вторник, 21 ноября
Расширенный поиск
Вход для клиентов
Регистрация клиента

Авторизация

 

Предложить акцию

Ваше имя:
Email:
Сообщение:
:
 
Акции!


Бердянська ОДПІ повідомляє | печать |
06.02.2017 г. 13:34
Терміни подання звітності підприємцями, які закрили підприємницьку діяльність!
Якщо, ФОП надав заяву на припинення підприємницької діяльності Державному реєстратору в 2016 році  -  термін подання податкової декларації за 2016 рік  та звітності з ЄСВ – не пізніше 09 лютого 2017 року.
Якщо, ФОП надав заяву на припинення підприємницької діяльності Державному реєстратору в 2017 році  -  термін подання ліквідаційної податкової декларації та звітності з ЄСВ – протягом 30 календарних днів з дня надання заяви  на припинення підприємницької діяльності Державному реєстратору. Також до подання звітності з ЄСВ необхідно сплатити Єдиний внесок в розмірі 704 грн. на місяць.

Бердянська ОДПІ запрошує мешканців Бердянська та Бердянського району задекларувати свої доходи за 2016 рік, а також скористатися правом на податкову знижку.
Нагадуємо, що в обов'язковому порядку подати декларацію повинні ті громадяни, які отримували минулого року доходи не від податкових агентів, та доходи, з яких не утримувався податок на доходи фізичних осіб та військовий збір.
30 квітня – останній день Кампанії декларування доходів. Громадяни, які бажають скористатися правом на нарахування податкової знижки  надають  річну  податкову  декларацію  упродовж всього року.
Отримати консультацію по заповненню декларації та безкоштовний бланк податкової декларації про майновий стан і доходи можна в кабінеті 226 Бердянської податкової інспекції. Довідки за тел. 3-84-67.
Пам'ятайте, податок від кожної задекларованої гривні піде до місцевого бюджету, а отже на розвиток міста!
Не зволікайте з подачею декларацій і вже найближчим часом завітайте до податкової інспекції та задекларуйте свої доходи!
 
Бердянські підприємства за користування водою та надрами заплатили  майже                     1,6 мільйонів гривень
    До бюджетів усіх рівнів від підприємств міста Бердянська  та Бердянського і Приморського районів торік надійшло 1,2 мільйонів гривень плати за спеціальне використання води.  У порівнянні з 2015 роком надходження до зведеного бюджету зросли на 281,6 тисяч.  Про це повідомила начальник Бердянської ОДПІ Оксана Федорова.
Крім того, сплачено 410 тисяч гривень за користування надрами, зокрема, до держбюджету перераховано близько 220 тисяч, до місцевих бюджетів – 190 тисяч.
На сьогодні у Бердянську, Бердянському та Приморському районах зареєстровано майже 548 суб’єктів господарювання - водокористувачів та 89 платників ренти за користування надрами. З них у м. Бердянськ та Бердянському районі -  479 суб’єктів господарювання-водокористувачів, 61 платників ренти за користування надрами та у Приморському районі – 69 водокористувачів, 28 платників ренти за користування надрами.

Бердянські  підприємці отримали 888  ліцензій для продажу підакцизних товарів
Для реалізації алкогольної та тютюнової продукції на законних підставах суб'єктам підприємництва необхідно мати відповідну ліцензію. Станом на початок 2017 року підприємці Бердянська отримали 888  дозволів.
Як повідомила начальник Бердянської ОДПІ Оксана Федорова, в 2016 році  від плати за ліцензії до місцевого бюджету надійшло майже 5,9 мільйонів гривень.
Близько 88,4 відсотків від загальних находжень від плати за дозволи забезпечили підприємці м. Бердянська, перерахувавши 5,2 мільйонів гривень, майже  80 тисяч гривень сплатили платники Бердянського району, 599 тисяч – Приморського району.
Нагадаємо, отримати нову або подовжити термін діючої ліцензії можна у Бердянській ОДПІ у Центрі обслуговування платників або у кабінеті № 303.


Новини законодавства

Зміни до порядку оподаткування доходів фізичних осіб
    Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», що набрав чинності з 01.01.2017, внесені зміни до порядку оподаткування доходів фізичних осіб, відповідно до яких, зокрема:
    - звільнено від оподаткування доходи від здавання металобрухту (код 7204 згідно з УКТ ЗЕД);
    - збільшено неоподатковану вартість навчання, яка сплачується за фізичну особу (не вище трьохкратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року за кожний повний або неповний місяць навчання, підготовки чи перепідготовки такої фізичної особи); виключено положення щодо оподаткування сум, сплачених за навчання, як додаткового блага, у разі припинення трудових відносин з роботодавцем протягом періоду такого навчання або до закінчення третього календарного року від року, в якому закінчується таке навчання;
    - збільшено до 80 євро неоподатковуваний розмір добових при закордонних відрядженнях (до внесених змін цей розмір складав не вище 0,75 розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, у розрахунку за кожен календарний день такого відрядження);
    - за ставкою у розмірі 9% оподатковуються доходи у вигляді дивідендів по акціях та корпоративних правах, нарахованих нерезидентами, інститутами спільного інвестування, суб’єктами господарювання, які не є платниками податку на прибуток;
    - змінено перелік витрат приватного підприємця на загальній системі оподаткування; виключено зі складу доходу та витрат суми акцизного податку з реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів; надано право (за власним бажанням) включати до складу витрат, пов’язаних з провадженням господарської діяльності, амортизаційні відрахування з відповідним веденням окремого обліку таких витрат (крім земельних ділянок, об’єктів житлової нерухомості, легкових та вантажних автомобілів).

Нарахування земельного податку фізичним особам у 2017 році
    Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», що набрав чинності з 01.01.2017, внесені зміни до статей 281 та 286 Податкового кодексу України, які регламентують правила нарахування земельного податку фізичним особам. Законом внесено зміни у частині адміністрування земельного податку  з фізичних осіб, зокрема:
    - передбачено, подання фізичною особою, яка має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, до 1 травня поточного року письмової заяви у довільній формі до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки про самостійне обрання/зміну земельної ділянки для застосування пільги. Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового податкового (звітного) періоду, в якому подано таку заяву;
    - передбачено, що нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку.
    У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника – фізичної особи до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником – починаючи з місяця, в якому він набув право власності.
    У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника – фізичної особи до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає (вручає) податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
    Якщо такий перехід відбувається після 1 липня поточного року, то контролюючий орган надсилає (вручає) попередньому власнику нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
    Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних щодо:
    - розміру площі земельної ділянки, що перебуває у власності та/або користуванні платника податку;
    - права на користування пільгою із сплати податку;
    - розміру ставки податку;
    - нарахованої суми податку.

Зміни законодавства щодо  транспортного податку
Законом України від 20 грудня 2016 року № 1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» та Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» внесено низку змін до Податкового кодексу України (далі - Кодекс).
    Зокрема, з 1 січня 2017 року набрали чинності зміни до статті 267 Кодексу «Транспортний податок», згідно з якими об'єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
    Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об'єму циліндрів двигуна, типу пального.
    Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об'єм циліндрів двигуна, тип пального (підпункт 267.2.1 пункту 267.2 статті 267 Кодексу).
    Внесеними змінами також передбачено, що у разі виявлення розбіжностей між даними  контролюючих органів та даними,  підтвердженими  платником податків та оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об'єкт оподаткування, перехід права власності на об'єкт оподаткування), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним) (підпункт 267.6.10 пункту 267.6 статті 267 Кодексу).

Декларування доходів громадян -2016

Терміни подання Декларації про майновий стан і доходи
    Граничний термін подання Декларації про майновий стан і доходи для фізичних осіб – підприємців - 09 лютого 2017 року, а термін сплати податку на доходи фізичних осіб 17 лютого 2017 року.
    Граничний термін подання Декларації про майновий стан і доходи для фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність - 3 травня 2017 року, а термін сплати податку на доходи фізичних осіб до 1 серпня року, що настає за звітним (останній день сплати 31 липня 2017 року).
    Граничний термін подання Декларації про майновий стан і доходи для громадян, які отримали дохід від надання майна в лізинг, оренду (суборенду), житловий найм (піднайм); інвестиційний прибуток; дохід від успадкованого чи отриманого у дарунок майна і т.д., граничний термін подання Декларації - 3 травня 2017 року, а термін сплати податку на доходи фізичних осіб 31 липня 2017 року.

Особливості кампанії декларування у 2017 році
       Декларувати свої доходи — це конституційний обов’язок громадян (ч. 2 ст. 67 Конституції України).
       Відповідно до норм Податкового кодексу України (далі – Кодекс) громадян, які подають податкові декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація) розподіляються на дві категорії: осіб, які зобов’язані подавати річну декларацію, та осіб, які мають право подати декларацію добровільно.
          Форма декларації, яка запроваджується з 01 січня 2017 року затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року № 821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року                  № 859» (далі – наказ № 821), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 жовтня 2016 року за № 1349/29479, який набрав чинності  31 грудня 2016 року.
         Наказом № 821 приведено декларацію у відповідність  до змін, а саме:
         у зв’язку із впровадженням ставки податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18 відсотків скасовано додаток для проведення річного перерахунку податку на доходи фізичних осіб відповідно до п.п. «є» п. 176.1 ст. 176 Кодексу;
кількість додатків зменшено з чотирьох до двох, в яких платники податків здійснюють розрахунок податкових зобов’язань з урахуванням понесених витрат: розрахунок інвестиційного прибутку (додаток Ф1) та розрахунок податкових зобов’язань самозайнятими особами (додаток Ф2);
змінено порядок розрахунку податкових зобов’язань із доходів, отриманих фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) з урахуванням змін щодо порядку сплати авансових платежів з податку на доходи фізичних осіб;
уточнені показники податкової декларації з урахуванням введення в дію ставки податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18 відсотків тощо.

    Подання річної декларації громадянами,
які провадять незалежну професійну діяльність
Фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, подають податкову декларацію за результатами звітного року  у строки, передбачені для платників податку на доходи фізичних осіб, тобто до 1 травня  наступного за звітним року.  Остаточний розрахунок податку на доходи фізичних осіб за звітний податковий рік здійснюється платником самостійно згідно з даними, зазначеними в податковій декларації.
У податковій декларації про  майновий стан і доходи такі платники  відображають  суму  отриманого доходу за звітний рік, суму сплаченого протягом   року податку, та визначають  податкове  зобов'язання з податку на доходи та військового збору.
Сума податку на доходи та військового збору,  зазначена  у   податковій декларації за минулий 2016 рік, сплачується особами, які провадять незалежну професійну діяльність,  до 1 серпня наступного  року.
Нагадаємо, що незалежна  професійна діяльність визначена Податковим кодексом, як  участь фізичної особи у науковій, літературній, артистичній, художній, освітній або викладацькій діяльності, діяльність лікарів, приватних нотаріусів, адвокатів, арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), аудиторів, бухгалтерів, оцінщиків, інженерів чи архітекторів, особи, зайнятої релігійною (місіонерською) діяльністю, іншою подібною діяльністю за умови, що така особа не є працівником або фізичною особою - підприємцем та використовує найману працю не більш як чотирьох фізичних осіб.

Річна податкова декларація надається у разі отримання громадянами доходів не від податкових агентів
Податкова декларація про майновий стан і доходи в обов’язковому порядку  надається громадянами у разі отримання ними протягом минулого року доходів не від податкових агентів та доходів, з яких   не утримувався податок, зокрема, це:
іноземні доходи;
доходи у  вигляді спадщини та подарунків;
доходи від продажу або надання в оренду рухомого та нерухомого майна (будинків, квартир, автомобілів, тощо);
доходи  від продажу цінних паперів та корпоративних прав;
- інші доходи, які не були оподатковані протягом року за місцем виплати доходу.
Якщо такі доходи, були отримані у звітному 2016 році,  громадяни зобов’язані  їх задекларувати, та сплатити податок на доходи  і військовий збір.

Декларування доходів, отриманих громадянами  від надання послуг репетиторства
   Як визначено положеннями Податкового кодексу, платник податку, що отримує доходи від особи, яка не є податковим агентом, та іноземні доходи, зобов'язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати податкову декларацію за наслідками звітного податкового року, а також сплатити з таких доходів податок та військовий збір.
Тобто, громадяни, які отримували у минулому 2016 році  доходи не від податкових агентів, зокрема,  від надання послуг репетиторства іншим громадянам,   зобов’язані  до 1 травня року, що настає за  звітним,  надати  податкову декларацію в якій відобразити  суму  отриманого доходу, суму сплаченого протягом звітного  року податку та податкового зобов'язання.  Сума податкового зобов'язання з податку на доходи та військового збору, зазначена  в   податковій декларації, сплачується громадянами самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним.

Порядок декларування доходів, отриманих громадянами  від надання послуг на  розважальних заходах  (весіллях, днях народження, тощо)
   Як визначено положеннями Податкового кодексу, платник податку, що отримує доходи від особи, яка не є податковим агентом, та іноземні доходи, зобов'язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати податкову декларацію за наслідками звітного податкового року, а також сплатити податок з таких доходів.
 Особою, яка не є податковим агентом, вважається нерезидент або фізична особа, яка не має статусу суб'єкта підприємницької діяльності або не є особою, яка перебуває на обліку в органах державної податкової служби як особа, що провадить незалежну професійну діяльність.
    Таким чином громадяни, які отримували протягом звітного року доходи не від податкових агентів,   зобов’язані  до 1 травня року, що настає за  звітним,  надати  податкову декларацію в якій відобразити  суму  отриманого доходу, суму сплаченого протягом звітного  року податку та податкового зобов'язання.  Сума податкового зобов'язання, зазначена  в   податковій декларації, сплачується громадянами самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним.

Електронні сервіси ДФС

Відомості про суми виплачених доходів в Електронному кабінеті платника
    У рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців для фізичних осіб в Електронному кабінеті платника функціонують такі сервіси:
- «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді». Сервіс створено з метою забезпечення зручності платників, які бажають отримати відомості про доходи в електронному вигляді.
    Для цього фізичній особі з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) необхідно в розділі «Подання заяв, запитів для отримання інформації» особистого кабінету створити та направити відповідний запит. Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами – платниками податків для отримання інформації про себе.  Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.
- «Декларація про майновий стан і доходи в електронному вигляді».  Фізичні особи у відкритій частині Електронного кабінету платника можуть заповнити, зберегти та роздрукувати декларацію, а в розділі «Введення звітності» особистого кабінету з використанням ЕЦП можуть подати декларацію в електронному вигляді. Безкоштовно отримати ЕЦП можна в акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.
    Нагадуємо, що з 1 січня 2017 року запроваджено нову форму декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від  15 вересня 2016 року № 821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».
    Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи  можна на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid.  Також матеріали роз’яснювального характеру з питань декларування громадянами доходів розміщено в банері «Декларування доходів громадян».

Роз’яснення законодавства

Терміни подання звітності та сплати податків за 4 квартал 2016 року!
    Термін подання податкової звітності за 4 кв. 2016 року – не пізніше 09 лютого 2017 року,     термін сплати податків та зборів за 4 кв. - не пізніше 17 лютого 2017 року!  

Терміни подання звітності та сплати податків та зборів підприємцями!
Для платників єдиного податку 1 та 2 групи ( які весь рік знаходилися на єдиному податку 1 або 2 групи) термін подання податкової декларації за 2016 рік – не пізніше 01 березня  2017 року.
Платникам єдиного податку 3 групи  термін подання податкової декларації за 4 кв. 2016 року – не пізніше 09 лютого 2017 року, термін сплати єдиного податку за 4 квартал – не пізніше 17 лютого 2017 року.   
Приватним підприємцям на загальній системі  термін подання податкової декларації за 2016 рік – не пізніше 09 лютого 2017 року, термін сплати податку на доході фізичних осіб  та військового збору за даними декларації – не пізніше 17 лютого 2017 року! 

Єдиний соціальний внесок: звітність та сплата підприємцями
 Термін подання звітності з єдиного внеску за 2016 рік  -  09 лютого 2017 року.
ФОП - на єдиному податку подають Звіт за формою згідно таблиці 2 додатку 5 «Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску». При цьому, звіт не подається платниками єдиного податку, які є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу протягом всього року.
ФОП, які обрали загальну систему оподаткування, Звіт подають за формою згідно таблиці 1 додатку 5 «Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску».
Термін сплати єдиного внеску з доходу ФОП на загальній системі за себе при остаточному розрахунку за 2016 рік - не пізніше 09 лютого 2017 року.   

До уваги платників єдиного внеску
    Платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) відповідно до пункту 4 частини першої статті 4 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464) є фізичні особи – підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування.
    Платники єдиного внеску зобов'язані подавати звітність з єдиного внеску за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, визначені законодавством (пункт 4 частини другої статті 6 Закону № 2464).
    Загальні правила формування та подання Звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску згідно з додатком 5 (далі – Звіт) до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України  від 14.04.2015 № 435 (далі – Порядок) передбачено розділом ІІ Порядку, які є обов’язковими для виконання платниками.
    Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Порядку, Звіт до органів доходів і зборів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття на облік у органах доходів і зборів в один із таких способів:
засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації ЕЦП відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством (у разі подання електронного звіту він надсилається не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає граничний строк подання Звіту, передбачений Законом);
    на паперових носіях;
    на паперових носіях разом з електронною формою на електронних носіях інформації;
    надсилання поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.
    Форми та строки подання Звіту фізичними особами-підприємцями, у тому числі тими, які обрали спрощену систему оподаткування, передбачено розділом ІІІ Порядку.
    Згідно з пунктом 2 розділу ІІІ Порядку, такі особи формують та подають до органів доходів і зборів Звіт самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, що настає за звітним періодом. Звітним періодом є календарний рік. Звіт подається за формою № Д5 згідно з додатком 5 до цього Порядку із зазначенням типу форми «початкова».
    Граничний термін подання Звіту за 2016 рік – 9 лютого 2017 року.
    Пунктом 11 Порядку передбачено, що фізичні особи - підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, формують та подають самі за себе до органів доходів і зборів Звіт згідно   з таблицею 2 додатка 5 до Порядку.
    Пунктом 10 розділу IV Порядку передбачено, що фізичні особи-підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування самі за себе формують та подають до органів доходів і зборів Звіт згідно з таблицею1 додатка 5 до Порядку.
    Фізичні особи-підприємці які протягом звітного року змінювали систему оподаткування, формують та подають до органів доходів і зборів один Звіт з наявним титульним аркушем, який включає дві таблиці: таблицю 1 та таблицю 2 додатка 5 до Порядку (пункт 18 розділу IV Порядку).
Відповідальним за правильність та достовірність заповнення Звіту є страхувальник (пункт 16 розділу IІ Порядку).
    Звіт страхувальником повинен подаватися в повному обсязі.
Звіт, складений з порушенням вимог Порядку, у тому числі без обов'язкових реквізитів, передбачених пунктом 6 цього розділу, та поданий без всіх необхідних таблиць, не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався (пункт 8 розділу IІ Порядку).
    За порушення норм Закону № 2464 статтею 25 цього Закону та статтею 1651 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено фінансову та адміністративну відповідальність фізичних осіб-підприємців.

Для  неприбуткових організацій продовжено термін приведення установчих документів у відповідність до чинного податкового законодавства
    Відповідно до положень п.35 підрозділу 4 розділу ХХ Податкового кодексу України (далі – ПКУ) неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом України від 17.07.2015 №652-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій», що не відповідають вимогам п.133.4 ст.133 ПКУ, з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій були зобов’язані до 1 січня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність із нормами ПКУ та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу.
    Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», що набрав чинності з 01.01.2017, внесені зміни до пунктів 34, 35 підрозділу 4 розділу XX ПКУ, а саме: термін приведення установчих документів неприбуткових організації у відповідність із нормами п.133.4 ст.133 ПКУ продовжено до 1 липня 2017 року.
    При цьому, раніше Законом України від 06.10.2016 №1667-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення окремих положень про оподаткування неприбуткових організацій» було передбачено норму, відповідно до якої тимчасово, до 1 січня 2018 року, не може бути підставою для виключення неприбуткових релігійних організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій невиконання такими релігійними організаціями вимог до установчих документів, визначених підпунктом 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 ПКУ.

Транспортний податок у 2017 році
У зв’язку зі збільшенням мінімальної заробітної плати з 01.01.2017 р. зміни, внесені до Податкового кодексу Законом України від 21.12.2016 р. № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», торкнулися визначення середньоринкової вартості легкових автомобілів.
Критерієм для визначення об’єкта оподаткування таких транспортних засобів є їх вік (не старше п'яти років включно) та середньоринкова вартість, яка напряму залежить від встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року розміру мінімальної заробітної плати.
З 1 січня 2017 р. мінімальна заробітна плата становить 3200 грн. У зв’язку з цим змінюється розрахункова середньоринкова вартість легкових авто для цілей оподаткування — шляхом зменшення у два рази. Тобто якщо у 2016 р. така вартість становила 750 мінімальних зарплат, то у 2017 р. — 375.

Нарахування земельного податку фізичним особам у 2017 році
    Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», що набрав чинності з 01.01.2017, внесені зміни до статей 281 та 286 Податкового кодексу України, які регламентують правила нарахування земельного податку фізичним особам. Законом внесено зміни у частині адміністрування земельного податку  з фізичних осіб, зокрема:
    - передбачено, подання фізичною особою, яка має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, до 1 травня поточного року письмової заяви у довільній формі до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки про самостійне обрання/зміну земельної ділянки для застосування пільги. Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового податкового (звітного) періоду, в якому подано таку заяву;
    - передбачено, що нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку.
    У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника – фізичної особи до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником – починаючи з місяця, в якому він набув право власності.
    У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника – фізичної особи до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає (вручає) податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
    Якщо такий перехід відбувається після 1 липня поточного року, то контролюючий орган надсилає (вручає) попередньому власнику нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
    Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних щодо:
    - розміру площі земельної ділянки, що перебуває у власності та/або користуванні платника податку;
    - права на користування пільгою із сплати податку;
    - розміру ставки податку;
    - нарахованої суми податку.

Змінені ставки єдиного податку для платників четвертої групи
    Законом України від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році», який набрав чинності 01.01.2017, внесені зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ) у частині єдиного податку.
    Так, зокрема, підпунктом 3 пункту 30 розділу I Закону №1791 збільшені ставки єдиного податку для платників єдиного податку четвертої групи, а саме:
    - для ріллі, сіножатей і пасовищ (крім ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, а також сільськогосподарських угідь, що перебувають в умовах закритого ґрунту) з 0,81 % до 0,95% (п.п.293.9.1 п.293.9 ст.293 ПКУ);
    - для ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях з 0,49% до 0,57% (п.п.293.9.2 п.293.9 ст.293 ПКУ);
    - для багаторічних насаджень (крім багаторічних насаджень, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях) з 0,49% до 0,57% (п.п.293.9.3 п.293.9 ст.293 ПКУ);
    - для багаторічних насаджень, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях з 0,16% до 0,19% (п.п.293.9.4 п.293.9 ст.293 ПКУ);
    - для сільськогосподарських угідь, що перебувають в умовах закритого ґрунту розмір ставки єдиного податку складає 6,33% (п.п.293.9.6 п.293.9 ст.293 ПКУ).
    Нагадуємо, що відповідно до п.293.9 ст.293 ПКУ для платників єдиного податку четвертої групи розмір ставок податку з одного гектара сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду залежить від категорії (типу) земель, їх розташування та встановлюється у відсотках до бази оподаткування.

Індексація нормативно грошової оцінки землі для платників єдиного податку 4 групи у 2017 році
Відповідно до пункту 2921.2 статті 292і Податкового кодексу України (далі - Кодекс) базою оподаткування єдиним податком для платників 4 групи (сільськогосподарських товаровиробників) є нормативна грошова оцінка 1 га сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень), з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного за станом на 1 січня базового податкового (звітного) року відповідно до порядку, встановленого Кодексом.
При цьому статтею 289 Кодексу визначається загальний порядок індексації нормативної грошової оцінки земель в цілях застосування податкового законодавства, а саме передбачено, що коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель визначається виходячи із значення індексу споживчих цін за попередній рік.
За інформацією Державної служби статистики України індекс споживчих цін за 2016 рік становив 112,4%.
Водночас, підрозділами 6 та 8 Розділу XX «Перехідні положення» Кодексу встановлені особливості справляння плати за землю та єдиного податку відповідно.
Так, з 01 січня 2017 року при розрахунку плати за землю враховуються наступні особливості:
1) індекс споживчих цін за 2015 рік, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ та перелогів), застосовується із значенням 120 відсотків (пункт 6 підрозділу 6 Розділу XX «Перехідні положення» Кодексу);
2) індекс споживчих цін за 2016 рік, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, застосовується із значенням (пункт 8 підрозділу 6 Розділу XX «Перехідні положення» Кодексу (з урахуванням змін, внесених Законом №1797)):
-    для   сільськогосподарських   угідь   (ріллі,   багаторічних   насаджень, сіножатей, пасовищ та перелогів) - 100 %;
-    для земель несільськогосподарського призначення -106 %.
Разом з тим, пунктом 5 підрозділу 8 Розділу XX «Перехідні положення» Кодексу передбачено особливості індексації нормативної грошової оцінки земель з метою нарахування єдиного податку, зокрема, встановлено, що індекс споживчих цін за 2015 рік, що використовується для визначення величини коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ) для цілей оподаткування єдиним податком 4 групи, застосовується із значенням 100 %.
Враховуючи, що Кодексом не встановлено інших особливостей визначення коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки землі з метою оподаткування єдиним податком для платників 4 групи, вважаємо, що з 01 січня 2017 року при нарахуванні єдиного податку платникам 4 групи коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки землі доцільно визначати з урахуванням таких значень індексів споживчих цін:
за 2015 рік-100%;
за 2016 рік-112,4%.


Головне управління ДФС у Запорізькій області

За користування водою та надрами запорізькі підприємства заплатили понад 450 мільйонів
До бюджетів усіх рівнів від запорізьких суб'єктів господарювання торік надійшло 200 мільйонів гривень плати за спеціальне використання води (без показників підприємств, які обслуговуються в Запорізькому управлінні Офісу великих платників податків ДФС). У порівнянні з 2015 роком надходження до зведеного бюджету зросли на 40,5 мільйона.
Як повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, найбільшими платниками є підприємства міст Енергодар, Запоріжжя, а також Мелітопольського та Запорізького районів.
Крім того, понад чверть мільярда гривень сплачено за користування надрами, зокрема, до держбюджету перераховано близько 185 мільйонів, до місцевих бюджетів – понад 65 мільйонів, що разом на 43 мільйони більше показника попереднього року.
– Рентні платежі залишаються стабільним джерелом наповнення державного та місцевих бюджетів. Фахівці фіскальної служби постійно контролюють, аби користування водою та надрами не йшло в обхід бюджету. Для цього йде постійний обмін інформаційними даними з відповідними органами влади щодо повного обліку платників, – зазначила Юліана Козаченко.
Так, на сьогодні у Запорізькій області зареєстровано майже 3,4 тисячі підприємств-водокористувачів та 640 платників ренти за користування надрами. У результаті проведених звірок з Департаментом екології та природних ресурсів Запорізької облдержадміністрації залучено до оподаткування ще п'ятьох суб’єктів господарювання. Крім того, стосовно двох платників направлені звернення до Департаменту екології та природних ресурсів щодо скасування дозволів у зв’язку із непогашенням податкового боргу за спецвикористання води.

Антикварний музичний апарат залишився в України
30 січня у міжнародному аеропорту м. Запоріжжя в зоні митного контролю залу "на відліт" фахівці митниці попередили спробу незаконного вивезення за межі України музичного раритету.
Підчас здійснення митного контролю та оформлення багажу і ручної поклажі міжнародного авіарейсу "Запоріжжя – Стамбул", громадянин Туреччини самостійно обрав форму проходження митного контролю у спрощеному порядку, без заповнення митної декларації. Після перетину "білої смуги", яка позначає закінчення "зеленого коридору", у нього було виявлено антикварний патефон. Зазначений предмет знаходився у ручній поклажі без ознак приховування. На даний музичний інструмент були відсутні будь-які документи, а також експертний висновок мистецтвознавця.
Цей предмет обмежений до переміщення через митний кордон України відповідно ст. 373 Митного кодексу України, Закону України від 21 вересня 1999 року №1068 "Про вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей" та Інструкції про порядок оформлення права на вивезення, тимчасове вивезення культурних цінностей та контролю за їх переміщенням через державний кордон України, затвердженої наказом Міністерства культури і мистецтв України від 22 квітня 2002 року № 258.
Таким чином, громадянин Туреччини вчинив дії, спрямовані на порушення порядку проходження митного контролю в зонах(коридорах) спрощеного митного контролю (переміщення "зеленим коридором" предметів, що заборонені або обмежені законодавством України). Запорізькою митницею ДФС складено протокол про порушення митних правил за ст. 471 Митного кодексу України.
Зазначений предмет у нього тимчасово вилучено.

Запорізькі підприємці отримали понад 8 тисяч ліцензій для продажу підакцизних товарів
Для реалізації алкогольної та тютюнової продукції на законних підставах суб'єктам підприємництва необхідно мати відповідну ліцензію. Станом на початок 2017 року фіскальна служба Запорізької області видала платникам понад 8 тисяч дозволів.
Як підкреслила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, торік від плати за ліцензії місцева казна поповнилась більш ніж на 44 мільйони гривень, що перевищує рівень надходжень попереднього року на 20 відсотків, додаткові надходження склали 7,6 мільйона.
Лише у грудні минулого року підприємці отримали 960 ліцензій на право здійснення оптової або роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами.
Близько 60 відсотків від загальних находжень від плати за дозволи забезпечили підприємці м. Запоріжжя, перерахувавши 26 мільйонів, 5,3 мільйона сплатили платники м. Бердянськ та району, понад 5 мільйонів – м. Мелітополь та району, 1,5 мільйона надійшло від продавців алкоголю і тютюну у м. Енергодар, понад 1 мільйон – в Оріхівському та Василівському районах.
– Ринок підакцизної продукції знаходиться під простійним контролем фіскальної служби. Лише за минулий рік на предмет дотримання суб'єктами господарювання вимог законодавства, яке регулює обіг підакцизних товарів, проведено понад 600 перевірок. У результаті виявлених порушень відповідно до законодавства застосовані фінансові санкції у вигляді штрафів на загальну суму майже 17 мільйонів, 14 мільйонів з яких – це донарахування акцизного податку, – відзначила Юліана Козаченко.
Нагадаємо, отримати нову або подовжити термін діючої ліцензії можна у Центрах обслуговування платників за місцем реалізації підакцизної продукції.

У м. Запоріжжя викрито незаконне постачання і продаж техніки "Apple"
Співробітники податкової міліції Запорізької області спільно з працівниками прокуратури Запорізької області під час досудового розслідування у кримінальному провадженні за фактом ухилення від оподаткування суб'єктом господарювання, викрили канал постачання продукції торгової марки "Apple".
Товари відомого бренду завозились на територію України поза митним контролем, без оформлення відповідних документів і сплати податків, та розповсюджувались в одній з торговельних мереж м. Запоріжжя.
Під час проведення обшуків у магазинах виявлено та вилучено продукцію торгової марки "Apple", а також різноманітні аксесуари до них на загальну суму 1 мільйони 222 тисячі гривень.
Розслідування кримінального провадження триває.

Громадянин Туреччини намагався незаконно ввезти майже 60 кілограмів тютюну
Спробу незаконного ввезення тютюну виявили митники у Запорізькому аеропорту.
Громадянин Туреччини, який прибув до України авіарейсом "Стамбул-Запоріжжя", самостійно обрав для проходження "зелений коридор", де митний контроль здійснюється у спрощеному порядку, без заповнення митної декларації.
Під час проведення огляду з використанням інтроскопу "Rapiscan" встановлено, що у його багажу та у ручній поклажі, окрім особистих речей, знаходилося 119 пачок тютюну загальною вагою 59,5 кг.
Таким чином, громадянин Туреччини порушив порядок проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю (заборони та обмеження, визначені ч.2 ст.376, ст.378 Митного кодексу України), а саме – переміщення через "зелений коридор" товарів в обсягах що заборонені, без ознак приховування.

Юліана Козаченко: "Для наповнення місцевих бюджетів у поточному році необхідно задіяти усі наявні ресурси"
В. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко взяла участь у роботі третього пленарного засідання десятої сесії Запорізької обласної ради VII скликання. Одним із питань порядку денного став проект рішення "Про обласний бюджет на 2017 рік".
Як зазначила в. о. керівника фіскальної служби області Юліана Козаченко, аналіз виконання розпису місцевих рад за минулий рік дозволяє стверджувати про стабільні надходження податків і зборів до бюджетів громад. При запланованих показниках у 6,7 мільярда гривень область отримала на 1 мільярд більше. Лише у грудні перевиконання склало 44 відсотки, а за весь 2016 рік – понад 15 відсотків.
– Вирішення актуальних для регіону питань, у тому числі з наповнення бюджетів, діалогу із представниками бізнесу, детінізації економіки відбувається у тісній взаємодії із органами виконавчої влади та місцевого самоврядування. Ми спільно реалізуємо поставлені перед нами завдання. Серед нинішніх пріоритетів – легалізація найманої праці, контроль за дотриманням роботодавцями законодавства з оплати праці, підвищення її розмірів, роз'яснювальна робота серед платників стосовно податкових змін та ряд інших напрямів, – наголосила Юліана Козаченко.

Від оподаткування нерухомості місцеві бюджети поповнились майже на 44 мільйони
Завдяки сплаті податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, місцеві бюджети отримали торік 43,9 мільйона гривень (без показників підприємств, які обслуговуються в Запорізькому управлінні Офісу великих платників податків ДФС). Коментуючи надходження, в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко відзначила, що за минулий рік рівень сплати зріс порівняно з 2015 роком майже вдвічі, а понадпланові доходи на 2016 рік склали майже 3 мільйони.
Більшу частину відрахувань податку забезпечили підприємства та установи регіону – понад 82 відсотки, сплативши 36,2 мільйони, що на 2,2 мільйона більше очікуваної суми. Фізичні особи поповнили бюджети на 7,7 мільйона, у тому числі податку за об'єкти житлової нерухомості – майже 3 мільйони, нежитлових приміщень – 4,7 мільйона. Торік фізособам фахівці фіскальної служби сформували та надіслали 11,5 тисячі податкових повідомлень-рішень про сплату податку.
Зокрема, найбільшу суму платежу фізичні та юридичні особи спрямували до місцевого бюджету м. Запоріжжя – 21,1 мільйона гривень, що становить близько 50 відсотків від загальних надходжень. Платники Мелітопольщини направили до бюджету майже 7,5 мільйона, Якимівського – 3,3 мільйона,  Запорізького – 1,9 мільйона, Вільнянського – 1,7 мільйона та Бердянського районів – 1,6 мільйона.
Нагадаємо, у 2017 році згідно із внесеними змінами до Податкового кодексу України вдвічі зменшилися ставки податку – відтепер для об'єктів житлової або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, її розмір не перевищує 1,5 відсотка від мінімальної заробітної плати за 1 квадратний метр бази оподаткування. До прийняття змін ставка не перевищувала 3 відсотки.

Завдяки спільним заходам фіскальної служби та обласної влади запорізькі роботодавці погасили зарплатну заборгованість майже на 116 мільйонів гривень
Такими стали результати роботи обласної комісії з питань погашення заборгованості із зарплат та інших виплат, до складу якої входять представники Головного управління ДФС у Запорізькій області. Підсумки її діяльності та пріоритети на поточний рік були розглянуті на першому у цьому році засіданні.
Так, упродовж минулого року проведено понад 400 засідань обласної та територіальних комісій, під час яких заслухано керівників 320 підприємств-боржників, майже 200 з яких попереджено про відповідальність за несвоєчасну виплату заробітної плати. Як результат – роботодавці розрахувалися зі своїми працівниками на суму понад 115,7 мільйона гривень.
При цьому динаміка погашення зарплатних боргів в цілому в регіоні продовжує зменшуватися і станом на 1 січня 2017 року вони склали понад 68 мільйонів, більша частина з них припадає на підприємства державного сектора економіки – 77 відсотків.
На засіданні члени комісії запросили керівництво найбільш проблемних підприємств м. Запоріжжя, Запорізького району, міст Бердянськ та Мелітополь, де не виконуються графіки погашення заборгованостей. У ході діалогу було вивчено стан справ по кожному з них та розглянуто оптимальні шляхи виходу із проблемної ситуації.

Половина від надпланових митних надходжень залишатиметься у Запорізькому регіоні для розвитку автошляхів
25 січня відбулося засідання круглого столу за участю керівництва Запорізької облдержадміністрації, Запорізької митниці ДФС, представників підприємств регіону.
Як повідомив голова Запорізької облдержадміністрації Костянтин Бриль, у 2017 році Запорізька область долучилася до експерименту щодо спрямування понадпланових надходжень митних платежів на ремонт і будівництво автомобільних доріг. Усього в Україні, за його словами, планується направити на дорожній фонд близько 30 мільярдів гривень.
Щодо Запорізького регіону, то, як підкреслив Костянтин Бриль, для цього є добре підґрунтя – у результаті проведеного аналізу надходжень існують резерви на 2017 рік, передусім, за рахунок об'єднання зусиль усіх гілок влади щодо сприяння залученню платників до митного оформлення на Запорізькій митниці ДФС та відповідної сплати податків на території області.
Очільник облдержадміністрації також висловив вимогу стосовно раціонального використання коштів, що будуть виділені, та усунення корупційних ризиків.
В. о. начальника Запорізької митниці ДФС Антон Жучков наголосив, що минулого року Запорізька митниця спрямувала до держбюджету понад 5,1 мільярда гривень митних платежів. І вже у січні поточного року прогнозується перевиконання плану доходів удвічі.
Він підкреслив, що Запорізька митниця всебічно сприяє сумлінним платникам, що позитивно впливає на зростання кількості учасників митного оформлення та дозволяє прогнозувати надходження до бюджету. Так, останнім часом завдяки діалогу і стимулюванню представників бізнесу значно покращилися взаємовідносини між суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності та митними органами.
Митниця пропонує послуги, завдяки яким є можливість прискорити митне оформлення товарів. Серед основних – це отримання статусу уповноваженого економічного оператора та застосування електронних сервісів.
Антон Жучков зазначив, що на сьогодні близько 100% митних декларацій оформлюється в електронному вигляді та 24% – за принципом "єдиного вікна".
Присутні на засідання представники запорізьких промислових підприємств відзначили суттєве покращення відносин між платниками і митними органами, та заявили про готовність до подальшої конструктивної і ефективної взаємодії із митницею.

За результатами роботи оперативників ДФС у січні до бюджету залучено 3,2 мільйона гривень
У січні поточного року співробітники податкової міліції Головного управління ДФС у Запорізькій області викрили п'ять злочинів, три з яких стосуються ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах. За завдані порушниками збитки на суму понад 13 мільйонів гривень відкриті провадження за ч. 3 ст.212 Кримінального кодексу України.
За закінченими матеріалами справ бюджету відшкодовано майже мільйон гривень. Одне кримінальне провадження направлено до суду для звільнення від кримінальної відповідальності у зв'язку з повним погашенням завданих державі збитків.
У результаті відпрацювання учасників "конвертаційних центрів" та фіктивних суб'єктів господарювання до бюджету залучено понад 2,2 мільйона.
У рамках проведення операцій "Акциз-2017" та "Рубіж-2017" припинено нелегальну торгівлю через мережу інтернет незаконно завезеними на територію України сигаретами поза митним контролем загальною вартістю більш ніж мільйон гривень.

Юліана Козаченко: "Для державної реєстрації власної справи необхідно 24 години"
Сьогодні громадянину, який вирішив відкрити власну справу, необхідно мінімум часу та документів. Про це повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко під час інтерв'ю на телеканалі "TV5".
Для легалізації власного бізнесу майбутньому підприємцю слід звернутися до органу державної реєстрації. При собі необхідно мати паспорт, копію ідентифікаційного коду, заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації з обраним видом діяльності. Документи на реєстрацію, яка проводиться безкоштовно та упродовж однієї доби, можна подати особисто або на підставі нотаріально оформленого доручення, а також поштою або електронним документом, використавши електронний цифровий підпис.
Як підкреслила Юліана Козаченко, саме останній он-лайн спосіб є популярним та зручним для платників.
Далі дані про підприємця в електронному вигляді передаються держреєстратором до органів державної фіскальної служби.
Наступним кроком є визначення підприємця з вибором системи оподаткування – загальною або спрощеною. Для цього необхідно подати відповідну заяву до державної податкової інспекції за місцем реєстрації. Крім того, фізична особа-підприємець має зареєструвати книгу обліку доходів і витрат.
Докладну інформацію щодо умов та порядку постановки на облік, а також систем оподаткування можна отримати на сайті державної фіскальної служби або у Центрах обслуговування платників податків.

Надходження від плати за землю в Запорізькій області зросли майже на третину мільярда
Від плати за землю місцеві бюджети отримали торік майже 929 мільйонів гривень (без показників підприємств, які обслуговуються в Запорізькому управлінні Офісу великих платників податків ДФС). Як повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, надходження у порівнянні з 2015 роком зросли на понад 321 мільйон, а прогнозний показник доходів на 2016 рік – на 116,5 відсотка, додатково до бюджетів сплачено 131 мільйон.
Левову суму відрахувань за рік забезпечили платники-юридичні особи – близько 769 мільйонів, що на 264 мільйони більше, ніж 2015 року. Фізичні особи спрямували 160 мільйонів, що перевищує рівень попереднього року на 27 мільйонів.
Серед територій-лідерів зі сплати за землю – платники м. Запоріжжя, які поповнили місцевий бюджет на 398 мільйонів або 43 відсотки від загальних надходжень. На другому місці м. Енергодар, де відрахування склали майже 106 мільйонів або 11,4 відсотка. Замикають трійку платники м. Бердянська та району, які спрямували 69,5 мільйона плати за землю або 7,5 відсотка.
Значні надходження до бюджетів громад й від землекористувачів Мелітопольщини – 56 мільйонів, Якимівського району – більш ніж 44 мільйони, Василівського – 36 мільйонів, Пологівського 27,5 мільйона, Запорізького – 17,5 мільйона та Вільнянського районів – понад 16 мільйонів.
У 2016 році на обліку в територіальних органах Головного управління ДФС у Запорізькій області перебувало майже 9,7 тисячі платників-юридичних осіб та понад 5 тисяч суб'єктів господарювання-фізичних осіб. Крім того, фахівці фіскальної служби розіслали платникам-фізособам майже 340 тисяч податкових повідомлень-рішень щодо сплати земельного податку та орендної плати за земельні ділянки.

Сформовано новий склад Громадської ради при фіскальній службі області
24 січня відбулися установчі збори для формування нового складу Громадської ради при Головному управлінні ДФС у Запорізькій області. На початку заходу голова ініціативної групи з підготовки установчих зборів Світлана Проніна повідомила присутнім про проведену роботу та організаційні заходи, зокрема, зі збору та опрацювання документів від інститутів громадянського суспільства, які виявили бажання взяти участь у новому складі Громадської ради.
Під час засідання учасники шляхом рейтингового голосування визначились із кількісним складом ради, до якого увійшли представники 18 громадських організацій.
Головою Громадської ради обрано Світлану Проніну, яка очолювала дорадчий орган у період 2014 – 2016 років. Також члени Громадської ради затвердили структуру та обрали двох заступників та уповноважених з питань напрямів діяльності.
Крім того, президії було доручено розробити положення про Громадську раду при Головному управлінні ДФС у Запорізькій області та регламент.
Як відзначила заступник голови Громадської ради, голова громадської організації "Центр медіації та екаунтінгу "Точка зору" Лариса Церетелі, новий склад дорадчого органу повинен стати ефективним містком діалогу між представниками бізнесу та фіскальною службою у вирішенні нагальних проблем та зміцненні довіри до ДФС як сервісного органу.

Запорізькі платники отримали понад 10 тисяч електронних ключів
    З початку року фіскальна служба видала платникам регіону 10,3 тисячі посилених сертифікатів електронного цифрового підпису. У січні клієнтами пунктів реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів стали більш ніж 3 тисячі суб'єктів господарювання фізичних, юридичних осіб, а також держслужбовці.
Як наголосила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, у перший місяць року спостерігається підвищений попит на отримання електронних ключів, пов'язаний із поданням звітності. На сьогодні більшість платників податків надає перевагу електронному звітуванню та отриманню послуг в режимі он-лайн.
Зокрема, за допомогою ключа електронного цифрового підпису можна скористатися Електронним кабінетом платника. Цей нещодавно оновлений сервіс надає можливість безкоштовно взаємодіяти з органами ДФС у режимі реального часу за допомогою персональних комп'ютерів та смарт-пристроїв, без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Функціонал кабінету передбачає низку послуг – від отримання відомостей про доходи і податки, створення і відсилку електронної декларації до листування з ДФС та уточнення стану розрахунків з бюджетом. Новини, інформація з реєстрів, податковий календар, бланки податкової звітності, декларація про майновий стан, контакти та адреси ЦОП – увесь цей інструментарій доступний за адресою: https://cabinet.sfs.gov.ua.
Нагадаємо, отримати безкоштовно електронні ключі можна у пунктах реєстрації користувачів за адресами: м. Запоріжжя, вул. Паркова, буд. 4а, 1-й поверх, м. Бердянськ, просп. Праці, буд. 20, каб. 219, м. Мелітополь, вул. Героїв України, буд. 31, каб. 103, сайт АЦСК ІДД: http://acskidd.gov.ua/.
« Змінено рахунки для зарахування деяких податків!   Бердянська ОДПІ повідомляє »

Компания дня
Лучшие комбикорма, БМВД, концентраты и кормовые добавки для с/х животных и птицы.
       ТМ "BEST MIX"


  Подробнее...



Курс валют:
Курсы наличного обмена на сегодня



Яндекс.Погода



Ваше мнение

Предложить тему опроса

Ваше имя:
Email:
Сообщение:
:
 



Популярные фирмы

"ВИДИБОР" - новый комплекс гостиничного типа на дальней бердянской косе. Номера ЛЮКС! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Любители комфортного летнего отдыха на Азовском море, получат все то, о чем мечтали в ожидании до

69197 Просмотров с 04-07-2010
Коттедж "VERA" - люкс" - 2011г. Элитный отдых на Азовском море. - Украина, Запорожская, Бердянск.

 

Уровень VIP отдыха - расположен на берегу открытого Азовского моря в рекреационной

57426 Просмотров с 20-05-2010
База отдыха "ПОСЕЙДОН" - выбирайте лучший отдых на Бердянской Косе! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Город-курорт Бердянск не даром завоевал признание у туристов как один из лучших курортов для морс

54197 Просмотров с 20-06-2009
Частный пансионат "ЕЛЕНА" - лучший отдых в Бердянске по доступной цене! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Выберите для себя отдых на Азовском море и желая сделать его лучшим, незабываемым и эффективным п

53456 Просмотров с 13-05-2009
«Aleks Club» - элитный оздоровительно-развлекательный комплекс в Бердянске. - Украина, Запорожская, Бердянск.

В структуру комплекса «Aleks Club» входят: бар-ресторан «

49297 Просмотров с 24-09-2009




Яндекс.Метрика






RSS-лента новостей
Галерея




Новости Товары и услуги Бердянска
Отдых в Бердянске Частные объявления
Работа Сервисы
Форум Фотогалерея
«БИМП» 2009 © Все права защищены.
При использовании материалов веб-сайта,
ссылка на bimp.com.ua обязательна!
Адрес:
71116, Украина,
Запорожская область, Бердянск