пятница, 15 декабря
Расширенный поиск
Вход для клиентов
Регистрация клиента

Авторизация

 

Предложить акцию

Ваше имя:
Email:
Сообщение:
:
 
Акции!


258 млн. грн. єдиного соціального внеску надійшло від бердянських платників | печать |
16.12.2016 г. 09:14
З початку 2016 року бердянські платники сплатили 258,2 мільйонів гривень єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. З них 194,8 млн.грн. сплатили платники міста Бердянська, 23,9 млн.грн. платники Бердянського району та 39,5 млн. грн. платники Приморського району  - повідомила в.о. начальника Бердянськоъ ОДПІ Оксана Федорова.
Новини законодавства

Зміни в оподаткуванні неприбуткових організацій
    Законом України від 6 жовтня 2016 року № 1667-УШ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення окремих положень про оподаткування неприбуткових організацій» (далі - Закон № 1667), внесено низку змін до Податкового кодексу України  (далі - Кодекс), які набули чинності 20 листопада 2016 року.
Так, абзац третій підпункту 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 Кодексу доповнено положенням, відповідно до якого, фінансування видатків на утримання неприбуткової організацій, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами, не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) або їх частини.
Змінами, внесеними до підпункту 133.4.2 пункту 133.4 статті 133 Кодексу дозволено релігійним організаціям використовувати свої доходи на здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для таких організацій, у тому числі надання гуманітарної допомоги, здійснення благодійної діяльності, милосердя.
Також внесено зміни до підпункту 133.4.4 пункту 133.4 статті 133 Кодексу, відповідно до яких підставою для виключення неприбуткової організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі - Реєстр) є встановлення контролюючим органом відповідно до норм цього Кодексу факту використання доходів (прибутків) для цілей інших, ніж передбачені підпунктом 133.4.2 пункту 133.4 статті 133 Кодексу. До змін, внесених Законом № 1667, підставою для виключення з Реєстру було встановлення контролюючим органом факту використання доходів (прибутків) для цілей інших, ніж передбачені установчими документами.
Пункт 35 підрозділу 4 Розділу XX Кодексу доповнено положенням, відповідно до якого, тимчасово, до 1 січня 2018 року, не може бути підставою для виключення неприбуткових релігійних організацій з Реєстру невиконання такими    релігійними    організаціями    вимог    до    установчих    документів, визначених підпунктом 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 цього Кодексу.

З 3 грудня 2016 року підвищено мінімальні ціни на окремі види алкогольних напоїв
    Постановою КМУ  «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р. N 957» від 09.112016 р. № 828, затверджено нові мінімальні оптово-відпускні і роздрібні ціни на окремі види алкогольних напоїв.
    Так, мінімальна оптова ціна на горілку і лікеро-горілчані вироби за 1 літр 100-відсоткового спирту становить 225 грн., роздрібна – 348,9 грн.
    Мінімальна оптова ціна  на коньяк (бренді) п'ять зірочок за 1 літр 100-відсоткового спирту становить 384,29 грн., роздрібна – 599,5 грн.
    Мінімальна роздрібна ціна на вина виноградні натуральні у скляній тарі місткістю 0,7 л, в іншій тарі місткістю 1 л складає 33 грн.
    Мінімальна роздрібна ціна на вермути та інші вина виноградні натуральні з додаванням рослинних або ароматизувальних екстрактів у скляній тарі місткістю 0,7 л, в іншій тарі місткістю 1 л становить 42 грн.
    Постанова набирає чинності через десять днів з дня її опублікування (опублікована в «Урядовому кур’єрі» №220 від 23.11.2016 р.), тобто з 03 грудня 2016 року.
Змінена форма декларації акцизного податку
    МФУ наказом "Про внесення змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку» від 26.09.2016 № 841 виклав в новій редакції форми декларації акцизного податку.
    Так, внесено зміни до розділів декларації в частині відображення податкових зобов'язань за операціями з реалізації палива, введені нові додатки до декларації для розрахунку сум акцизного податку з реалізації палива, а також розрахунку сум акцизного податку для суб'єктів господарювання роздрібної торгівлі паливом.
    Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування (опубліковано в «Офіційному віснику України» від  22.11.2016 р. №90).

До 31 грудня 2019 року орендні ставки за використання державної власності знижуються на 30%
    До 31 грудня 2019 р. за згодою орендаря орендні ставки, за використання цілісних майнових комплексів державних підприємств, затверджені Постановою КМУ від 04.10.1995  № 786 "Про Методику розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу", застосовуються в розмірі 70 відсотків встановленого обсягу.
    Тобто, за згодою орендаря орендна ставка за використання цілісних майнових комплексів державних підприємств, застосовується у розмірі 70% від визначеної у Методичці №786  величини.
Зазначена норма визначена Постановою КМУ від 02.11.2016 р. № 783 "Деякі питання управління державним майном" і  діятиме до 31 грудня 2019 року.
    Постанова КМУ №783 від 02.11.2016 "Деякі питання управління державним майном" опублікована в «Урядовому кур’єрі» №211 від 10.11.2016 р.


Електронні сервіси ДФС

Подання звітності здійснюєте через електронний кабінет платника - укладіть договір про визнання е-документів
    Онлайн-сервіс "Електронний кабінет платника" (оновлена ​​версія) надає можливість платникам податків безкоштовно підготувати та подати до контролюючих органів електронну звітність в режимі он-лайн, а також переглянути інформацію про стан розрахунків з бюджетом, зокрема інформацію про заборгованість по сплаті податків і зборів.
    ДФС зазначає, платник податків повинен укласти договір з контролюючим органом, щоб забезпечити однаковий підхід до прийому електронної звітності з дотриманням умови щодо реєстрації ЕЦП підзвітних осіб, визначеного пп. "В" п. 49.3 ПКУ засобу представлення і дотримання всіма платниками норм Інструкції з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПАУ від 10.04.2008 р № 233.

Роз’яснення законодавства

16 грудня 2016 року - останній день подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з I кварталу 2017 року
    Суб'єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм цього Кодексу, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.
    Такий суб'єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.
    Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб'єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені в п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу (щодо критеріїв умов застосування єдиного податку).
Форма та порядок надання заяви затверджені наказом МФУ від 20.12.11 №1675.
    До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік за формою, визначеною постановою КМУ №1675.
    У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації суб'єкта господарювання як платника єдиного податку фіскальний орган зобов'язаний протягом 2-х робочих днів від дати надходження заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування зареєструвати таку особу платником єдиного податку.
    16 грудня 2016 року - останній день подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з I кварталу 2017 року та розрахунку доходу за попередній календарний рік.
Зазначена норма передбачена п.п. 298.1.4 ст. 298 та п. 299.3 ст. 299 Податкового  кодексу  України.
   
21 грудня 2016 року - останній день подання заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування з I кварталу 2017 року
    Платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених Податковим кодексом, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів.
    Для відмови від спрощеної системи оподаткування суб'єкт господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає до контролюючого органу заяву.
    Форма та порядок надання заяви затверджені наказом МФУ від 20.12.11 №1675.
Для добровільної відмови від спрощеної системи оподаткування з I кварталу 2017 року заява повинна бути подана не пізніше 21 грудня 2016 року.
Зазначена норма передбачена п.п. 298.2.1 та 298.2.2 ст. 298 Податкового  кодексу  України.
   

В 2016 році вартість подарунків, що не перевищують 689 грн.,  які надаються роботодавцями працівникам в період новорічно-різдвяних свят, не оподатковуються податком на доходи і військовим збором
    Податком на доходи фізичних осіб не оподатковується вартість подарунків у межах 50 відсотків  мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року. У 2016 році така сума, становить 689 гривень на місяць.
    Отже, якщо в цьому році вартість подарунка, який надається роботодавцем працівнику, не перевищує 689 грн, то його вартість не є об'єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб та військовим збором.
    У Податковому розрахунку за формою №1ДФ вартість подарунків які не оподатковуються податком на доходи відображається за ознакою доходу «160».
    Якщо вартість подарунка перевищує 689 гривень, сума перевищення вважається додатковим благом та оподатковується податком на доходи на загальних підставах за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%.
    Зазначена норма  застосовується тільки  у разі надання подарунків у натуральній формі.
Якщо підприємство надає працівникам подарунки у грошовій формі, їх вартість є додатковим благом та оподатковується податком на доходи за ставкою 18% та військовим збором  за ставкою 1,5%.
    У разі якщо вартість подарунка перевищує 689 грн, то сума такого перевищення оподатковується за ставкою 18%,  як додаткове благо з урахуванням підвищуючого коефіцієнта, передбаченого п. 164.5 Податкового кодексу, та відображається у податковому розрахунку за  формою N 1ДФ за ознакою доходу "126".
    Крім того, сума перевищення, як додаткове благо, оподатковується військовим збором за ставкою 1,5%.
    Зазначена норма визначена пп.165.1.39 ст. 165 Податкового кодексу України.

Умови звільнення від оподаткування податком на доходи фізичних осіб вартості дитячих новорічних подарунків, які надаються профспілковими організаціями членам профспілки
    Вартість святкових подарунків та квитків на новорічно-різдвяні заходи, які  надаються профспілковими організаціями дітям членів профспілки, не оподатковується податком на доходи фізичних осіб.
    При цьому, дитячі святкові подарунки, які надаються профспілковими організаціями дітям членів профспілки, не оподатковуються при виконанні наступних умов:
- такий подарунок містить лише кондитерські вироби та іграшки вітчизняного виробництва, а також  фрукти незалежно від країни виробника;
- загальна вартість новорічного дитячого подарунка не перевищує 8 відсотків прожиткового мінімуму для працездатної особи на 1 січня звітного року.
У цьому році  ця сума становить 110 грн. 24 коп.
    Разом з тим, гранична вартість квитків на новорічні дитячі вистави, які надаються профспілковими організаціями дітям членів профспілки, для звільнення від оподаткування  податком на доходи, не встановлена.
    Отже, вартість квитків на новорічні дитячі вистави, які надаються  профспілковими організаціями дітям членів профспілки, податком на доходи не оподатковується  незалежно від вартості квитків.
    Зазначена норми передбачена Законом України «Про звільнення від  оподаткування грошових коштів, які спрямовуються на проведення новорічно-різдвяних свят для дітей та на придбання дитячих святкових подарунків» від 30.11.2000 р. №2117-ІІІ.
    Цей Закон, як виняток з Податкового кодексу України,  діє щорічно в період з 15 листопада поточного року до 15 січня наступного року.

Пільг зі сплати транспортного податку за легкові автомобілі не передбачено
    Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що є об'єктами оподаткування.
    Об'єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше 5-ти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. (в 2016 році - 1 033500 грн).
    Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, за методикою, затвердженою КМУ, виходячи з марки, моделі, року випуску, типу двигуна, об'єму циліндрів двигуна, типу коробки переключення передач, пробігу легкового автомобіля, та розміщується на його офіційному веб-сайті.
    Кабінет Міністрів України постановою від 18.02.2016 р. № 66 затвердив Методику визначення середньоринкової вартості легкових автомобілів.
Середньоринкова вартість легкових автомобілів розміщується на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку.
    Отже, якщо легковий автомобіль не досяг п’ятирічного віку та його середньоринкова вартість перевищує 1 033 500 грн., такий автомобіль є об’єктом оподаткування транспортним податком.
Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль.
    Податковим кодексом не передбачено встановлення пільг та звільнення від сплати транспортного податку.
    Тобто всі фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні власні легкові автомобілі, що відповідають об’єкту оподаткування, не звільняються від обов’язку сплати транспортного податку.
    Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється фіскальним органом за місцем реєстрації платника податку.
    Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку фіскальним органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).
    Юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають фіскальному органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
    Зазначена норма визначена ст.267  Податкового кодексу України.

Умови звільнення від оподаткування податком на доходи фізичних осіб вартості путівок
    Вартість путівок на відпочинок, оздоровлення та лікування, які надаються профспілковою організацією членам профспілки, не оподатковується податком на доходи фізичних осіб при виконанні наступних умов:
-  така путівка передбачає відпочинок, оздоровлення та лікування тільки на території України;
- путівка надається профспілковою організацією тільки працівникам – членам профспілки та їх дітям віком до 18 років.
    Якщо профспілкова організація надає путівку на інших умовах, вартість такої путівки є додатковим благом та оподатковується податком на доходи за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 18% на загальних підставах.
    Якщо путівка на відпочинок надається громадянину роботодавцем, то така путівка вважається доходом у вигляді  вартості безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг), тобто  додатковим благом і з урахуванням підвищуючого коефіцієнта, передбаченого п. 164.5 Податкового кодексу, оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%  на загальних підставах.
    Зазначена норма передбачена п.п. 164.2.17 е) ст. 164 та п.п. 165.1.35 ст. 165 Податкового кодексу України.

У разі відсутності відміток Державної прикордонної служби України в закордонному паспорті, при відрядженні до країн, в’їзд до яких здійснюється за наявності візи, сума добових включається до оподатковуваного доходу
    До оподатковуваного податком на доходи фізичних осіб доходу не включаються добові витрати, у зв’язку  відрядженням за кордон у сумі не вище 0,75 розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, в розрахунку за кожен календарний день такого відрядження (в 2016 році -1033,50 грн.)
    В разі відрядження до країн, на територію яких в’їзд здійснюється за наявності візи (дозволу на в’їзд), сума добових визначається згідно з наказом про відрядження та відмітками уповноваженої службової особи Державної прикордонної служби України в закордонному паспорті або документі, що його замінює.
    За відсутності зазначених відповідних підтвердних документів, наказу або відміток уповноваженої службової особи Державної прикордонної служби України в паспорті або документі, що його замінює, сума добових включається до оподатковуваного доходу платника податку.
    Якщо сума добових відшкодовується найманому працівнику на підставі рішення керівника підприємства, така сума, вважається доходом, отриманим платником податку від його працедавця як додаткове благо, та підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб за ставкою18%.
    Зазначена норма визначена п.п. 170.9.1  ст. 170 та п.п. 164.2.17  164 Податкового кодексу України.

У податковому розрахунку за ф. 1 ДФ відображаються кошти, отримані на відрядження або під звіт, які надміру витрачені та не повернуті в установлені строки
    До складу загального місячного (річного) оподатковуваного податком на доходи фізичних осіб доходу включається сума надміру витрачених коштів, отриманих платником податку на відрядження або під звіт та не повернутих у встановлені законодавством строки, розмір якої обчислюється відповідно до п. 170.9 ст. 170 Податкового кодексу України.
    Відповідно до «Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку», затвердженого наказом МФУ від 13.01.15 № 4, кошти, отримані платником податку на відрядження або під звіт, у тому числі надміру витрачені та не повернуті у встановлені законодавством строки відображаються у податковому розрахунку за ф. 1ДФ під ознакою доходу «118».
    Отже, в податковому розрахунку за формою 1 ДФ під ознакою доходу «118» відображаються кошти, отримані платником податку на відрядження або під звіт, які надміру витрачені та не повернуті в установлені законодавством строки.
    Зазначена норма визначена п.п. 164.2.11 ст. 164 Податкового кодексу України

Звітність платника податку на прибуток, який з 01.07.2016 перейшов з єдиного податку на загальну систему
    Платники єдиного податку, які з 01.01.2016 або пізніше переходять на загальну систему оподаткування, сплачують податок на прибуток на підставі податкової декларації за річний податковий період (як новостворені), який починається з дати переходу на загальну систему та закінчується 31 грудня такого року,
    Так, у разі переходу платником єдиного податку на загальну систему оподаткування з 01.07.2016, платник податку подає податкову декларацію з податку на прибуток за звітний 2016 рік, який починається 01.07.2016 і закінчується 31.12.2016.
    При декларуванні податку на прибуток за 2016 рік фінансовий результат до оподаткування, визначається за правилами бухгалтерського обліку у періоді перебування такого платника на загальній системі оподаткування.
    При цьому, фінансовий результат до оподаткування формується згідно з правилами бухгалтерського обліку, у тому числі за операціями з надання послуг під час перебування на спрощеній системі оподаткування у разі їх оплати при переході на загальну систему оподаткування, та у разі отримання оплати за послуги на спрощеній системі оподаткування і надання таких послуг під час перебування на загальній системі оподаткування. За такими операціями не передбачено коригування фінансового результату до оподаткування на різниці.
    Разом з податковою декларацією з податку на прибуток такий платник повинен подати фінансову звітність за 2016 рік, а також фінансову звітність за I півріччя 2016 року.
    Зазначена норма передбачена  п. 46.2 ст. 46 та п. 137.5 "а"  ст. 137 Податкового кодексу України.

Платники запитували

Чи оподатковуються податком на доходи фізичних осіб аліменти?
До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються аліменти, що виплачуються платнику податку відповідно до рішення суду або за добровільним рішенням сторін у сумах, визначених згідно із Сімейним кодексом України, за винятком виплати аліментів нерезидентом незалежно від їх розміру, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Оскільки дохід у вигляді аліментів, що виплачуються платнику податку резидентом, не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу, то відповідно він не є об'єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб і військовим збором.

До якого періоду надається податкова соціальна пільга на дітей віком до 18 років?
Податкова соціальна пільга, що передбачена:
- для платників податку, які утримують двох чи більше дітей віком до 18 років;
-  одиноких матерів (батьків), вдів (вдівців) або опікунів, піклувальників, які мають дітей до 18 років;
- платників податку, які утримують дітей-інвалідів до 18 років, надається до кінця року, в якому дитина досягає 18 років.
Отже, податкова соціальна пільга на дітей віком до 18 років надається до кінця року, в якому дитина досягає 18 років.

Чи може платник ПДВ при заповненні податкової накладної на вивезення товарів за межі території України (експорт) у рядку «Отримувач (покупець)» податкової накладної зазначити назву покупця без перекладу на державну мову?
    Постачальник-платник ПДВ при вивезення товарів за межі митної території України, податкову накладну повинен заповнювати державною мовою.   У разі неможливого перекладу платником ПДВ на державну мову найменування нерезидента, в такій податковій накладній заповнення рядка «Отримувач (покупець)» допускається без перекладу на державну мову.

В яких випадках неприбуткова організація зобов’язана подати до контролюючого органу фінансову звітність?
    Неприбуткова організація, що порушила вимоги п. 133.4.3 п. 133.4 ст. 133 розд. ІІІ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), подає до контролюючого органу разом зі Звітом про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 17.06.2016 № 553 (далі – звіт), квартальну фінансову звітність починаючи з першого дня місяця, що настає за місяцем, у якому вчинено таке порушення, до 31 грудня податкового (звітного) року. З наступного податкового (звітного) року така неприбуткова організація подає фінансову і податкову звітність та сплачує податок на прибуток.     Відмітки про подання кожної форми фінансової звітності проставляються у відповідних клітинках поля «Відомості про одночасне подання до звіту форм фінансової звітності» основної частини звіту.

Чи потрібно у зв’язку з внесенням змін до ПКУ неприбутковим установам та організаціям проводити перереєстрацію неприбуткових установ?
     Пунктом 34 підрозд. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) встановлено, що до затвердження Кабінетом Міністрів України Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру (далі – новий Реєстр неприбуткових установ та організацій) діє Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2013 № 37.   
    Неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом України від 17 липня 2015 року № 652-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій» (далі – Закон № 652), не підлягають виключенню з цього Реєстру до 01 січня 2017 року.
    Неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом № 652, що відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 ПКУ, включаються контролюючим органом до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій. За бажанням неприбуткової організації вона може подати до контролюючого органу копії установчих документів. 
    Згідно з п. 35 підрозд. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом № 652, що не відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 ПКУ, з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій зобов’язані до 01 січня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність із нормами ПКУ та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу.
    Неприбуткові підприємства, установи та організації, які не привели свої установчі документи у відповідність із нормами п. 133.4 ст. 133 ПКУ, після 01 січня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій     Тимчасово, до 01 січня 2018 року, не може бути підставою для виключення неприбуткових релігійних організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій невиконання такими релігійними організаціями вимог до установчих документів, визначених п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 ПКУ.

Які неприбуткові установи та організації можуть бути внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій?
    До неприбуткових організацій, що відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) і не є платниками податку, зокрема, можуть бути віднесені:    
бюджетні установи;    
    громадські об’єднання, політичні партії, творчі спілки, релігійні організації, благодійні організації, пенсійні фонди;    
    спілки, асоціації та інші об’єднання юридичних осіб;    
    житлово-будівельні кооперативи (з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відповідно до закону здійснено прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку і такий житловий будинок споруджувався або придбавався житлово-будівельним (житловим) кооперативом), дачні (дачно-будівельні), садівничі та гаражні (гаражно-будівельні) кооперативи (товариства);    
    об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, асоціації власників жилих будинків;    
    професійні спілки, їх об’єднання та організації профспілок, а також організації роботодавців та їх об’єднання;    
    сільськогосподарські кооперативні об’єднання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів;   
    інші юридичні особи, діяльність яких відповідає вимогам п. 133.4 ст. 133 ПКУ.

Чи оподатковується ПДФО одноразова допомога, яка виплачується працівнику (членам його сім’ї) при переїзді в іншу місцевість у зв’язку зі зміною місця роботи?
     Одноразова допомога, яка виплачується працівнику (членам його сім’ї) при переїзді в іншу місцевість у зв’язку зі зміною місця роботи, включається до загального місячного оподатковуваного доходу таких платників згідно з п.п. 164.2.20 п. 164.2 ст. 164 ПКУ як інший дохід та оподатковується податком на доходи фізичних осіб на загальних підставах.

Чи може ФОП бути платником ЄП, якщо вона надає послуги з проведення ігор на більярді, в тому числі прокат інвентаря (стіл, киї та інше)?
     Фізична особа – підприємець, яка здійснює діяльність з надання послуг з проведення ігор на більярді, які проводяться без одержання гравцем призу (виграшу), в тому числі прокат інвентаря (стіл, киї та інше), може бути платником єдиного податку другої або третьої групи.

Чи необхідно ФОП платнику ЄП уточнювати відомості, зазначені на титульній сторінці книги обліку доходів (книги обліку доходів і витрат), у разі їх зміни?
     У разі зміни відомостей, зазначених на титульній сторінці книги обліку доходів (книги обліку доходів і витрат), платник єдиного податку може самостійно зазначити відповідні зміни та продовжити її ведення до реєстрації нової.

Яким чином особа, отримувач пального, може отримати інформацію щодо реєстрації платником акцизного податку контрагента?
     Будь-яка особа може отримати інформацію щодо реєстрації суб’єкта господарювання платником акцизного податку з реалізації пального, скориставшись пошуковим сервісом «Дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального».
     Доступ до пошуку відкритий в «Електронному кабінеті платника (оновлена версія)», до якого можна увійти за адресою https://cabinet.sfs.gov.ua або скориставшись на веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) банерами «Інформація з реєстрів» чи «Електронний кабінет платника (оновлена версія)».

Як визначається база оподаткування акцизного податку з реалізації алкогольних напоїв (тютюнових виробів), якщо СГ допустив помилку при проведенні операції через РРО?
     Базою оподаткування акцизним податком з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі алкогольних напоїв (тютюнових виробів) є вартість таких підакцизних товарів (з податком на додану вартість та без урахування акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів) без урахування помилково проведених через реєстратор розрахункових операцій сум розрахунку.

За який період вперше подається декларація акцизного податку за формою у редакції наказу Мінфіну від 26.09.2016 № 841?
     Відповідно до абзаців першого та другого п. 46.6 ст. 46 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями якщо в результаті запровадження нового податку або зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, який затвердив такі форми, зобов’язаний оприлюднити нові форми звітності.
         До визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.         Наказом Міністерства фінансів України від 26.09.2016 № 841 «Про внесення змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.10.2016 за № 1365/29495 (далі – Наказ № 841), внесено зміни до форми податкової декларації акцизного податку, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 14.    
Наказ № 841 опубліковано в офіційному виданні Офіційний вісник України 22.11.2016 № 90.    
    Враховуючи викладене, вперше оновлену форму декларації акцизного податку необхідно подавати не пізніше 20 січня 2017 року за звітний період – грудень 2016 року.

Чи потрібно СГ роздрібної торгівлі при поданні уточнюючої декларації акцизного податку подавати додаток 6?
     Декларація складається платником у порядку, встановленому ст. 48 ПКУ. Додатки до Декларації є її невід’ємною частиною (п. 1 розд. ІІ Порядку)
         Пунктом 16 розд. ІІІ Порядку, зокрема, встановлено, що платник, який до початку його перевірки контролюючим органом самостійно виявляє факт недоплати - заниження податкового зобов’язання минулих звітних (податкових) періодів, зобов’язаний подати уточнюючу Декларацію разом із розрахунком суми акцизного податку, що збільшує або зменшує податкові зобов’язання внаслідок виправлення самостійно виявленої помилки, допущеної в попередніх звітних періодах (додаток 8), і сплатити суму недоплати та штраф у розмірі трьох відсотків такої суми до подання уточнюючої Декларації.
     Згідно з п.п. 3 п. 7 розд. V Порядку підсумок показників за розділами I, II Додатка 6 зазначається в рядку «Усього за розділами I і II» та переноситься до четвертої графи рядка Д1.1 Розділу Д Декларації.
     Тобто розділ Д Декларації заповнюється на основі показників, розрахованих у Додатку 6, а тому при поданні суб’єктом господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів уточнюючої Декларації до такої Декларації подається Додаток 6.

До якого контролюючого органу має право звернутись ФОП для отримання довідки про доходи та за який період може бути надана така довідка?
     Згідно зі ст. 1 Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року          № 393/96-ВР зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 393) громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, зокрема із заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних та особистих прав і законних інтересів.
     Статтею 20 Закону № 393 визначено, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
     Пунктом 177.5 ст. 177 та п. 296. 4 ст. 296 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року
№ 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) передбачено, що фізичні особи – підприємці подають до контролюючого органу податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси.     Платники єдиного податку для отримання довідки про доходи мають право подати до контролюючого органу податкову декларацію за інший, ніж квартальний (річний) податковий (звітний) період, що не звільняє такого платника податку від обов’язку подання податкової декларації у строк, встановлений для квартального (річного) податкового (звітного) періоду (п.п. 296.8 ст. 296 ПКУ).
     Податковою адресою платника податків – фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків в контролюючому органі (п. 45.1 ст. 45 ПКУ)
     Тобто фізична особа – підприємець може отримати за письмовим зверненням в контролюючому органі за місцем своєї податкової адреси довідку про доходи на підставі поданої (-их) податкової (-их) декларації (-ій).

Чи підлягають нотаріальному посвідченню договори купівлі-продажу, міни чи дарування тощо, що підтверджують право власності на транспортні засоби, які ввозяться громадянами для вільного обігу на митній території України?
    До документів, що підтверджують право власності на транспортні засоби, які придбані (отримані) у громадян чи підприємств, відносяться, зокрема, засвідчені нотаріально в країні придбання або в консульських установах чи в посольствах України договори купівлі-продажу, міни чи дарування тощо.

Головне управління ДФС у Запорізькій області

Запорізькі роботодавці сплатили до соцфондів майже 3,5 мільярда гривень ЄСВ
З початку року надходження єдиного соціального внеску від запорізьких платників склали 3 мільярди 479 мільйонів гривень. Рівень очікуваної суми перевищено на 123 мільйони.
Як повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, на сьогодні запорізькі роботодавці використовують працю більш ніж 359 тисяч робітників, а середньомісячний фонд заробітної плати складає понад 1,3 мільярда гривень. Близько 17 відсотків загальних находжень з ЄСВ забезпечують підприємства енергетичного комплексу, обробної промисловості, правоохоронні органи та військові частини.
Середньомісячні відрахування до соціальних фондів у поточному році складають 316 мільйонів. У листопаді надійшов 331 мільйон, додатково сплачено 14,4 мільйона.
У територіальному розрізі за 11 місяців найбільші суми ЄСВ перерахували платники Вознесенівського району м. Запоріжжя – майже 586 мільйонів, м. Енергодар – 420 мільйонів, Мелітопольського району – 353 мільйони, Олександрівського району обласного центру – 276 мільйонів. Суб'єкти господарювання Дніпровського району м. Запоріжжя сплатили 242 мільйони, близько 236 мільйонів спрямували підприємства Шевченківського району, 213 мільйонів – Бердянського району, 194 мільйони – Заводського району та майже 190 мільйонів надійшло у Комунарському районі.
Нагадаємо, єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, фактична ставка якого на сьогодні становить 22%, є джерелом пенсійних та інших соціальних виплат. За порушення Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", зокрема, за неподання звітності, не нарахування ЄСВ тощо, роботодавці-страхувальники несуть адміністративну відповідальність.

Понад півтисячі запорізьких платників скористалися процедурою досудового вирішення спорів із фіскальними органами
Одним із механізмів вирішення спору між платником і фіскальною службою у досудовому порядку є оскарження рішень контролюючих органів.
У статті 56 Податкового кодексу України визначено, у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд рішення.
З початку 2016 року правом на адміністративне оскарження скористалися запорізькі платники, які подали 510 скарг щодо оскарження 698 податкових рішень, що на 74 скарг та 111 рішень менше, ніж торік.
Основна їхня тематика стосувалася скасування податкових повідомлень-рішень, вимог про сплату боргу (недоїмки) зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне страхування та рішень про застосування штрафних санкцій та нарахування пені з ЄСВ.
Усього за 11 місяців поточного року на рівні Головного управління ДФС області розглянуто 516 скарг на 690 рішень (вимог) на загальну суму 262 мільйони гривень, що менше, ніж за січень-листопад 2015 року на 80 скарг та на 135 рішення.
За результатами розгляду скарг на первинному рівні за одинадцять місяців 2016 року скасовано повністю або частково 113 податкових повідомлень–рішень, вимог/рішень з ЄСВ на суму понад 36 мільйонів. Ще 20 рішень (вимог) на суму 15,6 мільйона анульовано на рівні ДФС України.

Співробітники фіскальної служби легалізували працю понад 4 тисяч запоріжців
Завдяки роботі фахівців органів ДФС ринок офіційної праці поповнився з початку року 4243 робітниками.
Як повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, роботу такої кількості громадян працедавці використовували без належного оформлення. У результаті заходів з легалізації праці їх офіційно працевлаштовано та виплачено близько 4,7 мільйона гривень доходів. Додаткові надходження до бюджетів склали 2,1 мільйона гривень податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску.
Вона також зауважила, що неоформлена праця та "конвертні" розрахунки завдають удару не тільки по надходженнях до бюджетів, але й несуть загрозу соціальним наслідкам для громадян.
– Ні для кого не є секретом, що отримуючи "сіру" або "конвертну" зарплату, людина позбавляє себе соціального захисту. Такі обмеження негативно впливають на розмір пенсії, отримання лікарняних, декретних відпусток, інших соцвиплат, зокрема, пов'язаних із втратою працездатності тощо. Крім того, на тіньові доходи жодна фінансова установа не видасть позику. Радимо працюючим громадянам не наражати себе на небезпеку, – зазначила Юліана Козаченко.
Керівник фіскальної служби області наголосила, що органи ДФС проводять ретельний контроль фінансово-господарської діяльності підприємств і підприємців з питань дотримання податкового законодавства при виплаті доходів громадянам.
Так, у результаті проведених у 2016 році 258 перевірок встановлені порушення щодо оплати праці, внаслідок чого нараховано 21,5 мільйона гривень податку на доходи фізичних осіб з урахуванням штрафних санкцій та 5,3 мільйона гривень ЄСВ. На даний момент надходження до бюджету склали майже 5,4 мільйона гривень.

Запорізькі платники спрямували до держбюджету понад 1,6 мільярда гривень ПДВ
За 11 місяців 2016 року запорізькі суб'єкти господарювання сплатили до державного бюджету 1 мільярд 661 мільйон гривень податку на додану вартість. Рівень минулого року перевищено майже на 768 мільйонів, прогнози на цей рік – на 151 мільйон.
Середньомісячні надходження ПДВ від платників міста Запоріжжя та регіону, яких на сьогодні зареєстровано понад 8,5 тисячі, зросли до 151 мільйона проти 81 мільйона у 2015 році.
Як зазначила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, найбільшими платниками ПДВ є підприємства Вознесенівського району м. Запоріжжя, які забезпечили понад чверть мільярда гривень, Заводського (169 мільйонів), Шевченківського районів (132 мільйони), м. Мелітополь та району (129 мільйонів), Дніпровського (121 мільйон), Олександрівського районів (109 мільйонів), а також м. Бердянськ та району (майже 102 мільйони).
У листопаді до державного бюджету сплачено 232 мільйони, додатково надійшло 18 мільйонів гривень ПДВ.
За січень-листопад 2016 року платники задекларували до бюджетного відшкодування 801 мільйон гривень. У цьому ж періоді відшкодовано податку на додану вартість 665 мільйонів, що на 324 мільйони або майже вдвічі більше, ніж торік.
Крім того, з початку року фіскальною службою упереджено неправомірно задекларованих до повернення сум податку на додану вартість у розмірі 20 мільйонів, що на 6 мільйонів більше за аналогічний період 2015 року.

Держава відшкодувала запоріжцям 7,7 мільйона гривень у вигляді податкової знижки
    З початку року правом на отримання податкової знижки скористалися більш ніж 7600 мешканців м. Запоріжжя та області. За результатами опрацювання фахівцями фіскальної служби поданих ними декларацій загальна сума до повернення склала понад 7,7 мільйона гривень. Про це повідомила під час інтерв'ю в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко.
    – Податковим кодексом України закріплене право кожного громадянина на отримання компенсації з бюджету раніше сплаченого податку з трудових доходів. Оформити податкову знижку можна упродовж всього року – до 31 грудня. Тобто, у громадян ще є час, аби звернутися до органів фіскальної служби за місцем реєстрації та подати декларацію. Адже витрати, понесені у звітному році, на наступний не переносяться, – зазначила Юліана Козаченко.
    Вона також наголосила, що перелік витрат для оформлення податкової знижки визначений законодавством. Зокрема, це відсотки, сплачені за користування іпотечним житловим кредитом, витрати на благодійність, оплата навчання у вищих навчальних закладах, страхові платежі і пенсійні внески, сплачені страховикові-резидентові, недержавному пенсійному фонду, банківській установі за договорами довгострокового страхування життя і недержавного пенсійного забезпечення, а також витрати за переобладнання власного транспортного засобу, вартість державних послуг і державного мита, пов'язаних з усиновленням дитини та інші.
    Для оформлення податкової знижки необхідно подати декларацію та додати платіжні і розрахункові документи: квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери, копії договорів, які ідентифікують продавця товарів, робіт чи послуг і їх покупця.

"Як мають діяти неприбуткові організації для збереження свого статусу"
    З нового року діяльність неприбуткових організацій регулюватиметься зміненими нормами законодавства. Найбільш актуальні аспекти цих новацій стали предметом обговорення на робочій зустрічі, яка відбулася у Головному управлінні ДФС у Запорізькій області за участю фахівців фіскальної служби області, Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області та членів обласної координаційної ради з питань розвитку підприємництва.
    Заступник начальника управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Запорізькій області Ольга Богданова наголосила на тому, що основні норми, які регулюють новий порядок, визначені п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України. Для того, щоби організація була включена до нового Реєстру, необхідно до 1 січня 2017 року привести її установчі документи у відповідність з вимогами Податкового Кодексу та подати копії таких документів контролюючому органу.
Учасники зустрічі обговорили численні питання, які виникають у представників неприбуткових організацій під час проходження цієї процедури.
    Крім того, були розглянуті основні аспекти діяльності за новими правилами, зокрема, подання звітності, особливості виплат неприбутковою організацією доходів, відповідальність за порушення під час перерозподілу прибутку, наслідком якого є виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
    Як наголосила заступник начальника юридичного управління Ганна Андросович, однією із головних вимог, дотримання якої дозволяє зберегти статус неприбутковості – є те, що організація повинна провадити свою діяльність виключно у межах завдань, визначених статутними документами із дотриманням норм Податкового кодексу України (п. 133.4 ст. 133, п. 34 підрозділу 4 розділу 20).


Громадянин Китаю намагався провезти в Україну незаконні медпрепарати на 790 тисяч гривень
    Факт незаконного ввезення лікарських препаратів виявили запорізькі митники спільно із прикордонниками у міжнародному аеропорту Запоріжжя.
Під час проведення митного контролю речей та багажу пасажирів авіарейсу сполученням "Стамбул-Запоріжжя" у громадянина Китаю, який самостійно обрав для проходження митного контролю "зелений коридор", де митний контроль здійснюється у спрощеному порядку без заповнення митної декларації, було виявлено 988 упаковок лікарського препарату "Bicyclol Tablets".
    Пігулки знаходились у картонній коробці без ознак приховування. Дозвільні документи та медичні довідки про використання даного препарату були відсутні.
Попередня вартість лікарських засобів складає 790 тис. грн.
Таким чином, громадянин Китаю порушив порядок проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю.
    За даним фактом Запорізькою митницею ДФС у його відношенні заведено справу про порушення митних правил за ознаками правопорушення, передбаченого ст. 471 Митного кодексу України. Предмети правопорушення вилучено митницею.
 Санкція ст. 471 Митного кодексу України передбачає накладення на порушника штрафу в розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією предметів правопорушення.
    Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2012 № 458 "Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України лікарських засобів та спеціального дитячого харчування" громадяни можуть ввозити на митну територію України лікарські засоби в таких обсягах:
- у кількості, що не перевищує п'яти упаковок кожного найменування на одну особу (крім лікарських засобів, що містять наркотичні чи психотропні речовини);
- у кількості, що не перевищує зазначену в наявному в особи рецепті на такий лікарський засіб, виданому на ім’я цієї особи та засвідченому печаткою лікаря та/або закладу охорони здоров’я.


ДФС України повідомляє


У листопаді ДФС забезпечила рекордні надходження до зведеного бюджету
У результаті реформ і суттєвого покращення роботи фіскальної служби, досягнення конструктивного діалогу з підприємцями вдалося суттєво збільшити надходження до зведеного бюджету. Як результат, Державна фіскальна служба України фіксує рекордні надходження податків і зборів у листопаді поточного року – більше 80 млрд гривень. Про це повідомив Голова ДФС Роман Насіров.
«Фактично у листопаді в цілому зібрано до загального фонду бюджету 80,4 млрд гривень. З них - до місцевих бюджетів 14,9 млрд грн.»,– розповів очільник служби.
За його словами, у листопаді зафіксовано також рекордні надходження до зведеного бюджету країни.
 «За підсумками листопада ми отримали 22,2 млрд гривень митних та 43,3 млрд гривень податкових  платежів. При цьому протягом всього 2016 року ДФС щомісяця забезпечує перевиконання планових показників з надходжень до бюджету. Таких результатів вдалося досягти завдяки посиленню заходів ДФС щодо детінізації економіки, посиленій боротьбі з контрабандою та порушенням митних правил», - заявив Роман Насіров.

Україна та Фінляндія активізують співробітництво у сфері запобігання митним правопорушенням
    Представники Митної адміністрації Фінляндії ознайомлять українських колег з досвідом співпраці між митниками і прикордонниками. Про це заявив Генеральний директор Митної адміністрації Фінляндії Анті Хартікайнен у рамках робочого візиту до Державної фіскальної служби України.
    «Наш підрозділ з попередження злочинності відвідає Україну і в ході цього візиту ми спробуємо активізувати співробітництво між нашими країнами у сфері запобігання злочинності. У Фінляндії діє дуже розвинута модель співпраці між митниками і прикордонниками, і ми хотіли б представити її більш докладно для українських колег», – підкреслив Анті Хартікайнен.
За його словами, Митна адміністрація Фінляндії має специфічну практику на норвезькому кордоні, де працюють фінські митники. Модель співпраці полягає в тому, що фінські митники представляють інтереси Норвегії і навпаки – норвезькі здійснюють митну діяльність в інтересах фінської митниці.
«Звичайно, Україна не може скопіювати нашу систему, але може дізнатися про те, що ми робимо дуже добре, а що ні і скористатися цим у практиці діяльності своїх митних органів», – зазначив Анті Хартікайнен.
    Він також відзначив позитив у роботі української системи аналізу ризиків і програмного забезпечення. «Те, що я бачив 10 років тому і що є зараз – мені цікаво, як ви змогли створити таку хорошу систему? Мені дуже цікаво побачити цю систему на практиці», – сказав посадовець.
Незважаючи на досягнутий прогрес, Анті Хартікайнен закликав представників ДФС продовжувати роботу у цьому напрямі, оскільки час змінюється і потрібно відповідати його вимогам як українській державі, так і кожній з держав-членів ЄС.

За направленими до суду кримінальними провадженнями бюджету вже відшкодовано 404 млн. гривень
    У провадженні слідчих фінансових розслідувань у січні-листопаді 2016 року перебувало 8361 кримінальне провадження. Про це повідомив в.о. начальника Головного слідчого управління фінансових розслідувань ДФС Роман Татарінов.
За його словами, із зазначеної кількості розпочатих проваджень 3393 – про тяжкі та особливо тяжкі злочини.
    Безпосередньо у 2016 році розпочато 6413 проваджень. З них до категорії тяжких та особливо тяжких належать 2323 провадження.
«Слідчими підрозділами протягом 11 місяців закінчено 2980 проваджень, у тому числі 885 – про  тяжкі та особливо тяжкі злочини. До суду направлено 1073 кримінальних провадження, з яких 767 – з обвинувальним актом, що на 66 більше, ніж у 2015 році», – зазначив Роман Татарінов.
    У направлених до суду слідчими фінансових розслідувань провадженнях забезпечено відшкодування 404 млн. грн. збитків, що складає 48% від їх загальної суми.
    Посадовець також розповів, що у зв’язку зі сплатою податків, зборів, а також відшкодуванням шкоди, завданої державі їх несвоєчасною сплатою, у січні-листопаді 2016 року на підставі ч.4 ст.ст.212 і 212-1 КК України до суду направлено 162 кримінальних провадження, за якими відшкодовано збитків на загальну суму 328 млн. гривень.
У закінчених провадженнях арештовано коштів та майна на суму 646,6 млн. грн., що складає 76% від розміру встановлених збитків. Це на 403,7 млн. грн.. більше минулого року.

ДФС перебуває в активній фазі реформування та модернізації
    В. о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан взяв участь у засіданні Проектної групи Україна - ЄС  щодо імплементації Рамкової стратегії митного співробітництва Україна - ЄС.
Під час зустрічі сторони обговорили досягнення, проблемні питання та пріоритети співпраці. Зокрема, Мирослав Продан наголосив на необхідності наближення української митниці до європейських стандартів та зміцнення діалогу з впровадження та імплементації в Україні митного законодавства ЄС.
«ДФС чітко усвідомлює зобов’язання відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та ЄС та в рамках реалізації Рамкової стратегії співробітництва у митній сфері. Ми вдячні європейській стороні за послідовну політику, спрямовану на посилення співробітництва у митній сфері з Україною, якому ми також надаємо першочергового значення», - зазначив посадовець.
За його словами, ДФС перебуває в активній фазі реформування та модернізації. При цьому значна кількість спільних проектів технічної допомоги фінансується за рахунок ЄС, у тому числі надається щоденна практична підтримка реформуванню в митних органах у рамках проекту TWINNING.
«Вважаю,  що оновлення Дорожньої карти з реалізації Рамкової стратегії створить передумови започаткуванню нових проектів у сфері спрощення та гармонізації митних процедур, покращення прикордонної інфраструктури та ефективній протидії митним правопорушенням», - підкреслив Мирослав Продан.

Міжрегіональною митницею припинено спробу ввезення брендового одягу та взуття під виглядом «секонд-хенду»
    Посадовими особами Міжрегіональної митниці ДФС припинено спробу незаконного ввезення товарів відомого французького бренду.
    Так, 1 грудня 2016 року до митного оформлення було подано попередню митну декларацію на вантаж «одяг та взуття вживані», одержувачем якого виступало підприємство, зареєстроване у м. Києві. Переміщення даного вантажу було поставлено на окремий контроль працівниками Міжрегіональної митниці.
    Вантажний автомобіль із зазначеним вантажем 5 грудня 2016 року надійшов у пункт пропуску «Чоп» Закарпатської митниці. Співробітниками Міжрегіональної митниці було ініційовано проведення митного огляду товару у спеціально обладнаному боксі. Під час огляду в середині причепа серед мішків із вживаним одягом було виявлено 240 пакувальних місць загальною вагою понад 5 000 кг з новими одягом та взуттям відомого французького бренду з наявними на них бірками та цінниками. Окрім того, серед товару виявлені речі, які мають ознаки порушення прав інтелектуальної власності відомих брендів.
    На даний час тривають дії щодо визначення точної кількості та вартості затриманого товару, а також вирішується питання щодо складання протоколу про порушення митних правил за ознаками  ч.1 ст. 483 Митного кодексу України, санкції якої передбачають накладання штрафу у розмірі 100% вартості безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією зазначених товарів.

Бердянська ОДПІ повідомляє
« Вилучено алкогольних напоїв на суму понад 920 тисяч гривень   У Бердянську презентували посібник з активізації громадян »

Компания дня
Лучшие комбикорма, БМВД, концентраты и кормовые добавки для с/х животных и птицы.
       ТМ "BEST MIX"


  Подробнее...



Курс валют:
Курсы наличного обмена на сегодня



Яндекс.Погода



Ваше мнение

Предложить тему опроса

Ваше имя:
Email:
Сообщение:
:
 



Популярные фирмы

"ВИДИБОР" - новый комплекс гостиничного типа на дальней бердянской косе. Номера ЛЮКС! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Любители комфортного летнего отдыха на Азовском море, получат все то, о чем мечтали в ожидании до

69451 Просмотров с 04-07-2010
Коттедж "VERA" - люкс" - 2011г. Элитный отдых на Азовском море. - Украина, Запорожская, Бердянск.

 

Уровень VIP отдыха - расположен на берегу открытого Азовского моря в рекреационной

57542 Просмотров с 20-05-2010
База отдыха "ПОСЕЙДОН" - выбирайте лучший отдых на Бердянской Косе! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Город-курорт Бердянск не даром завоевал признание у туристов как один из лучших курортов для морс

54305 Просмотров с 20-06-2009
Частный пансионат "ЕЛЕНА" - лучший отдых в Бердянске по доступной цене! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Выберите для себя отдых на Азовском море и желая сделать его лучшим, незабываемым и эффективным п

53650 Просмотров с 13-05-2009
«Aleks Club» - элитный оздоровительно-развлекательный комплекс в Бердянске. - Украина, Запорожская, Бердянск.

В структуру комплекса «Aleks Club» входят: бар-ресторан «

49515 Просмотров с 24-09-2009




Яндекс.Метрика






RSS-лента новостей
Галерея




Новости Товары и услуги Бердянска
Отдых в Бердянске Частные объявления
Работа Сервисы
Форум Фотогалерея
«БИМП» 2009 © Все права защищены.
При использовании материалов веб-сайта,
ссылка на bimp.com.ua обязательна!
Адрес:
71116, Украина,
Запорожская область, Бердянск