шевченківського району – близько 42 мільйонів (+16 мільйонів), Комунарського – 41,7 мільйона (+17,4 мільйона). У м. Мелітополь до місцевого бюджету надійшло 37,7 мільйона гривень єдиного податку, що на 12,7 мільйона більше, ніж торік, у Олександрівському районі м. Запоріжжя – 32,7 мільйона (+11,5 мільйона), у Хортицькому районі – майже 32 мільйони (+12,7 мільйона), у м. Бердянськ – 31,8 мільйона (+10,6 мільйона).
Нагадаємо, у 2016 році підприємці-"спрощенці" сплачують єдиний податок за такими ставками: 3 відсотки доходу – у разі сплати податку на додану вартість, 5 відсотків – якщо ПДВ включається до складу єдиного податку. Для представників агросектору ставки податку залежать від виду земель – від 0,16% – до 5,4% нормативно-грошової оцінки 1 гектара землі.

Податок на доходи запорожців поповнив місцеві скарбниці майже на 2,5 мільярда
За січень-жовтень поточного року запорізькі платники спрямували до місцевих бюджетів 2 мільярди 492 мільйони гривень податку на доходи фізичних осіб (без показників Спеціалізованої ДПІ з обслуговування великих платників у м. Запоріжжя). Як повідомила перший заступник начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Олена Фоменко, надходження перевищили минулорічні на 909 мільйонів гривень, а прогнозний рівень на цей рік – на 410 мільйонів.
Найбільшими платниками цього податку є підприємства таких галузей економіки, як виробництво і розподіл електроенергії, державне управління й оборона, грошове та фінансове посередництво, сільське господарство, а також заклади охорони здоров'я, надання соціальної допомоги та освіти.
Як відзначила Олена Фоменко, у Запорізькому регіоні податок на доходи фізичних осіб забезпечує понад половину від загальних надходжень бюджетів громад. Серед основних резервів залучення додаткових коштів є робота фіскальної служби з детінізації економіки, зокрема, це протидія порушенням на ринку праці, контроль за дотриманням трудового законодавства, погашення заборгованостей по виплатам заробітних плат тощо. Ці заходи проводяться спільно із іншими органами виконавчої влади.

У кримінальному провадженні щодо діяльності "конвертцентру", ліквідованого запорізькими оперативниками, затверджено обвинувальний акт
У серпні поточного року співробітники оперативних підрозділів Головного управління ДФС у Запорізькій області ліквідували потужний конвертаційний центр. До його складу входили підприємства з обігом коштів на рахунках понад 141 мільйон гривень.
Досудовим розслідуванням встановлено, що організатор угруповання створив схему, направлену на ухилення від сплати податків. До складу конвертаційного центру входили вісімнадцять фіктивних суб’єктів господарювання. Його діяльність розповсюджувалась на чисельні підприємства реально діючого сектору економіки регіону.
На теперішній час у даному кримінальному провадженні затверджено обвинувальний акт за фактом фіктивного підприємництва, вчиненого організованою злочинною групою, пособництва в умисному ухиленні від сплати податків у значному розмірі (ч.3 ст.28, ч.2 ст.205, ч.5 ст.27, ч.2 ст.212 КК України), який направлено до суду.
Усього з початку 2016 року співробітники підрозділів податкової міліції припинили діяльність 5 "конвертаційних центрів", загальний обсяг проконвертованих коштів яких становив 650 мільйонів гривень, а ймовірні втрати бюджету – майже 102 мільйони. За результатами відпрацювання контрагентів "конвертаційних центрів" та фіктивних суб’єктів господарювання стягнуто більш ніж 22,7 мільйона гривень.

Запорізькі митники попередили спробу незаконного вивезення старовинних монет за межі України
 При проведенні митних формальностей в зоні митного контролю міжнародного аеропорту м. Запоріжжя у громадянина Туреччини було виявлено 29 старовинних монет з металу сріблясто-білого та темно-мідного кольорів і п’ять медалей СРСР, які не були заявлені за встановленою формою і знаходилися у ручній поклажі.
Іноземець, який відлітав нічним міжнародним авіарейсом "Запоріжжя – Сабіха", самостійно обрав форму проходження митного контролю у спрощеному порядку "зелений коридор" без заповнення митної декларації. При проходженні "зеленого коридору", у нього було виявлено зазначені культурні цінності без необхідних для їх перевезення документів.
Ці предмети обмежені до переміщення через митний кордон України відповідно до ст. 373 МКУ, Закону України від 21 вересня 1999 року №1068 "Про вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей" (1068-14) та Інструкції про порядок оформлення права на вивезення, тимчасове вивезення культурних цінностей та контролю за їх переміщенням через державний кордон України, затвердженої наказом Міністерства культури і мистецтв України від 22 квітня 2002 року за № 258.
Громадян Туреччини порушив порядок проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю, а саме перемістив "зеленим коридором" предмети, що обмежені законодавством України до такого переміщення. Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого статтею 471 Митного кодексу України.
Вказані предмети правопорушення були вилучені для проведення митницею подальших процесуальних дій.

У Запорізькій області митні надходження склали понад 3 мільярди 819 мільйонів гривень
Така сума надійшла до державного бюджету за 10 місяців поточного року за рахунок митних платежів, що стягуються при ввезенні на територію України товарів для виробництва в промислових та інших галузях регіону.
- Виходячи з економічної специфіки Запорізької області, левова частка надходжень податків і зборів по оформленням в Запорізькій митниці ДФС традиційно припадає на платежі при імпорті товарів для промислового виробництва – 76,9%. Решта 23,1% – це надходження з імпорту суб'єктів невиробничих галузей, – зазначив в. о. начальника Запорізької митниці ДФС Сергій Черкунов.
У структурі товарних угрупувань найбільша частка сплачених митних платежів припадає на машини, устаткування та транспорт – 33%, метали та вироби з них – 16%, паливно-енергетичні товари – 12%, продовольчі товари та продукція сільського господарства – 10%, мінеральні продукти – 9%, продукція хімічної промисловості – 9%, вироби із каміння, скла, кераміки – 8%.

Запорізькі підприємства-забруднювачі сплатили понад 204 млн грн. екологічного податку
За січень-жовтень 2016 року до зведеного бюджету надійшло 204,5 млн грн. екологічного податку, у тому числі до державного бюджету – 40,9 млн грн., місцеві скарбниці отримали 163,6 млн грн.
У порівнянні з 2015 роком загальні надходження до бюджетів усіх рівнів більш ніж у два рази збільшились – на 113,8 млн грн. або 125%.
Всього у Запорізькій області в територіальних органах фіскальної служби зареєстровано 2607 платників екологічного податку. Здебільшого, це підприємства, які під час своєї діяльності розміщують забруднюючі речовини на власних територіях, здійснюють їх викиди в атмосферне повітря та водні об'єкти або утворюють радіоактивні відходи та інші.
« 26 листопада - вшанування пам’яті жертв голодоморів   «Защитим порт вместе!» »

Компания дня
Лучшие комбикорма, БМВД, концентраты и кормовые добавки для с/х животных и птицы.
       ТМ "BEST MIX"


  Подробнее...



Курс валют:
Курсы наличного обмена на сегодня



Яндекс.Погода



Ваше мнение

Предложить тему опроса

Ваше имя:
Email:
Сообщение:
:
 



Популярные фирмы

"ВИДИБОР" - новый комплекс гостиничного типа на дальней бердянской косе. Номера ЛЮКС! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Любители комфортного летнего отдыха на Азовском море, получат все то, о чем мечтали в ожидании до

69245 Просмотров с 04-07-2010
Коттедж "VERA" - люкс" - 2011г. Элитный отдых на Азовском море. - Украина, Запорожская, Бердянск.

 

Уровень VIP отдыха - расположен на берегу открытого Азовского моря в рекреационной

57439 Просмотров с 20-05-2010
База отдыха "ПОСЕЙДОН" - выбирайте лучший отдых на Бердянской Косе! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Город-курорт Бердянск не даром завоевал признание у туристов как один из лучших курортов для морс

54230 Просмотров с 20-06-2009
Частный пансионат "ЕЛЕНА" - лучший отдых в Бердянске по доступной цене! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Выберите для себя отдых на Азовском море и желая сделать его лучшим, незабываемым и эффективным п

53493 Просмотров с 13-05-2009
«Aleks Club» - элитный оздоровительно-развлекательный комплекс в Бердянске. - Украина, Запорожская, Бердянск.

В структуру комплекса «Aleks Club» входят: бар-ресторан «

49344 Просмотров с 24-09-2009




Яндекс.Метрика






RSS-лента новостей
Галерея




Новости Товары и услуги Бердянска
Отдых в Бердянске Частные объявления
Работа Сервисы
Форум Фотогалерея
«БИМП» 2009 © Все права защищены.
При использовании материалов веб-сайта,
ссылка на bimp.com.ua обязательна!
Адрес:
71116, Украина,
Запорожская область, Бердянск