понедельник, 25 сентября
Расширенный поиск
Вход для клиентов
Регистрация клиента

Авторизация

 

Предложить акцию

Ваше имя:
Email:
Сообщение:
:
 
Акции!


Платники Бердянщини та Приморського району перерахували понад 22 мільйони гривень ПДВ | печать |
27.02.2017 г. 07:07
    У січні поточного року надходження з податку на додану вартість склали понад 22,2 мільйона гривень. Як відзначила начальник Бердянської ОДПІ Оксана Федорова, рівень минулорічної сплати перевищено  на 16,3 мільйонів, тобто більше в 3,8 разів. Показник доходів на цей рік перевиконано на 10 відсотків – додатково держбюджет отримав понад 2 мільйони гривень.
Найбільші суми з початку року перерахували платники ПДВ міста Бердянська – 9,7 мільйона, платники Бердянського району –  майже  6,2 мільйонів, Приморського – близько  6,3   мільйонів.
Усього в Бердянській ОДПІ перебувають на обліку 602 платника ПДВ – юридичних осіб, з них – 442 у місті, у Бердянському районі - 80 та у Приморському – 80 платників.

Бердянські  та приморські землекористувачі поповнили місцеву казну майже
на 5,5 мільйона
З початку року до місцевих бюджетів надійшло 5,5 мільйона гривень плати за землю. Рівень минулого року перевищено майже  на 1,8 мільйона та на 1,4 мільйона від прогнозованої суми на цей рік, -  повідомила начальник Бердянської ОДПІ Оксана Федорова.  
Найбільшими платниками цього платежу є суб'єкти господарювання-юридичні особи.
 У цьому році таки платники спрямували до бюджетів громад  майже 4,5 мільйона гривень, що на 1,2 мільйона більше за прогнозні показники та на 1,4 мільйона перевищує минулорічну сплату. Від фізичних осіб надійшов 1 мільйон, що вище за попередній рік  майже на 0,4 мільйона та на 0,3 мільйона прогнозованої суми податку на січень поточного року, – відзначила Оксана Федорова.
Землекористувачі міста сплатили майже 3,9 мільйона, від платників Бердянського та Приморського районів надійшло 1,6 мільйона гривень, по 0,8 мільйона від кожного району.


Триває Кампанія декларування доходів громадян
Нинішній 2017 рік ознаменувався багатьма змінами у податковому законодавстві. Але поряд із нововведеннями в оподаткуванні, проводиться щорічна кампанія декларування доходів громадян.
З початку року майже 600 бердянців та приморчан вже подали декларації про майновий стан і доходи та задекларували дохід на загальну суму майже 24 млн. гривень. За поданими деклараціями донараховано 1,6 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 0,3 млн. грн. військового збору.
Для поліпшення роботи по обслуговуванню платників під час прийому декларацій організовуються виїзди в сільські та селищні ради. Так, зокрема в лютому фахівці Бердянської ОДПІ здійснили виїзд на територію Берестівської об’єднаної громади, яка об’єднує села Миколаївку, Троїцьке та Берестове. Під час прийому 110 громадян подали декларації про майновий стан і доходи. Загальна сума задекларованих ними доходів перевищила 1 млн. гривень, нараховано податку на доходи фізичних осіб у сумі понад 180 тисяч гривень та військового збору понад 15 тисяч гривень.
На теперішній час до Бердянської ОДПІ подано 592 декларації про майновий стан і доходи. З них 188 декларацій подано громадянами, які мають у власності земельні паї та самостійно вирощують та реалізують сільськогосподарську продукцію, 197 декларацій подали громадяни, які отримали доходи від надання нерухомого майна в оренду, 138 громадян подали декларації та задекларували доходи від отримання спадщини.
Бердянська ОДПІ запрошує громадян не зволікати та вже зараз задекларувати доходи, отримані протягом 2016 року.

Бердянська ОДПІ запрошує громадян задекларувати свої доходи за 2016 рік, а також скористатися правом на податкову знижку
Нагадуємо, що в обов'язковому порядку подати декларацію повинні ті громадяни, які отримували минулого року доходи не від податкових агентів, та доходи, з яких не утримувався податок.
Подати декларацію необхідно до 03 травня включно. А право на отримання податкової знижки діє упродовж всього року.
Пам'ятайте, податок від кожної задекларованої гривні піде до місцевого бюджету, а отже на розвиток міста!


Новини законодавства

В 2017 році неоподатковувана сума нецільової благодійної допомоги становить 2240 грн
До оподатковуваного доходу платника податку не включається сума нецільової благодійної допомоги, у тому числі матеріальної, що надається резидентами — юридичними або фізичними особами протягом звітного податкового року сукупно у розмірі, що не перевищує суми граничного розміру доходу, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн (у 2017 році — 2240 грн).
Сума перевищення нецільової допомоги над вказаним розміром включається податковим агентом до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку, як інші доходи і підлягає оподаткуванню на загальних підставах податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%.  
Зазначена норма визначена пп. 170.7.3 ст. 170 Податкового кодексу України.

З 2017 року запроваджено прискорену амортизацію основних засобів
Платникам податку надано право застосування з 01 січня 2017 року мінімально допустимого строку амортизації (два роки) основних засобів четвертої групи (машини та обладнання) для розрахунку амортизації за прямолінійним методом - щодо нових основних засобів, якщо витрати на їх придбання понесені (нараховані) платником податків після 01 січня 2017 року та для таких основних засобів забезпечується одночасне виконання таких вимог:
не були введені в експлуатацію та не використовувалися на території України;
введені в експлуатацію в межах одного з податкових (звітних) періодів, починаючи з 01 січня 2017 року до 31 грудня 2018 року;
використовуються у власній господарській діяльності та не продаються або не надаються в оренду іншим особам (за винятком платників податків, основним видом діяльності яких є послуги з надання в оренду майна).
У разі недотримання встановлених вимог, починаючи з дати введення таких основних засобів в експлуатацію, платник податку у податковому (звітному) періоді, в якому відбувся факт невикористання основних засобів у власній господарській діяльності або їх продаж, зобов'язаний відкоригувати фінансовий результат до оподаткування на такі різниці:
збільшити фінансовий результат до оподаткування - на суму нарахованої амортизації основних засобів протягом податкових (звітних) періодів, у яких здійснювалося нарахування амортизації із застосуванням мінімально допустимих строків амортизації основних засобів,
зменшити фінансовий результат до оподаткування - на суму розрахованої амортизації таких основних засобів відповідно до п. 138.3 ст. 138 Кодексу за відповідні податкові (звітні) періоди.
Зазначена норма визначена п. 43 підрозд.  4 розд. XX податкового кодексу України.



З 2017 року платники податку на прибуток фінансовий результат до оподаткування збільшують на суму витрат від визнаних штрафів, пені, неустойок
Об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування, на різниці, які виникають відповідно до положень Податкового кодексу.
З 2017 року передбачена нова різниця, що збільшує фінансовий результат до оподаткування.
Так, фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується на суму витрат від визнаних штрафів, пені, неустойок, нарахованих відповідно до цивільного законодавства та цивільно-правових договорів на користь осіб, що не є платниками податку (крім фізичних осіб), та на користь платників податку, які оподатковуються за ставкою 0 відсотків відповідно до п. 44 підрозд. 4 розд. XX Податкового кодексу.
Зазначена норма передбачена п.п. 134.1.1 ст. 134 та п.п. 140.5.11 ст. 140 Податкового кодексу України.

Повідомлення за формами № 17-ОПП, № 20-ОПП, № 1-ОПП будуть подаватися електронно
    Платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати заяву за формою № 17-ОПП засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
    Заява за формою № 17-ОПП може бути надано як до контролюючого органу за неосновним місцем обліку, так і до контролюючого органу за основним місцем обліку.
    У разі подання заяви за формою № 17-ОПП до контролюючого органу за неосновним місцем обліку платник податків в розділі 3 заяви може вказати контролюючий орган, до якого подається заява, і вибрати адміністративно-територіальні одиниці (за місцезнаходженням об'єктів оподаткування), які обслуговуються таким органом.
    За умови подання заяви за формою № 17-ОПП до контролюючого органу за основним місцем обліку платник податків в розділі 3 заяви може вказати всі контролюючі органи, в яких бажає стати на облік за основним місцем обліку, і вибрати адміністративно-територіальні одиниці (за місцезнаходженням об'єктів оподаткування ), які обслуговуються такими органами.
До того ж взяття на облік за основним місцем обліку здійснюється на підставі:
    • повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП, і якщо в такому повідомленні платник податку визначив контролюючий орган, в якому бажає стати на облік за неосновним місцем обліку за місцезнаходженням відповідного об'єкта оподаткування;
    • заяви за формою № 5-ОПП, наданого нотаріусом, і якщо в цій заяві платник зазначив про бажання стати на облік за неосновним місцем обліку в контролюючому органі за місцем розташування робочого місця.
    У разі якщо платник податку визначив контролюючий орган, в якому бажає стати на облік за неосновним місцем обліку, в повідомленні за формою № 20-ОПП або заяві за формою № 5-ОПП, платник податків звільняється від обов'язку подання до контролюючого органу заяви за формою № 17- ОПП.
    Платники податків також можуть подати повідомлення за формою № 20-ОПП засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
    Це ж стосується і заяви за формою № 1-ОПП з відміткою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та / або податкового обліку».
    Класифікатор об'єктів адміністративно-територіального устрою оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики.
    Відповідні новації містяться в наказі Мінфіну від 21.12.2016 р № 1125, який вносить зміни до Порядку обліку платників податків і зборів. Зміни запрацюють з 19.03.2017 р
    Також викладено в новій редакції форми документів:
    • довідка про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП);
    • заяву (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів) (форма № 1-ОПП);
    • заяву (для самозайнятих осіб) (форма № 5-ОПП);
    • повідомлення про взяття на облік за основним місцем обліку (форма № 16-ОПП);
    • повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форма № 20-ОПП).


Електронні сервіси ДФС

Бердянці можуть отримати довідку про доходи в Електронному кабінеті платника
    Бердянська ОДПІ повідомляє, що у рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців для фізичних осіб на веб-порталі Державної фіскальної служби України ( http://sfs.gov.ua/) працює Електронний кабінет платника ( http://cabinet.sfs.gov.ua/ ), за допомогою якого можна отримати довідку про доходи за 2016 рік в електронному вигляді (про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків).
З метою економії робочого часу осіб, які мають подати електронну декларацію  та для зручності користувачів даного сервісу Головне управління ДФС у Запорізькій області підготувало роз’яснювально-презентаційний матеріал «Як фізична особа може отримати довідку про доходи в Електронному кабінеті платника», а також алгоритм отримання електронного цифрового підпису в Акредитованих центрах сертифікації ключів.
Слід зазначити, що найшвидше та безоплатно отримати електронний цифровий  підпис можна:
1) особисто - в Пункті реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС України у Запорізькій області у Бердянській ОДПІ за адресою: м.Бердянськ пр. Праці, буд. 20, каб. 219 тел. (06153) 38663;
2) дистанціонно - через АЦСК ПАТ КБ «Приватбанк» за допомогою сервісу «Приват-24». 
Додатково  повідомляємо, що для отримання  Довідки про доходи за 2016 рік формувати відповідний запит через «Електронний кабінет платника» на сайті ДФС України» необхідно починаючи з 01 березня 2017 року. 
Презентаційний матеріал розміщено на сайті Головного управління ДФС у Запорізькій області у розділі «Анонси»(http://zp.sfs.gov.ua/anonsi-ark/), а також на сторінці ГУ ДФС у Запорізькій області у соціальній мережі Facebook (http://www. facebook.com/sfs.zp/).

Як фізична особа може отримати
 довідку про доходи
в Електронному кабінеті платника

Крок № 1

Зайдіть на головну сторінку Електронного кабінету платника (ЕКП):
через веб-портал ДФС України: http://sfs.gov.ua/ або
набравши в адресному рядку браузеру: http://cabinet.sfs.gov.ua.
Вхід до ЕКП через веб-портал ДФС України http://sfs.gov.ua/.
Головна сторінка ЕКП http://cabinet.sfs.gov.ua.

Крок № 2

Увійдіть в особистий кабінет.

Вхід здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, який можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.
Зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (http://acskidd.gov.ua/) або в банківських установах та організаціях.
Зазвичай, процедура отримання ключа ЕЦП для фізичних осіб займає від 10 до 30 хвилин.

Організації та установи, які видають електронний цифровий підпис:
АЦСК ІДД ДФС України
АЦСК органів юстиції України
ЦСК Укрзалізниці
АЦСК "MASTERKEY" ТОВ "АРТ-МАСТЕР"
АЦСК TOB "КС"
АЦСК ДП "УСС"
АЦСК Публічного акціонерного товариства "УкрСиббанк"
АЦСК ПАТ КБ «Приватбанк»
Акредитований центр сертифікації ключів Збройних Сил
АЦСК Державної прикордонної служби України
АЦСК ринку електричної енергії
АЦСК TOB "Центр сертифікації ключів "Україна"
АЦСК Державної казначейської служби України
Акредитований центр сертифікації ключів ПАТ НДУ
АЦСК "eSing" ТОВ "Алтерсайн"
ДП 'Український інститут інтелектуальної власності'

Для отримання електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД ДФС України необхідно надати такі документи:

заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;
копія паспорта (копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);
копія картки платника податків*
* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія картки платника податків не подається.
http://acskidd.gov.ua/fiz_osoba

Адреси пунктів реєстрації користувачів
АЦСК ІДД ДФС України у Запорізькій області

м. Запоріжжя, вул. Паркова, буд. 4а, 1-й пов.
тел.: (061) 219-06-27
м. Бердянськ
просп. Праці, буд. 20, каб. 219
тел.: (06153) 38663
м. Мелітополь
вул. Героїв України, буд. 31, каб. 103
тел.: (0619) 422920

Режим роботи
Реєстрація користувачів:
пн – чт з 9:00 до 18:00
пт з 9:00 до 16:45
обідня перерва: з 13:00 до 13:45


Крок № 3

Для входу в Особистий кабінет оберіть особистий електронний ключ.

Крок № 4

У нижньому полі введіть пароль для ключа та натисніть кнопку "Увійти".
Якщо ключ дійсний, на екрані з’явиться напис "Ключ зчитано".

Крок № 5

Після ідентифікації оберіть розділ"Заяви, запити для отримання інформації".

Крок № 6

В даному розділі оберіть "Запит про суми виплачених доходів з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи..."

Крок № 7

У формі Запиту заповніть всі реквізити.

Увага, відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.

Крок № 8

Підпишіть запит та надішліть його.

Крок № 9

Оберіть спосіб отримання відповіді.

У відповідь на відправлений запит надійде електронна квитанція, що свідчить про успішну доставку запиту на обробку.
Квитанцію можна переглянути перейшовши за вкладкою "Вхідні документи".

За результатами обробки запиту до особистого електронного кабінету платника податків надходить "Відповідь про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків", яку можна переглянути, перейшовши за вкладкою "Вхідні документи".


Якщо виникнуть питання з приводу користування ЕКП звертайтеся
за телефоном: 0800 501007 або
напишіть на поштову скриньку: Этот e-mail защищен от спам-ботов. Для его просмотра в вашем браузере должна быть включена поддержка Java-script




Декларування доходів громадян -2016

Якщо за навчання студента сплатили не члени його сім’ї першого ступеня споріднення, право на податкову знижку відсутнє
Платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь закладів освіти, для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, який не одержує заробітної плати.
Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються батьки, чоловік або дружина, діти, у тому числі усиновлені. Інші члени сім’ї фізичної особи вважаються такими, що мають другий ступінь споріднення.
Отже, якщо за навчання студента сплатили особи, які не є членами його сім’ї першого ступеня споріднення (дід, баба та інші особи), вони не мають права на податкову знижку щодо таких сум.
Зазначена норма передбачена п.п.166.3.3 ст. 166 Податкового кодексу України.

Обмеження права на нарахування податкової знижки
Податкова знижка може бути надана виключно резиденту, який має реєстраційний номер облікової картки платника податку, а так само резиденту - фізичній особі, яка через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідний контролюючий орган і має про це відмітку у паспорті.
Загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень пункту 164.6 статті 164 ПКУ.
Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.
Зазначена норма передбачена п. 166.4 ст. 166 Податкового кодексу України.

Роз’яснення законодавства

Штрафні санкцій за сплату єдиного внеску на невідповідні рахунки
Державна фіскальна служба України з метою однозначного тлумачення норм законодавства щодо застосування штрафних санкцій за сплату єдиного внеску на невідповідні рахунки, повідомляє таке.
Дія Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (далі -Закон № 2464} поширюється на відносини, що виникають під час провадження діяльності, пов'язаної зі збором та веденням обліку єдиного внеску.
Відповідно до частини п'ятої статті 9 Закону № 2464 сплата єдиного внеску здійснюється на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування.
Днем сплати єдиного внеску вважається: у разі перерахування сум єдиного внеску, зокрема з рахунку платника на відповідні рахунки органу доходів і зборів — день списання банком або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунку платника незалежно від часу її зарахування на рахунок органу доходів і зборів (частина десята статті 9 Закону №2464).
Відповідно до пункту 1 розділу II наказу Міністерства фінансів України від 12.02.2016 № 54 «Положення про рух коштів єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі - Наказ 54) рахунки 3719 відкриваються в розрізі категорій платників, визначених Законом Х« 2464.
Наказом Державної казначейської служби України від 16.09.2013 № 130 затверджено довідник відповідності символу звітності класам професійного ризику виробництва та категоріям платників єдиного внеску.
Страхові кошти, акумульовані на рахунках 3719 ДФС, об 11 год. 00 хв. наступного операційного дня засобами програмного забезпечення розподіляються автоматично за видами загальнообов'язкового державного соціальною страхування відповідно до визначених Законом пропорцій (у відсотках) та перераховуються за призначенням - на рахунки, відкриті в Казначействі за балансовим рахунком 3717 "Рахунки державних позабюджетних   фондів"   на   ім'я   фондів   загальнообов'язкового   державного соціального і пенсійного страхування відповідно до договорів про здійснення розрахунково-касового обслуговування, укладених Казначейством з власниками рахунків (пункт 3 розділу ПІ Наказу № 54).
Отже, у разі сплати єдиного внеску відповідною категорією платників на невідповідний рахунок в одній інтегрованій картці платника виникає заборгованість з моменту настання зобов'язань, а в іншій переплата, при цьому виникає ситуація, коли певні фонди соціального страхування недоотримують кошти після розподілу єдиного внеску.
Згідно з частиною дванадцятою статті 9 Закону № 2464 єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.
У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом № 2464. а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом (частина одинадцята статті 9 Закону № 2464).
Сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та або не сплачена у строки, встановлені Законом № 2464, є недоїмкою та стягується з нарахуванням пені та застосуванням штрафів.
Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону № 2464 недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом.
За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відcотків своєчасно не сплачених сум (пункт 2 частини одинадцятої статті 25 Закону № 2464).
Крім того, на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відс. суми недоплати за кожний день прострочення платежу (частина десята статті 25 Закону № 2464).
Розрахунок фінансових санкцій здійснюється на підставі даних інтегрованої картки платника податків.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 25 Закону № 2464 строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та пені не застосовується.
Враховуючи зазначене, у разі сплати єдиного внеску на невідповідні рахунки до платників єдиного внеску застосовуються фінансові санкції, відповідно до норм Закону    № 2464.
        Лист ДФС України від 08.02.2017 № 2990/7/99-99-13-02-01-17




Про розмір відрахувань частини чистого прибутку (доходу)
Державна фіскальна служба України у зв'язку з численними зверненнями платників щодо розміру відрахувань до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) повідомляє таке.
Правові основи управління об'єктами державної власності регулюються Законом України від 21 вересня 2006 року № 185-V «Про управління об'єктами державної власності» (далі - Закон).
Статтею 11' Закону встановлено, що державні унітарні підприємства та їх об'єднання зобов'язані спрямувати частину чистого прибутку (доходу) до Державного бюджету України у розмірі не менше 30 відсотків у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Для забезпечення відповідних надходжень до державного бюджету відрахувань частини чистого прибутку з 0І січня 2016 року Урядом встановлено норматив відрахування частини чистого прибутку на рівні 75 відсотків (постанова Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1156).
Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2016 № 933 (далі Постанова    № 933), яка набрала чинності 15.12.2016, внесено зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1156 щодо зменшення розміру відрахування, з 75 відсотків до 30 відсотків, частини чистого прибутку до державного бюджету для Державного концерну «Укроборонпром», його учасників, державних унітарних підприємств, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади, які задіяні у розробленні, будівництві та ремонті озброєння, військової та спеціальної техніки та їх складових і є виконавцями державного оборонного замовлення.
Як зазначено у листі Міністерства фінансів України від 26.01.2017 № 31-24020-22-10/2171 (копія додається) розмір ЗО відсотків відрахувань частини чистого прибутку (доходу) Державним концерном «Укроборонпром», його учасниками, державними унітарними підприємствами, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади, які задіяні у розробленні, будівництві та ремонті озброєння, військової та спеціальної техніки та їх складових і є виконавцями державного оборонного замовлення застосовується, починаючи з підсумків фінансово-господарської діяльності за IV квартал 2016 року.
Таким чином, розмір відрахувань частини чистого прибутку (доходу) - 30 відсотків суб'єкти господарювання, передбачені Постановою № 933, зобов'язані застосовувати, починаючи з підсумків фінансово-господарської діяльності за IV квартал 2016 року.
З метою правильного застосування розміру відрахувань частини чистого прибутку (доходу) - 30 відсотків, суб'єкти господарювання, передбачені Постановою № 933, у Розрахунку частини чистого прибутку (доходу) (далі - Розрахунок) за 2016 рік, форма якого затверджена наказом ДПА України від 16.05.2011 № 285 «Про затвердження форми Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 31.05.2011 за № 346/19381, у рядку 01 відображають чистий прибуток (дохід) за IV квартал 2016 року, у рядку 06 зазначається норматив відрахувань - 30 відсотків, рядок 08 не заповнюється.
При цьому, враховуючи, що відповідно до п. 2 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.02.2011 № 138, частина чистого прибутку (доходу) сплачується до державного бюджету наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності, у разі отримання суб'єктами господарювання, передбаченими Постановою  № 933, збитку за результатами діяльності за 9 місяців 2016 року, такий збиток зменшує частину чистого прибутку (доходу) за IV квартал 2016 року.
    Лист ДФС України від 10.02.2017 № 3363/7/99-99-15-02-02-17

Податкові канікули для платників податку на прибуток
На період до 31 грудня 2021 року запроваджуються податкові канікули із застосуванням ставки податку на прибуток у розмірі 0 відс. - для платників податку на прибуток, у яких річний дохід, визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний період, не перевищує 3-х млн. грн та розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати (доходу) кожному з працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншим як дві мінімальні заробітні плати, та які відповідають одному із визначених критеріїв:
- утворені в установленому законом порядку після 01 січня 2017 року;
- діючі, у яких протягом трьох послідовних попередніх років (або протягом усіх попередніх періодів, якщо з моменту їх утворення пройшло менше трьох років) щорічний обсяг доходів задекларовано в сумі, що не перевищує 3-х млн. грн, та у яких середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду становила від 5 до 20 осіб;
- які були зареєстровані платниками єдиного податку в установленому законодавством порядку в період до 01 січня 2017 року та у яких за останній календарний рік обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становив до 3-х млн грн та середньооблікова кількість працівників становила від 5 до 50 осіб.
При цьому платники податку цієї категорії у будь-якому звітному періоді досягли показників щодо отриманого доходу, середньооблікової чисельності або середньої заробітної плати працівників, з яких хоча б один не відповідає визначеним критеріям, то такі платники податку зобов'язані оподаткувати прибуток, отриманий у такому звітному періоді, за ставкою 18%.
При цьому зазначені норми не поширюється на суб'єктів господарювання, які здійснюють види діяльності, визначені у підпунктах 2.1 - 2.18 п. .44 підр. 4 розд. XX Податкового кодексу України.
Зазначена норма передбачена п. 44 підр. 4 розд. XX Податкового кодексу України.

Штрафні санкції та пеня, нараховані за наслідками перевірок органів ДФС, платники податку на прибуток визнають витратами згідно з правилами бухгалтерського обліку
 Базою для розрахунку об’єкта оподаткування податком на прибуток є фінансовий результат до оподаткування, визначений відповідно до положень бухгалтерського обліку.
Штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - це плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв’язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення  у сфері зовнішньоекономічної діяльності
Таким чином, суми штрафних (фінансових) санкцій та пені, нараховані за наслідками перевірок органів ДФС, визнаються витратами згідно з правилами бухгалтерського обліку при визначенні фінансового результату до оподаткування.
При цьому на суму таких штрафних (фінансових) санкцій та пені різниця для збільшення фінансового результату до оподаткування не виникає.
Зазначена норма передбачена п.п. 134.1.1 ст. 134 та п.п. 14.1.265 ст. 14 Податкового кодексу України.

Випадки, коли не справляється авансовий внесок із податку на прибуток при виплаті дивідендів
Авансовий внесок із податку на прибуток при виплаті дивідендів не справляється у разі виплати дивідендів:
- фізичним особам;
- на користь власників корпоративних прав материнської компанії, що сплачуються в межах сум доходів такої компанії, отриманих у вигляді дивідендів від інших осіб. Якщо сума виплат дивідендів на користь власників корпоративних прав материнської компанії перевищує суму отриманих такою компанією дивідендів, дивіденди, сплачені в межах такого перевищення, підлягають оподаткуванню.
- платником податку на прибуток, прибуток якого звільнений від оподаткування відповідно до положень Податкового кодексу, у розмірі прибутку, звільненого від оподаткування у період, за який виплачуються дивіденди;
Інститути спільного інвестування звільняються від обов’язку сплати авансових внесків з податку на прибуток у разі виплати дивідендів.
Виплата дивідендів на користь фізичних осіб (у тому числі нерезидентів) за акціями або корпоративними правами, які мають статус привілейованих або інший статус, що передбачає виплату фіксованого розміру дивідендів чи суми, яка є більшою за суму виплат, розраховану на будь-яку іншу акцію (корпоративне право), емітовану таким платником податку, прирівнюється з метою оподаткування до виплати заробітної плати з відповідним оподаткуванням.
При цьому така виплата не підлягає оподаткуванню як дивіденди податком на доходи фізичних осіб.
Зазначена норма визначена п.п. 57.1 1.3, п.п. 57.1 1.4, п.п. 57.1 1.6 ст. 57 Податкового кодексу України.

Попередньо сплачені протягом податкового (звітного) періоду авансові внески з податку на прибуток при виплаті дивідендів, зменшують податкові зобов'язання, задекларовані у податковій декларації за такий податковий (звітний) період
До п. 57.1 1.2. ст. 57 Податкового кодексу України внесено зміни (діють з 0.01.2017 р.), якими конкретизовано порядок зарахування сплачених авансових внесків при виплаті дивідендів у зменшення нарахованого податкового зобов’язання з податку на прибуток.
Так, сума попередньо сплачених протягом податкового (звітного) періоду авансових внесків з податку на прибуток під час виплати дивідендів підлягає зарахуванню у зменшення нарахованого податкового зобов'язання з податку на прибуток, задекларованого у податковій декларації за такий податковий (звітний) період.
У разі якщо сума авансового внеску, попередньо сплаченого протягом звітного періоду, перевищує суму нарахованого податкового зобов'язання підприємством - емітентом корпоративних прав за такий податковий (звітний) період, сума такого перевищення переноситься у зменшення податкових зобов'язань наступних податкових (звітних) періодів до повного його погашення, а під час отримання від'ємного значення об'єкта оподаткування такого наступного періоду - на зменшення податкових зобов'язань майбутніх податкових (звітних) періодів до повного його погашення.

Коригування фінансової звітності на індекс інфляції при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток
Для визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток здійснюється коригування фінансового результату до оподаткування, визначеного за правилами бухгалтерського обліку, на різниці, які виникають відповідно до положень Податкового кодексу.
Показники річної фінансової звітності підприємства за умови досягнення значення кумулятивного приросту інфляції 90 і більше відсотків підлягають коригуванню із застосуванням коефіцієнта коригування.
Ця норма застосовується підприємствами, організаціями та іншими юридичними особами (крім бюджетних установ та підприємств, які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності), які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зобов'язані оприлюднювати річну фінансову звітність.
У Звіті про фінансові результати інформація за статтею «Прибуток (збиток) від впливу інфляції на монетарні статті» враховується при розрахунку прибутку (збитку) до оподаткування.
Отже, підприємства, які згідно з правилами бухгалтерського обліку здійснюють коригування фінансової звітності на показники інфляції, при обчисленні об'єкта оподаткування податком на прибуток враховують відкоригований на індекс інфляції фінансовий результат до оподаткування.
Зазначена норма передбачена п.п. 134.1.1 ст. 134 Податкового кодексу;  П(С)БУ 22 «Вплив інфляції» затвердженого наказом МФУ від 28.02.02 №147 та роз’яснена листом ДФС України від 10.02.2017 №3390/7/99-99-02-02-17.

Оновлено Додаток 4 до декларації екологічного податку
    Міністерством фінансів України було затверджено зміни до форми податкової декларації екологічного податку, а саме було оновлено Додаток 4 «Розрахунок за Утворення радіоактивних відходів (враховуючи Вже накопичені)».
    Зокрема, Додаток 4 до декларації екологічного податку доповнено рядками 4.2.1.2.4, 4.2.2.2.4, 4.2.2.2.4, 4.3.1.2.4, 4.3.2.2.4 - «коригуючий коефіцієнт».
    Вказані зміни затверджені наказом Мінфіну України від 28.12.2016 р № 1177.
Оновлена ​​форма  додатку 4 до декларації екологічного податку набуває чинності 21 лютого 2017 року (з дня офіційного опублікування наказу Мінфіну України від 28.12.2016 р № 1177 в бюлетені «Офіційний вісник України» № 15 за 21.02.2017 р.).

Оновлений довідник типів об'єктів оподаткування станом на 26.01.2017 р
    Відомо, що платники податків зобов'язані повідомляти про всі об'єкти оподаткування і об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, контролюючий орган за основним місцем обліку.
    Повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП надається протягом 10-ти робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків (п. 8.4 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 р № 1588).
    Тип об'єкта оподаткування вказується в колонці 3 табличній частині форми № 20-ОПП.

    Рентна плата за спецводокористування у 2017 році: терміни звітності та сплати
    На податковий облік за основним місцем обліку необхідно приймати водокористувачів, до складу яких входять структурні підрозділи, розташовані на територіях інших, ніж головне підприємство, тобто за місцем знаходження водних об'єктів, з яких здійснюється забір води або за місцезнаходженням об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які здійснюється діяльність з використанням обсягів води, отриманих шляхом забору з таких водних об'єктів.
    Граничними термінами подання податкової звітності та сплати податкових зобов'язань з рентної плати за спеціальне використання води є:
• за IV квартал 2016 року - 9 лютого і 17 лютого 2017 відповідно;
• за I квартал 2017 року - 10 травня і 19 травня 2017 відповідно;
• за ІІ квартал 2017 року - 9 серпня і 19 серпня 2017 відповідно;
• за ІІІ квартал 2017 року - 09 грудень і 17 листопада 2017 відповідно;
• за IV квартал 2017 року - 9 лютого і 19 лютого 2018 відповідно.
    Суб'єкт господарювання, який зареєстрований платником рентної плати, який у звітному (податковому) році планує здійснювати використання води виключно для власних питних і санітарно-гігієнічних потреб, на підставі заяви, складеного в довільній формі, повідомляє не пізніше граничного терміну подання податкової звітності з рентної плати за I квартал звітного (податкового) року відповідний контролюючий орган про відсутність у нього у звітному (податковому) році об'єкта оподаткування рентною платою і податкову звітність протягом податкового (звітного) року не подає.
    Якщо у суб'єкта господарювання, який зареєстрований платником рентної плати, в деяких звітних (податкових) періодах звітного (податкового) року немає об'єкта оподаткування у зв'язку з використанням обсягів води в таких періодах виключно для власних питних і санітарно-гігієнічних потреб, то, оскільки податкова звітність по рентної плати подається наростаючим підсумком, даний суб'єкт господарювання повинен надавати до контролюючого органу податкову звітність з рентної плати до кінця звітного (податкового) року.
    Відповідні роз'яснення надала ДФСУ в листі від 30.01.2017 р № 2069/7 / 99-99-12-03-04-17


Головне управління ДФС у Запорізькій області

У результаті детінізації ринку праці бюджети Запорізької області отримали ресурс у понад 30 мільйонів гривень
Завдяки спільним заходам фіскальної служби регіону та органів виконавчої влади у сфері легалізації найманої праці та повноти сплати податків і зборів при виплаті доходів за минулий рік до бюджетів залучено 31 мільйон гривень додаткових коштів. Про це повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко на засіданні колегії Запорізької облдержадміністрації та Ради регіонального розвитку.
Вона зазначила, що у результаті контрольно-перевірочної роботи, яка проводилася за кількома напрямами, за порушення законодавства з оплати праці роботодавцям нараховано понад 24 мільйони податку на доходи фізичних осіб, близько 6 мільйонів єдиного соціального внеску та 900 тисяч гривень військового збору.
Усього торік здійснено 276 перевірок, зокрема, в рамках операцій "Курорт" та "Урожай", а також за зверненнями громадян. Завдяки цьому було виявлено та легалізовано 510 неоформлених працівників, додаткові надходження податку на доходи фізосіб склали 2,3 мільйона.
– Вже не перший рік одним з пріоритетних напрямів діяльності фіскальної служби є робота з легалізації найманих працівників, підвищення рівня оплати праці та недопущення виплати зарплат менше мінімально встановленого рівня. У результаті нашої роботи лише за останні п'ять років було легалізовано майже 20 тисяч робочих місць. На сьогодні боротьба із зарплатнею у "конвертах" – це один із важливих ресурсів наповнення бюджетів. Зростання надходжень значною мірою пов'язане з легалізацією доходів населення та боротьбою із "тіньовою" економікою. Завдяки змінам до законодавства у роботодавців значно підвищився ступінь відповідальності за порушення у цій сфері, – наголосила Юліана Козаченко.
Вона також підкреслила, що фіскальна служба у подальшій діяльності, насамперед, проводитиме роз'яснювальну роботу серед роботодавців та трудових колективів щодо необхідності безумовного запровадження нового розміру мінімальної заробітної плати, а контрольно-перевірочні заходи будуть спрямовані на  викорінення неофіційних трудових відносин.
Крім цього, очікуються значні результати у спільний роботі з органами обласної влади, буде продовжено оперативний обмін інформацією з ГУ Пенсійного фонду України в Запорізькій області, управлінням Держпраці та іншими органами.

Профспілкові організації отримали можливість не подавати податковий та фінансовий звіти
Новий порядок оподаткування неприбуткових установ та організацій стосується в тому числі і профспілок, проте для них передбачені певні пільги. Зокрема, профспілкові організації, які мають статус неприбутковості, можуть не подавати річний звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткових організацій та фінансову звітність до податкових органів. Про це розповіли фахівці Головного управління ДФС у Запорізькій області на податковому семінарі для керівників та бухгалтерів профспілкових організацій.
Також спеціалісти фіскальної служби звернули увагу на необхідність цільового використання коштів неприбутковими організаціями, в тому числі профспілками, для збереження статусу неприбутковості отриманих доходів при здійсненні статутної діяльності.
Крім того, представникам профспілок розповіли про зміни, які діють з 2017 року, при оподаткуванні податком на доходи фізичних осіб, а також особливості оподаткування профспілкових виплат, в тому числі матеріальної допомоги, путівок, подарунків тощо. Наприкінці семінару усі бажаючі мали змогу отримати компетентні відповіді на свої запитання.
За закінченими кримінальними провадженнями слідчих ДФС державі повернено мільйон гривень
У січні 2017 року слідчі підрозділів фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Запорізькій області розслідували 98 кримінальних проваджень, 14 з яких розпочато поточного року. Із загальної кількості справ 65 стосуються про тяжких злочинів у сфері економіки, зокрема, майже півсотні з них – за ухилення від сплати податків і зборів в особливо великих розмірах (ч.3 ст.212, 2121 Кримінального кодексу України).
За закінченими кримінальними провадженнями державі повернено близько одного мільйона гривень. До суду направлено кримінальне провадження для звільнення осіб від кримінальної відповідальності у зв'язку з повним відшкодуванням збитків.
Крім того, співробітники оперативних підрозділів податкової міліції за місяць викрили 5 злочинів, 4 з яких – за ухилення від оподаткування в особливо великих розмірах. Припинено діяльність трьох незаконних виробництв фальсифікованого алкоголю.
Завдяки діям працівників ДФС із незаконного обігу вилучено товари підакцизної групи на суму понад 2 мільйони гривень.
У результаті проведення заходів, спрямованих на викриття злочинів у митній сфері, розпочато 1 кримінальне провадження за ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах, перекрито канал постачання на територію Запорізької області несертифікованої електротехніки, ввезеної в Україну поза митним контролем.

За порушення в торгівлі підакцизними товарами та у готівкових розрахунках суб'єктам господарювання донараховано чверть мільйона штрафних санкцій
Торгівля в "обхід" касових апаратів, невидача фіскальних чеків покупцям та безліцензійна діяльність – типові порушення, які виявили аудитори фіскальної служби регіону.
За перший місяць року співробітники органів ДФС Запорізької області з метою контролю за готівковими операціями провели 23 перевірки господарських об'єктів. У ході аудиту за виявлені факти недотримання законодавства, що регулює готівкові операції та торгівлю підакцизними товарами, донараховано 254 тисячі гривень штрафних санкцій, які узгоджені суб'єктами господарювання. На даний момент до бюджету вже сплачено 222 тисячі гривень.
Як відзначають фахівці фіскальної служби, серед найбільш поширених випадків порушень – проведення розрахункових операції без реєстраторів розрахункових операцій, невидача чеків, продаж алкогольних напоїв за цінами нижче мінімальних роздрібних та без наявності ліцензій на право реалізації підакцизних товарів.
Нагадаємо, докладно про особливості здійснення операцій з готівковими коштами, застосування касової техніки, ліцензування продажу алкогольної та тютюнової продукції та іншу корисну інформацію з питань оподаткування можна дізнатися на сайті Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу ДФС: http://zir.sfs.gov.ua/, обравши відповідний розділ.

У Запоріжжі співробітники податкової міліції викрили черговий "конвертцентр" із обігом у понад 150 мільйонів
Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Запорізькій області спільно з працівниками прокуратури в рамках розслідування кримінального провадження за ч. 3 ст. 212 та ч. 2 ст. 205 КК України ліквідували конвертаційний центр.
Під час розслідування встановлено групу осіб, яка організувала діяльність підприємств з ознаками фіктивності, та за допомогою них проводила безтоварні господарські операції з метою конвертації безготівкових грошових коштів у готівку. Саме у такий спосіб махінатори сприяли підприємствам-контрагентам реального сектору економіки у штучному формуванні податкового кредиту з ПДВ та отриманні податкової вигоди у вигляді заниження суми ПДВ, що підлягала сплаті до бюджету.
Загальний обіг "проконвертованих" коштів протягом 2015-2016 років становить понад 150 мільйонів гривень, а сума збитків оцінюється у 25 мільйонів.
За результатами семи проведених обшуків вилучено комп’ютерну техніку, печатки фіктивних підприємств та їх первинні бухгалтерські документи, банківські картки, мобільні телефони, жорсткий диск, флеш-накопичувач, чорнову бухгалтерію.
На розрахункових рахунках фігурантів заблоковано грошових коштів на 340 тисяч гривень. Наразі тривають слідчі дії.

Запорізькі митники запобігли незаконному ввезенню валюти на територію України
18 лютого в зоні митного контролю залу "на приліт" міжнародного аеропорту Запоріжжя під час митного оформлення пасажирів рейсу "Сабіха-Запоріжжя" у громадянина України було виявлено 21000 доларів США без дозвільних документів на їх ввезення. Іноземна валюта знаходилася у поясній сумочці пасажира без ознак приховування. Він самостійно обрав для проходження "зелений коридор", де митний контроль здійснюється у спрощеному порядку.
Таким чином, громадянин України вчинив дії спрямовані на порушення порядку проходження митного контролю, а саме переміщення через "зелений коридор" товарів в обсягах обмежених до переміщення через митний кордон України. Валюта в установленій нормі для усного декларування (еквівалент 10000 ЕВРО) була повернута громадянину. Валюта в кількості 10 400 доларів США (десять тисяч чотириста) тимчасово вилучена.
Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого статтею 471 Митного кодексу України.

Запорізькі платники перерахували ПДВ вдвічі більше, ніж торік
У січні поточного року надходження з податку на додану вартість склали майже 268 мільйонів гривень. Як відзначила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, рівень минулорічної сплати перевищено на 155 мільйонів, тобто більше, ніж удвічі. Показник доходів на цей рік перевиконано на 10 відсотків – додатково держбюджет отримав понад 24 мільйони гривень.
– Суттєве зростання рівня сплати податку забезпечено завдяки двом факторам. По-перше, це результати роботи фахівців фіскальної служби з руйнування схем мінімізації, схемного кредиту та інших заходів з детінізації податку. По-друге, у січні зафіксоване підвищення обсягів оподатковуваних операцій, поставок майже на 3 мільярди, що свідчить також про пожвавлення в економіці регіону, відтак збільшення нарахувань ПДВ склало щонайменше 134 мільйони, – зазначила Юліана Козаченко.
Вона також підкреслила, що співробітники служби адмініструванню ПДВ приділятимуть максимум уваги, попереджуючи бюджетні втрати та забезпечуючи належні нарахування податку з боку платників.
Найбільші суми з початку року перерахували платники ПДВ, що обслуговуються в Запорізькій об’єднаній державній податковій інспекції – 122,5 мільйона, Пологівській – понад 36 мільйонів, Мелітопольській – близько 35 мільйонів, сплата від суб'єктів господарювання Вільнянської та Бердянської ОДПІ перевищила 22 мільйони.
Усього в Запорізькій області перебувають на обліку майже 8,6 тисячі платників ПДВ – юридичних осіб.

Юліана Козаченко відвідала комбінат "Запоріжсталь"
Вектори взаємодії між владою і бізнесом та розвиток партнерства – основні теми робочої зустрічі в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліани Козаченко із керівництвом ВАТ "Запоріжсталь", під час якої генеральний директор підприємства Ростислав Шурма провів екскурсію комбінатом, наголосивши на основних пріоритетах роботи промгіганта. Він зазначив, що "Запоріжсталь" сьогодні – це висококласна команда менеджерів, яка запроваджує новітні технології у виробництво. ВАТ "Запоріжсталь" забезпечує тисячі запорожців робочими місцями і є одним із основних бюджетоформуючих підприємств регіону.
Під час зустрічі Юліана Козаченко відзначила, що основні принципи взаємодії фіскальної служби із сумлінними платниками податків залишаються незмінними –  це законність, партнерство і високий рівень надання сервісних послуг.

На Запоріжжі ліквідовано конвертаційний центр із обігом у 260 мільйонів
Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Запорізькій області спільно з працівниками СБУ під процесуальним керівництвом прокуратури Запорізької області ліквідували конвертаційний центр, який діяв на території Запорізької області та м. Києва.
У рамках розслідування кримінального провадження за ч.3 ст.212 КК України (ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах) та ч.1 ст.205 КК України (фіктивне підприємництво) встановлено злочинну групу осіб, які зареєстрували на підставних осіб низку підприємств. Використовуючи їх реквізити ділки надавали підприємствам реального сектору економіки послуги з переведення безготівкових коштів в готівку, безпідставного формування податкового кредиту з ПДВ та подальшої легалізації грошових коштів. За свої послуги зловмисники отримували винагороду в 12-14%.
Загальний обіг конвертаційного центру склав майже 260 мільйонів гривень, а втрати бюджету понад 40 мільйонів.
За результатами проведених в Києві та Запоріжжі обшуків було вилучено 650 тисяч гривень, 107 печаток фіктивних підприємств, комп’ютерну техніку. Окрім того, накладено арешт на банківські рахунки підконтрольних зловмисникам підприємств, на яких заблоковано понад 1 мільйон гривень.
Тривають слідчі дії.

Представники фіскальної служби області долучилися до заходів з вшанування пам'яті Героїв Небесної Сотні
Сьогодні представники Головного управління ДФС у Запорізькій області взяли участь у мітингу та покладанні квітів з нагоди Дня Героїв Небесної Сотні.
На майдані Героїв, біля будівлі облдержадміністрації, де встановлено меморіал на честь Героям Революції гідності, для вшанування пам'яті учасників подій 2014 року на Євромайдані зібралося кілька сотень запоріжців. Із промовами на адресу Героїв Небесної Сотні виступили керівництво обласної та міської влади, народні депутати.
Як відзначили фахівці фіскальної служби, Революція гідності та подвиг Героїв Небесної Сотні навічно вкарбувалися в історію боротьби нашого народу за свою Незалежність та Соборність. Тисячі українців продемонстрували свою незламність, волю та єдність. Саме ці достоїнства й зараз гуртують нашу країну у досягненні спільних результатів, тому важливо зберегти приклад учасників Революції для наступних поколінь.

Запорізькі податківці у складі спецпідрозділу "Фантом" відправились на службу до зони АТО
Цього тижня до зони антитерористичної операції вирушила чергова ротація офіцерів податкової міліції Запорізької області для виконання завдань, покладених на Державну фіскальну службу.
Співробітники податкової міліції Запорізької області у складі підрозділу "Фантом" несуть службу у зоні проведення АТО на добровільних засадах. Працюють вони за двома напрямами: на офіційних переходах, пунктах пропуску, де контролюють вантажошляхи, автомобільні та залізничні переїзди, а також патрулюють лінію розмежування у складі мобільних груп.
Нагадаємо, "Фантом" був створений наприкінці січня 2015 року для врегулювання складної ситуації з переміщенням товарів з неконтрольованої території. За цей час відбулося 7 ротацій працівників спецпідрозділу, в лавах якого загалом служить понад 500 офіцерів податкової міліції.



На Запоріжжі від плати за землю місцева казна поповнилася майже на 67 мільйонів
З початку року до місцевих бюджетів надійшло 66,8 мільйона гривень плати за землю, що на 22,6 мільйона більше, ніж торік та на 16,8 мільйона – від прогнозованої суми на поточний рік.
Як зазначила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, більшу частину надходжень забезпечили платники – юридичні особи – майже 60 мільйонів, що на 20,6 мільйона перевищує минулорічну сплату. Усього на обліку перебувають понад 9,6 тисячі юросіб, 5,6 тисячі з яких сплачують земельний податок, 4 тисячі – орендну плату. Від фізичних осіб місцеві бюджети отримали близько 7 мільйонів, рівень січня 2016 року збільшено на 2 мільйони.
Найбільше плати надійшло від платників м. Запоріжжя, які обслуговуються в Запорізькій ОДПІ – 31,6 мільйона або 47 відсотків. Суб'єкти господарювання та фізособи Енергодарської ОДПІ перерахували 9,8 мільйона або 14 відсотків, Мелітопольської ОДПІ – 7,4 мільйона або 11 відсотків, Бердянської ОДПІ – 5,5 мільйона, Пологівської ОДПІ – понад 5 мільйонів.
Нагадаємо, з початку року встановлено мінімальний граничний розмір земельного податку для земель сільськогосподарських угідь не менше 0,3 відсотка від нормативної грошової оцінки. За земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, де не проведено нормативну грошову оцінку – розмір податку не повинен бути менше 0,3 відсотка та не більше 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області.
« Бердянська ОДПІ повідомляє   В «ДНР» рассказали о планах на бизнес Ахметова »

Компания дня
Лучшие комбикорма, БМВД, концентраты и кормовые добавки для с/х животных и птицы.
       ТМ "BEST MIX"


  Подробнее...



Курс валют:
Курсы наличного обмена на сегодня



Яндекс.Погода



Ваше мнение

Предложить тему опроса

Ваше имя:
Email:
Сообщение:
:
 



Популярные фирмы

"ВИДИБОР" - новый комплекс гостиничного типа на дальней бердянской косе. Номера ЛЮКС! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Любители комфортного летнего отдыха на Азовском море, получат все то, о чем мечтали в ожидании до

68509 Просмотров с 04-07-2010
Коттедж "VERA" - люкс" - 2011г. Элитный отдых на Азовском море. - Украина, Запорожская, Бердянск.

 

Уровень VIP отдыха - расположен на берегу открытого Азовского моря в рекреационной

57135 Просмотров с 20-05-2010
База отдыха "ПОСЕЙДОН" - выбирайте лучший отдых на Бердянской Косе! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Город-курорт Бердянск не даром завоевал признание у туристов как один из лучших курортов для морс

53923 Просмотров с 20-06-2009
Частный пансионат "ЕЛЕНА" - лучший отдых в Бердянске по доступной цене! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Выберите для себя отдых на Азовском море и желая сделать его лучшим, незабываемым и эффективным п

52903 Просмотров с 13-05-2009
«Aleks Club» - элитный оздоровительно-развлекательный комплекс в Бердянске. - Украина, Запорожская, Бердянск.

В структуру комплекса «Aleks Club» входят: бар-ресторан «

48892 Просмотров с 24-09-2009




Яндекс.Метрика






RSS-лента новостей
Галерея




Новости Товары и услуги Бердянска
Отдых в Бердянске Частные объявления
Работа Сервисы
Форум Фотогалерея
«БИМП» 2009 © Все права защищены.
При использовании материалов веб-сайта,
ссылка на bimp.com.ua обязательна!
Адрес:
71116, Украина,
Запорожская область, Бердянск