суббота, 23 сентября
Расширенный поиск
Вход для клиентов
Регистрация клиента

Авторизация

 

Предложить акцию

Ваше имя:
Email:
Сообщение:
:
 
Акции!


Бердянська ОДПІ повідомляє | печать |
03.03.2017 г. 10:20
Бердянська ОДПІ запрошує громадян задекларувати свої доходи за 2016 рік, а також скористатися правом на податкову знижку.
Нагадуємо, що в обов'язковому порядку подати декларацію повинні ті громадяни, які отримували минулого року доходи не від податкових агентів, та доходи, з яких не утримувався податок.
Подати декларацію необхідно до 03 травня включно. А право на отримання податкової знижки діє упродовж всього року.
Пам'ятайте, податок від кожної задекларованої гривні піде до місцевого бюджету, а отже на розвиток міста!

За воду та надра Бердянські та приморські підприємства-користувачі сплатили понад  520 тисяч гривень ренти
З початку року бердянські та приморські підприємства сплатили до бюджетів  307 тисяч гривень плати за спеціальне використання води, зокрема, до державного бюджету надійшло понад  117 тисячі, до місцевих –  майже 190 тисячі, - повідомила начальник Бердянської ОДПІ Оксана Федорова.
Найбільше плати забезпечили бердянські підприємства-водокористувачі – вони спрямували близько 90 відсотків, майже 4 відсотка  сплатили суб'єкти господарювання Бердянського району, Приморського району –  близько 6 процентів.
На сьогодні в регіоні зареєстровано 479 платників рентної платі за спеціальне використання води.
Крім того, до бюджетів сплачено понад 185 тисячі гривень рентної платі за користування надрами, у тому числі до держбюджету перераховано  майже112 тисячі, місцеві скарбниці отримали майже 73 тисяч. У порівнянні з 2016 роком надходження до бюджетів збільшились на  майже на 84  тисячі,  - відзначила Оксана Федорова.
Станом на початок лютого в Бердянській ОДПІ обліковується 87 платників – користувачів надрами.


Новини законодавства

З 01.01.2017 року для розрахунку штрафних санкцій за порушення вимог щодо подання звітності для податкового контролю за трансфертним ціноутворенням, використовується прожитковий мінімум для працездатної особи
Відповідно до внесених змін з 01.01.2017 року штрафні санкції за неподання/несвоєчасне подання платником податку звіту про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення або не включення до такого звіту інформації про всі здійснені протягом звітного періоду контрольовані операції, визначаються в розмірах згідно з прожитковим мінімумом для працездатної особи, встановленим законом на 1 січня податкового (звітного) року (було з розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня податкового (звітного) року).
Штрафні (фінансові) санкції за наслідками перевірок застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій.
Отже, у разі встановлення після 01 січня 2017 року фактів порушення платниками податків вимог щодо подання звітності для податкового контролю за трансфертним ціноутворенням (звіт про контрольовані операції та документація з трансфертного ціноутворення) для розрахунку штрафних санкцій використовується прожитковий мінімум для працездатної особи, встановлений на 1 січня податкового (звітного) року, за який встановлено порушення.
Зазначена норма передбачена п. 120.3, 120.4 ст.120; п. 11 підр. 10 розд. XX Податкового кодексу та роз’яснена листом ДФС України від 10.02.2017 №3282/7/99-99-14-01-02-17.

З 01.01.2017 року пеня, яка нараховується платником податків внаслідок самостійного виправлення помилок, визначається з розрахунку 100% облікової ставки НБУ
З 01.01.2017 року при нарахуванні пені на суму грошового зобов'язання, визначеного платником податків або податковим агентом, після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання., нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
Тобто з 01.01.2017 р. змінено розмір нарахування пені (замість 120% облікової ставки НБУ 100%) для пені, яка нараховується платником податків внаслідок самостійного виправлення помилок.
Зазначена норма визначена п.п. 129.4 ст. 129 Податкового кодексу України.

З 1 січня 2017 року платник ПДВ у податковій накладній зазначає код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з ДКПП
З 1 січня 2017 року при складанні податкової накладної запроваджується заповнення коду товару згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД), для послуг - коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП).
При цьому платники податків мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше, ніж чотири перших цифри відповідного коду.
У разі здійснення постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, код товару згідно з УКТ ЗЕД зазначається в податковій накладній повністю.
До внесення відповідних змін до форми податкової накладної та порядку її заповнення при складанні податкової накладної код товару згідно з УКТ ЗЕД слід зазначати в графі 3 табличної частини податкової накладної.
До внесення відповідних змін до форми податкової накладної та порядку її заповнення при складанні податкової накладної код послуги тимчасово не зазначається.
Отже,  починаючи з 1 січня 2017 року при здійсненні платниками податку операцій з постачання товарів у податковій накладній в обов'язковому порядку зазначається код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних і імпортних товарів - 10 знаків, для інших товарів - не менше 4 знаків).
При цьому код товару згідно з УКТ ЗЕД зазначається на всіх етапах постачання товарів від виробника чи імпортера до кінцевого споживача та незалежно від дати придбання чи виготовлення такого товару (до 1 січня 2017 року чи після цієї дати).
Вищезазначені зміни стосуються також і розрахунків коригування до податкових накладних, які складаються з 1 січня 2017 року, незалежно від дати складання податкових накладних (до 1 січня 2017 року чи після цієї дати), до яких складаються такі розрахунки коригування.
Зазначена норма передбачена п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України та роз’яснена листом ДФС України від 13.02.2017 №2857/6/99-95-42-03-15.

Електронні сервіси ДФС

Відомості про суми виплачених доходів в Електронному кабінеті платника
    У рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців для фізичних осіб в Електронному кабінеті платника функціонують такі сервіси:
- «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді». Сервіс створено з метою забезпечення зручності платників, які бажають отримати відомості про доходи в електронному вигляді.
    Для цього фізичній особі з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) необхідно в розділі «Подання заяв, запитів для отримання інформації» особистого кабінету створити та направити відповідний запит. Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами – платниками податків для отримання інформації про себе.  Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.
- «Декларація про майновий стан і доходи в електронному вигляді».  Фізичні особи у відкритій частині Електронного кабінету платника можуть заповнити, зберегти та роздрукувати декларацію, а в розділі «Введення звітності» особистого кабінету з використанням ЕЦП можуть подати декларацію в електронному вигляді. Безкоштовно отримати ЕЦП можна в акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.
    Нагадуємо, що з 1 січня 2017 року запроваджено нову форму декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від  15 вересня 2016 року № 821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».
    Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи  можна на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid.  Також матеріали роз’яснювального характеру з питань декларування громадянами доходів розміщено в банері «Декларування доходів громадян».

Декларування доходів громадян -2016

Громадяни, які здавали в оренду житло, мають задекларувати свої доходи
    Про особливості цьогорічної деклараційної кампанії, категорії громадян, які повинні подати декларації, та доходи, які оподатковуються, розповіла заступник директора Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Тетяна Федченко в інтерв’ю газеті «Факти».
    Так, за її словами, задекларувати свої доходи мають громадяни, які працюють найманими працівниками у роботодавців, наприклад, хатніми працівницями, садівниками, нянями, гувернантками, будівельниками тощо. Також прозвітувати про отримані прибутки мають люди, які здають своє житло в оренду фізичним особам.
     «Податок сплачується під час здачі в оренду не лише житлових приміщень, але й гаражів, дачних будинків, присадибних та інших земельних ділянок. До речі, тут є нюанс: якщо нерухомість або інше майно орендує юридична особа або фізособа – підприємець, то податковим агентом є саме орендатор. Він і повинен утримати та перерахувати до бюджету податок за ставкою 18%. Якщо ж нерухомість здається фізичній особі, то податок за ставкою 18% сплачує орендодавець», – підкреслила Тетяна Федченко.
     Крім того, оподатковуються також доходи, отримані від здавання в прокат автотранспорту та іншого рухомого майна.
     Посадовець також зазначила, що не повинні подавати декларації особи, які протягом року продали не більше одного житлового будинку, квартири або їх частин, кімнати, дачного будинку, або земельної ділянки у розмірі, передбаченому законодавством для безкоштовної приватизації, за умови, якщо таке майно знаходилося у власності людини понад 3 роки. До того ж не оподатковується продаж успадкованого майна.
     «В інших випадках, коли людина все ж таки має сплатити податок на доходи з фізичних осіб під час продажу квартири, діє пільгова ставка 5%. Крім цього, вона має сплатити 1,5% військовий збір», – розповіла Тетяна Федченко.
     Однак, як підкреслила посадовець, завірити договір купівлі-продажу нотаріус може лише при наявності оціночної вартості нерухомості та документу про сплату податку. Тому, після нотаріального завірення угоди податок вважається сплаченим і подавати декларацію громадянам не потрібно.

Фізична особа, яка працює неповний робочий день, має право на податкову соціальну пільгу, якщо розмір її заробітної плати у 2017 році не перевищує 2240 грн
Платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати (інших прирівняних до неї відповідно до законодавства виплат, компенсацій та винагород), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.
У 2017 році розмір заробітної плати, що дає право на податкову соціальну пільгу, становить – 2240 грн. (прожитковий мінімум на працездатну особу у розмірі 1600 грн. х 1,4).
Тобто, фізична особа, яка працює неповний робочий день, має право на податкову соціальну пільгу за умови якщо розмір її заробітної плати не перевищує граничного розміру для отримання податкової соціальної пільги (у 2017 році - 2240 грн).
Зазначена норма передбачена п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України.

Випадки, коли фізична особа звільняється від обов’язкового подання податкової декларації про майновий стан і доходи
Платники податку на дохоли фізичних осіб звільняються від обов’язку подання податкової декларації про майновий стан і доходи в таких випадках:
     а) незалежно від виду та суми отриманих доходів платниками податку, які:
     - є малолітніми/неповнолітніми або недієздатними особами і при цьому перебувають на повному утриманні інших осіб (у тому числі батьків) та/або держави станом на кінець звітного податкового року;
    -  перебувають під арештом або є затриманими чи засудженими до позбавлення волі, перебувають у полоні або ув’язненні на території інших держав станом на кінець граничного строку подання декларації;
-    перебувають у розшуку станом на кінець звітного податкового року;
- перебувають на строковій військовій службі станом на кінець звітного податкового року;
     б) в інших випадках, визначених Податковим кодексом.
 Крім того, обов’язок платника податку щодо подання Декларації вважається виконаним і Декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи:
- від податкових агентів, які не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;
- виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу;
- від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений податок на доходи фізичних осіб;
- у вигляді об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок на доходи фізичних осіб.
Зазначена норма передбачена п. 179.2 та п. 179.4 ст. 179 Податкового кодексу України.

Для отримання податкової знижки декларація подається до 31 грудня
    Якщо людина протягом року отримувала заробітну плату, з якої утримано податок на доходи фізичних осіб, то за наявності підстав, встановлених Податковим кодексом України, така особа має право на отримання податкової знижки.
    Податкова знижка надається, якщо фізичною особою протягом звітного року понесені витрати, пов’язані зі сплатою за навчання в вищих та професійно-технічних навчальних закладах, внесками на благодійність, відсотками за іпотечним кредитом, витратами на переобладнання машин під біопаливо, витратами на отримання доступного житла за державними програмами тощо.
    80 відсотків громадян заявляють про право на податкову знижку за витратами на навчання у вищих і професійно-технічних навчальних закладах. При цьому дана норма поширюється як на самих платників податку, так і на їх родичів першого ступеня споріднення
    Для отримання податкової знижки за результатами 2016 року необхідно подати декларацію за місцем реєстрації до 31 грудня 2017 року, оскільки право на податкову знижку на наступні роки не переноситься. У декларації необхідно вказати суму одержаного за рік доходу у вигляді зарплати, вид понесених витрат, їх розмір і розраховану суму податку на доходи фізичних осіб до повернення.

Кілька обмежень для надання податкової знижки
    Податкова знижка надається тільки фізичним особам - резидентам України, які мають реєстраційний номер облікової картки платника податку або відповідну відмітку в паспорті про відмову від його прийняття. По-друге, претендувати на податкову знижку можна тільки в разі, якщо людина витратила гроші на придбання товарів, робіт або послуг саме у резидента - як юридичної, так і фізичної особи, і цьому є документальне підтвердження.
    Крім того, розмір знижки по окремим видам має обмеження. Наприклад, витрати, понесені на  навчання у вищих і професійно-технічних навчальних закладах у 2016 році, не повинні перевищувати розмір доходу, встановленого для застосування податкової соціальної пільги, у розрахунку на кожний повний або неповний місяць навчання (у 2016 році це – 1930 грн. у розрахунку за місяць).
    Також встановлено обмеження, що загальна сума понесених витрат не повинна перевищувати загальну суму зарплати людини за цей же рік. Крім того, право на податкову знижку не поширюється  на інші доходи, наприклад, доходи від підприємницької діяльності.
    Після отримання декларації, здійснюється перерахунок утриманого податку на доходи фізичних осіб та визначається сума, що підлягає поверненню. Кошти з бюджету повертаються протягом 60 днів поштовим переказом або на банківський рахунок заявника.

Роз’яснення законодавства

Оновлено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій
ДФС України наказом від 17.02.2017 року №102 затвердила Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій.
До нього увійшло 148 моделей касових апаратів.
Державний реєстр містить перелік РРО, дозволених до первинної реєстрації, а також перелік РРО, первинна реєстрація яких заборонена.
Крім того, Державний реєстр містить перелік реєстраторів розрахункових операцій, виключених з Державного реєстру в 2016 - 2017 роках, експлуатація яких не дозволяється.
Наказ ДФС України від 14.12.2016 №1019 «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій» втратив чинність.
З оновленим переліком реєстраторів розрахункових операцій, які включені до Державного реєстру, можна ознайомитися на веб-порталі Державної фіскальної служби:  sts.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/.

Інформацію про код товарів згідно УКТ ЗЕД, яка зазначається в податковій накладній, можна отримати в регіональних торгово-промислових палатах
З 1 січня 2017 року при складанні податкової накладної запроваджується заповнення коду товару згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) (для підакцизних та імпортних товарів – 10 знаків, для інших товарів – не менше 4 знаків), а для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП).
Код зазначається на всіх етапах постачання товарів від виробника чи імпортера до кінцевого споживача та незалежно від дати придбання чи виготовлення такого товару (до 1 січня 2017 року чи після цієї дати).
Торгово-промислова палата України листом від 20.01.2017 №146/08.1-7.1 проінформувала Державну фіскальну службу України, що система торгово-промислових палат в Україні володіє кваліфікованим та досвідченим штатом експертів в усіх регіональних палатах і здатна швидко задовольнити попит на визначення кодів товарів для усіх платників ПДВ.
Інформацію, що код товарів згідно УКТ ЗЕД, можна отримати в регіональних торгово-промислових палатах повідомлено листом ДФС України від 16.02.2017 №3955/7/99-99-15-03-02-17.

Підприємство не може застосовувати єдиний податок, якщо у статутному капіталі частка інших юридичних осіб – не платників єдиного податку перевищує 25%
До третьої групи платників єдиного податку належать юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5 млн гривень.
При цьому, не можуть бути платниками єдиного податку третьої групи зокрема суб’єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25%.
Тобто, платниками єдиного податку не можуть бути підприємства, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать іншим підприємствам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25%.
Крім того, суб’єкт господарювання, у якого статутний фонд не сформовано і який має одного або декілька засновників – юридичних осіб, що не є платниками єдиного податку, та/або неприбуткові організації, не може застосовувати спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.
Зазначена норма передбачена  п.п. 291.5.5  ст. 291 Податкового кодексу України.

Державні підприємства, крім учасників ДК «Укроборонпром», сплачують до державного бюджету 75% чистого прибутку
Державні унітарні підприємства та їх об'єднання зобов’язані спрямовувати частину чистого прибутку (доходу) до Державного бюджету України у розмірі не менше 30% у порядку, визначеному КМУ.
Для забезпечення відповідних надходжень до державного бюджету відрахувань частини чистого прибутку Постановою КМУ від 30.12.15 №1156 "Про внесення змін до пункту 1 «Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями" з 01.01.2016 встановлено норматив на рівні 75%.
Постановою КМУ від 26.10.2016 р. №933 (набрала чинності 15.12.16)  внесено зміни до постанови КМУ №1156 щодо зменшення розміру відрахувань, з 75% до 30%, частини чистого прибутку для Державного концерну «Укроборонпром», його учасників, державних унітарних підприємств, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади, які задіяні у розробленні, будівництві та ремонті озброєння, військової та спеціальної техніки та їх складових і є виконавцями державного оборонного замовлення.
Розмір відрахувань частини чистого прибутку (доходу) у розмірі 30% суб’єкти господарювання, передбачені постановою КМУ №933, зобов’язані застосовувати, починаючи з підсумків фінансово-господарської діяльності за ІУ квартал 2016 року (у Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету, у рядку 01 відображається чистий прибуток (дохід) за ІV квартал 2016 року, у рядку 06 зазначається норматив відрахувань - 30%, рядок 08 не заповнюється.
  Зазначений порядок роз’яснено листом ДФС України від 10.02.2017 №3363/7/99-99-15-02-02-17.

З 01.01.2017 року податок на доходи фізичних осіб з доходу, наданого у негрошовій формі або виплаченого готівкою сплачується протягом трьох банківських днів з дня виплати такого доходу
    З 01.01.2017 року якщо оподатковуваний дохід надається у негрошовій формі чи виплачується готівкою з каси податкового агента, податок сплачується (перераховується) до бюджету протягом трьох банківських днів з дня, що настає за днем такого нарахування (виплати, надання).
    Отже з 01.01.2017 р. податок на доходи фізичних осіб і військовий збір з доходу, наданого у негрошовій формі або виплаченого готівкою з каси податкового агента необхідно сплачувати протягом трьох банківських днів з дня, що настає за днем такого нарахування (виплати, надання).
До 01.01.2017 року в зазначеному випадку податок сплачувався до бюджету протягом банківського дня, що настає за днем такого нарахування (виплати, надання).
    Зазначена норма передбачена п.п 168.1.4 ст. 168 Податкового  кодексу України, з урахуванням змін, внесених Законом України від 21.12.2016 №1797 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».

На сайті ДФС України розміщено проект постанови КМУ «Про внесення змін до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних»
На офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України (www.sfs.gov.ua) у підрозділі «Проекти регуляторних актів» розділу «Діяльність» розміщений проект постанови КМУ «Про внесення змін до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних»
Проектом постанови передбачається визначення механізму внесення відомостей, що містяться у податковій накладній (ПН) або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (РК), до Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН) та процес реєстрації, зупинки або відмови в реєстрації ПН/РК в ЄРПН відповідно до вимог, визначених у статті 201 Податкового кодексу України.
Зокрема, ст. 201 Податкового кодексу доповнено новим п. 201.16, яким передбачено, що реєстрація ПН/РК в ЄРПН може бути зупинена у разі відповідності ПН/РК сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Також, відповідно до пункту 2001.9 статті 2001 Кодексу платнику податку надано право реєструвати ПН/РК в ЄРПН на суму податку, що дорівнює значенню показника ∑Перевищ , зменшеного на суму задекларованих до сплати податкових зобов’язань за періоди починаючи з 01.07.15 (включаючи податкові зобов’язання, які були сплачені платником податку, та податкові зобов’язання, які не були сплачені платником податку) та збільшеного на значення показника ∑ПопРах незалежно від значення показника ∑Накл , визначеного відповідно до пункту  200 1. 3 статті 2001 Кодексу.
Отже виникає необхідність внесення змін у діючий Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою КМУ від 29.12.10 № 1246 (зі змінами).
Зауваження та пропозиції від фізичних і юридичних осіб приймаються на поштову адресу-04655, МПС, м. Київ-53, Львівська площа, буд. 8, Державна фіскальна служба України, Департамент обслуговування платників; електронну –  Этот e-mail защищен от спам-ботов. Для его просмотра в вашем браузере должна быть включена поддержка Java-script

Головне управління ДФС у Запорізькій області

Запорізька митниця створює сприятливі умови та закликає до відкритого діалогу з бізнесом
Саме ці пріоритети роботи митних органів регіону забезпечуватимуть стабільне наповнення бюджету та сприятимуть налагодженню взаємодії із суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності.
Основні підсумки роботи у 2016 році та майбутні перспективи діяльності були розглянуті на нараді Запорізької митниці ДФС під головуванням в. о. начальника Запорізької митниці ДФС Сергія Черкунова, яка проходила за участю голови Запорізької облдержадміністрації Костянтина Бриля, в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліани Козаченко, керівництва правоохоронних, судових та контролюючих структур області, Держприкордонслужби України, представників Громадської ради при ГУ ДФС у Запорізькій області.
Відкриваючи захід, Сергій Черкунов підбив підсумки минулорічної діяльності митниці, відзначивши, що основні вектори нинішньої роботи будуть зосереджені на забезпеченні максимального наближення митних процедур до європейських і світових стандартів, їх максимальне спрощення на всіх етапах, скорочення впливу людського фактору на результати митного контролю, сприяння створенню привабливого інвестиційного клімату в Запорізькому регіоні, активізації заходів із впровадження інформаційного обміну між державними органами та підприємствами за принципом "єдиного вікна" тощо.
У своїй промові очільник облдержадміністрації Костянтин Бриль наголосив, що перед запорізькими митниками поставлені ключові завдання, зокрема, щодо налагодження конструктивного діалогу з бізнесом, подолання корупційних ризиків та забезпечення понадпланових митних находжень, які спрямовуватимуться на ремонт автомобільних доріг регіону.
Як наголосила Юліана Козаченко, плідна співпраця фіскальної служби та митних органів у поточному році посилюватиметься, і буде спрямована, передусім, на протидію тіньовим процесам в економіці. Крім того, вона запевнила, що підтримка з боку фіскальної служби ефективно надаватиметься за всіма напрямами взаємодії.
Під час заходу перший заступник начальника Запорізької митниці ДФС Антон Жучков зазначив, що за минулий рік у Запорізькій митниці ДФС зовнішньоторговельні операції здійснювали 1124 учасники ЗЕД, до бюджету митницею спрямовано понад 5,1 млрд. грн.
У зв’язку із переорієнтуванням ринку в напрямку відносин з країнами Євросоюзу в рамках Угоди про асоціацію між Україною та ЄС у 2016 році звільнено від сплати ввізного мита товарів, що ввозяться в Україну та походять з країн ЄС, на загальну суму 51,3 млн. грн. Запорізька митниця видала підприємствам майже 1,6 тисячі преференційних сертифікатів форми EUR.1 про походження товарів з України для експорту до країн ЄС.
Результатом реалізації режиму вільної торгівлі з країнами Європейського співтовариства відповідно стало збільшення у запорізькому регіоні товарообігу між Україною та ЄС на 15%. Зростання обсягів товарів за імпортними операціями відбулось на 77,2 млн. дол. США (+43%), за експортними – на 52,7 млн. дол. США (+8%).
Як відзначив в. о. заступника начальника Запорізької митниці ДФС Олексій Сидоренко, одним із основних показників діяльності митниці є кількість оформлених митних декларацій, яких торік було оформлено понад 56 тисяч, що на 5% більше порівняно з 2015 роком. При цьому митниця має фактично 100% електронне декларування, а за показником середнього часу оформлення експортних операцій входить до першого десятку митниць України, імпортних – має середній показник.
Наприкінці наради було наголошено, що виконання поставлених завдань на поточний рік можливе за умови тісної взаємодії Запорізької митниці ДФС з громадськістю, встановлення конструктивних відносин із представниками бізнесу, а також забезпечення ефективної взаємодії з іншими територіальними правоохоронними органами України у Запорізькій області.

За воду та надра підприємства-користувачі сплатили майже 950 тисяч гривень ренти
З початку року запорізькі підприємства сплатили до бюджетів майже 600 тисяч гривень плати за спеціальне використання води, зокрема, до державного бюджету надійшло 296 тисяч, до місцевих – понад 302 тисячі.
Найбільше плати забезпечили підприємства-водокористувачі, які обслуговуються в Запорізькій ОДПІ – вони спрямували близько 60 відсотків, 20 відсотків сплатили суб'єкти господарювання Мелітопольської ОДПІ, Бердянської та Енергодарської ОДПІ – по 5 процентів.
На сьогодні в регіоні зареєстровано 3,4 тисячі платників рентної платі за спеціальне використання води. Переважно це підприємства, які використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.
Крім того, до бюджетів сплачено 348 тисяч гривень рентної платі за користування надрами, у тому числі до держбюджету перераховано 263 тисячі, місцеві скарбниці отримали майже 85 тисяч. У порівнянні з 2016 роком надходження до бюджетів збільшились на 146 тисяч.
Станом на початок лютого в територіальних органах ГУ ДФС у Запорізькій області обліковується 637 платників – користувачів надрами державного значення та 13 – місцевого.

Податок на "споживання" запоріжців залучив до місцевих скарбниць понад 55 мільйонів
З початку року надходження акцизного податку з реалізації підакцизних товарів склали 55,1 мільйона гривень. Виконання очікуваного показника у 48,6 мільйона забезпечено на 113 відсотків, додатково сплачено 6,4 мільйона. Порівняно з минулорічними даними до місцевих бюджетів спрямовано на 21,5 мільйона більше.
Як відзначила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, оподаткування підакцизних товарів є стабільним джерелом наповнення місцевих бюджетів.
– Податок на споживання запроваджено в усіх розвинутих країнах. В нашій державі п'ятивідсотковий акцизний податок сплачується з реалізованої алкогольної, тютюнової продукції і нафтопродуктів та займає десяту частину надходжень до місцевих скарбниць. Лише у січні поточного року його частка склала понад 11 відсотків, – підкреслила Юліана Козаченко.
Так, найбільші суми податку забезпечені у м. Запоріжжя – майже 26,6 мільйона, понад 10 мільйонів надійшло від платників, які обслуговуються в Мелітопольській ОДПІ, суб'єкти господарювання Бердянського та Приморського районів спрямували 4,6 мільйона, 4,3 мільйона – Запорізького, Вільнянського та Новомиколаївського районів, 3,6 мільйона сплатили представники підприємництва Пологівської ОДПІ, 3,3 мільйона – Токмацької ОДПІ, 2,3 – Енергодарської ОДПІ.
Нагадаємо, для реалізації підакцизних товарів, зокрема, тютюнових виробів, алкогольних напоїв, у тому числі пива, суб'єктам господарювання необхідно придбати відповідну ліцензію.

Запорізькі платники отримали у фіскальній службі понад 20 тисяч електронних ключів
За січень та дві декади лютого запорізькі пункти реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС прийняли понад 6,2 тисячі клієнтів, яким видали понад 20 тисяч посилених сертифікатів електронного цифрового підпису.
Як підкреслила в.о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, кількість виданих ключів з початку року вже складає третину від показників всього 2016 року. Вона також зазначила, що фіскальна служба видає електронний підпис платникам податків-юридичним та фізичним особам. Крім того, сьогодні дана послуга користується попитом у державних службовців, які відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" мають подати електронну декларацію до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Фахівці акредитованих центрів не тільки реєструють заявників, але й надають консультативну допомогу при генерації відкритих та особистих ключів тощо. Видача ключів відбувається безкоштовно. Діють посилені сертифікати протягом двох років.
Нагадуємо адреси пункти реєстрації користувачів у Запорізькій області: м. Запоріжжя, вул. Паркова, буд. 4а, 1-й поверх, м. Бердянськ, просп. Праці, буд. 20, каб. 219, м. Мелітополь, вул. Героїв України, буд. 31, каб. 103. Додаткова інформація розміщена на сайті АЦСК ІДД: http://acskidd.gov.ua/.

Юліана Козаченко: "Детінізація економіки Запорізького регіону та розвиток сервісної складової у взаємодії з платниками податків – пріоритети фіскальної служби на 2017 рік"
Унеможливлення махінацій з податком на додану вартість, а також підвищення якості сервісної складової і якісне проведення реформ – основні вектори фіскальної служби регіону на поточний рік.
Підсумки роботи відомства за 2016 рік та основні пріоритети діяльності фіскальної служби були визначені на колегії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка відбулася сьогодні під головуванням в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліани Козаченко. У заході взяли участь голова Запорізької облдержадміністрації Костянтин Бриль, голова Запорізької обласної ради Григорій Самардак, керівники територіальних органів фіскальної служби області, представники Громадської ради при ГУ ДФС області та громадських організацій.
Підводячи підсумки роботи за минулий рік, Юліана Козаченко зазначила, що за 2016 рік до зведеного бюджету фіскальна служба області забезпечила надходження 10 мільярдів 145,7 мільйона гривень. Це на 60 відсотків, або на 3 мільярда 761,5 мільйона гривень перевищує рівень 2015 року. Державний бюджет отримав на 1,6 мільярда більше, місцеві – на 2,1 мільярда.
Завдяки впровадженню децентралізації і бюджетному перерозподілу податків спостерігається зростання доходів місцевих та обласного бюджетів. А це – можливість впровадження соціальних програм регіону та запорука розвитку територій.
Юліана Козаченко звернула увагу на перспективи роботи фіскальної служби у поточному році, яка спрямовується на недопущення розповсюдження та використання фіктивного податкового кредиту, підвищення податкової рентабельності з податку на прибуток, збільшення бази оподаткування податком на доходи фізичних осіб за рахунок легалізації труда та підвищення рівня заробітної плати, забезпечення скорочення податкового боргу, підвищення сервісної функції обслуговування тощо.
– Реалізація заявлених планів на 2017 рік дозволить продовжити підвищення соціальних стандартів у нашій країні. Фіскальна служба регіону докладе максимум зусиль для виконання усіх завдань, які перед нами поставила держава. Особливо зважаючи на підтримку обласної влади нашого регіону та представників громадськості і бізнес-спільноти, з якими ми будуємо партнерські відносини. Зокрема, ми зацікавлені у відкритому діалозі з новообраним складом Громадської ради при фіскальній службі та іншими громадськими об'єднаннями, – зазначила Юліана Козаченко.
У своїх виступах Костянтин Бриль та Григорій Самардак підкреслили, що основні вектори спільної роботи усіх гілок влади, за якими досягнуті позитивні результати, будуть продовжені й у поточному році. Зокрема, це заходи з детінізації ринку праці, підвищення рівня заробітних плат, погашення заборгованостей, розвиток підприємництва у регіоні та інші.

Кошти місцевих бюджетів залишаються на розвиток територій
Доходи місцевих бюджетів Запорізької області минулого року зросли на 3 мільярди гривень. Про основні соціально-економічні підсумки регіону за 2016 рік доповів голова Запорізької облдержадміністрації Костянтин Бриль під час публічного звіту. Участь у заході, який зібрав керівників органів обласної та районної влади, місцевого самоврядування, громадськості, взяв заступник начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Олег Матвійчук.
Як відзначив очільник регіону, місцеві бюджети торік отримали майже 8,7 мільярда гривень, доходи держбюджету від запорізьких платників податків зросли на 2,3 мільярда. Збільшення находжень – результат спільної роботи усіх гілок обласної влади та сумлінної сплати податків запорізькими суб'єктами господарювання. Основний ресурс залучення додаткових коштів – детінізація економіки. Костянтин Бриль підкреслив, що ефективними у минулому році стали заходи у рамках операції "Урожай", завдяки якій до місцевих бюджетів надійшло понад 4 мільйони тільки від плати за землю.
Крім того, серед основних досягнень регіону минулого року – п'яте місце Запорізької області по Україні за обсягами експорту, дев'яте – за залученням прямих іноземних інвестицій, четверте – за рівнем середньої заробітної плати, яка порівняно з 2015 роком зросла на 21 відсоток і склала 5081 гривню.
Серед ключових завдань на поточний рік керівник облдержадміністрації назвав консолідацію усіх зусиль органів виконавчої влади та місцевого самоврядування для підвищення соціально-економічних показників Запорізького регіону.

Фіскальна служба видала запорізьким підприємцям понад 8 тисяч дозволів на торгівлю підакцизними товарами
З початку року запорізькі платники отримали в органах фіскальної служби Запорізької області майже 8,1 тисячі ліцензій на право здійснення оптової або роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами.
Завдяки сплаті за ліцензії до місцевих бюджетів надійшло 3,5 мільйона гривень, що більш ніж на 4 відсотки перевищує минулорічний рівень надходжень. Майже 70 відсотків із загальної суми забезпечили підприємці м. Запоріжжя, які обслуговуються в Запорізькій ОДПІ.
Крім того, у регіоні збільшилася кількість бажаючих реалізовувати підакцизні товари – проти відповідного періоду минулого року видано майже на 300 ліцензій більше.
Лише за останній місяць підприємці отримали 526 документів, з яких 255 – на право продажу алкогольних напоїв та 271 – на торгівлю тютюном, також продовжено термін дії 885 ліцензій, призупинена дія 55 та анульовано 148.
На предмет дотримання вимог законодавства, яке регулює обіг підакцизних товарів, фахівці фіскальної служби провели 56 перевірок суб'єктів господарювання. За їхніми результатами відповідно до законодавства застосовані фінансові санкції у вигляді штрафів на загальну суму 400 тисяч, половина з якої – донарахування акцизного податку.

На Запоріжжі вже 6,3 тисячі неприбуткових організацій привели свої статути до вимог Податкового кодексу
За 2016 рік та два місяці 2017 року понад 6,3 тисячі неприбуткових організацій внесли зміни до своїх статутних документів відповідно до вимог Податкового кодексу (до моменту набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2016р. №440).
Як повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, значна частина із них – це житлово-будівельні кооперативи та об'єднання співвласників багатоквартирних будинків – 947, садівничі, гаражні кооперативи та інші товариства – 945, а також понад 60 релігійних організацій.
Юліана Козаченко підкреслила, що однією із новацій нинішнього року для неприбуткових організацій є продовження до 1 липня 2017 року терміну для приведення установчих документів у відповідність до вимог Податкового кодексу України і подання їх копій до фіскальної служби. А релігійним неприбутковим організаціям – до 1 січня 2018 року. Водночас вона порадила неприбутківцям не відкладати цю процедуру на останні дні і вже найближчим часом внести відповідні зміни до своїх статутів згідно із пунктом 133.4 статті 133 Податкового кодексу.
Аби дізнатися в режимі он-лайн, чи включена організація до Реєстру, достатньо зайти на сайт Електронного кабінету платника в рубриці "Реєстр неприбуткових установ та організацій" і здійснити відповідний пошук за реквізитами:
https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/reestr.jspx;CABINET=MaaFGwJZclL6nB-OhynzwNfn_xFiL9ouDdVLNX7AHJ5pmmU64lAx!-145298681.
Нагадуємо керівникам неприбуткових установ та організацій, що 1 березня 2017 року – граничний термін подання звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації та річної фінансової звітності за 2016 рік. До нього вносяться всі показники за рік, які підлягають декларуванню, у тому числі ті, які мають нульове значення. Фінансова звітність є невід'ємною частиною звіту про використання доходів і її подання є обов'язковим.

« Збільшили сплату ЄСВ на 15,7 мільйони гривень   Платники Бердянщини та Приморського району перерахували понад 22 мільйони гривень ПДВ »

Компания дня
Лучшие комбикорма, БМВД, концентраты и кормовые добавки для с/х животных и птицы.
       ТМ "BEST MIX"


  Подробнее...



Курс валют:
Курсы наличного обмена на сегодня



Яндекс.Погода



Ваше мнение

Предложить тему опроса

Ваше имя:
Email:
Сообщение:
:
 



Популярные фирмы

"ВИДИБОР" - новый комплекс гостиничного типа на дальней бердянской косе. Номера ЛЮКС! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Любители комфортного летнего отдыха на Азовском море, получат все то, о чем мечтали в ожидании до

68485 Просмотров с 04-07-2010
Коттедж "VERA" - люкс" - 2011г. Элитный отдых на Азовском море. - Украина, Запорожская, Бердянск.

 

Уровень VIP отдыха - расположен на берегу открытого Азовского моря в рекреационной

57127 Просмотров с 20-05-2010
База отдыха "ПОСЕЙДОН" - выбирайте лучший отдых на Бердянской Косе! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Город-курорт Бердянск не даром завоевал признание у туристов как один из лучших курортов для морс

53914 Просмотров с 20-06-2009
Частный пансионат "ЕЛЕНА" - лучший отдых в Бердянске по доступной цене! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Выберите для себя отдых на Азовском море и желая сделать его лучшим, незабываемым и эффективным п

52888 Просмотров с 13-05-2009
«Aleks Club» - элитный оздоровительно-развлекательный комплекс в Бердянске. - Украина, Запорожская, Бердянск.

В структуру комплекса «Aleks Club» входят: бар-ресторан «

48879 Просмотров с 24-09-2009




Яндекс.Метрика






RSS-лента новостей
Галерея




Новости Товары и услуги Бердянска
Отдых в Бердянске Частные объявления
Работа Сервисы
Форум Фотогалерея
«БИМП» 2009 © Все права защищены.
При использовании материалов веб-сайта,
ссылка на bimp.com.ua обязательна!
Адрес:
71116, Украина,
Запорожская область, Бердянск