пятница, 22 сентября
Расширенный поиск
Вход для клиентов
Регистрация клиента

Авторизация

 

Предложить акцию

Ваше имя:
Email:
Сообщение:
:
 
Акции!


Підприємства Бердянська забезпечили майже 10 мільйонів гривень податку на прибуток | печать |
14.04.2017 г. 08:58
За словами начальника Бердянської ОДПІ Оксани Федорової із загальної суми сплаченого податку на прибуток підприємств більша частина надійшла до державного бюджету – понад 8,7 мільйонів, чим забезпечено зростання до аналогічного періоду минулого року на 7,7 мільйонів. До місцевих бюджетів міста Бердянська та Приморського району спрямовано 1,1 мільйона, що на 1 мільйон перевищує дані січня-лютого 2016 року.
Виконання індикативів на поточний рік до державного та місцевих бюджетів склало, відповідно, 223 та 281 відсотків.
Майже 86 відсотків податку перерахували бердянські підприємства – 8,5 мільйона, суб'єкти господарювання Бердянського району поповнили бюджети на 0,4 мільйона, Приморського району – майже на 1 мільйон.


Робота Бердянської ОДПІ зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію
З початку січня-березня 2017 року до Бердянської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області надійшло 15 письмових звернень громадян. За змістом основних питань, які порушено громадянами у отриманих Бердянською ОДПІ зверненнях це звернення з питань     загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного соціального внеску, інформування про ухилення від сплати податків, реєстрації та обліку, реструктуризації податкового боргу.
Протягом січня-березня 2017 посадовими особами Бердянської ОДПІ був здійснений 1 особистий прийом.
У Приморському відділенні Бердянської ОДПІ за цей період було здійснено 5 особистих прийомів.
Крім того, станом на 01.04.2017р. до Бердянської ОДПІ надійшов один запит на публічну інформацію,  який був направлений електроною поштою, як розпоряднику інформації, іншими органами виконавчої влади.
  Запитувач звертався з проханням надати інформацію щодо кількості працівників фіскальної служби, які проходили перевірку згідно закону «Про очищення влади».
На даний запит Бердянською ОДПІ надана відповідь згідно чинного законодавства.

Новини законодавства

Затверджено форму заяви про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації
З 1 січня 2017 року для сільськогосподарських товаровиробників скасовано спеціальний режим оподаткування ПДВ у сфері сільського, лісового господарства і рибальства,  а державна підтримка надається  у вигляді дотацій із бюджету.
З метою отримання бюджетної дотації сільгоспвиробнику необхідно бути зареєстрованим у Реєстрі отримувачів бюджетної дотації, шляхом подання заяви за формою № 1-РОБД.
Заява з позначкою "Внесення" заповнюється та подається в електронній формі або у паперовому вигляді у місяці, який передує початку податкового періоду, з якого особа матиме право на отримання бюджетної дотації, та протягом п'яти календарних днів після закінчення граничного строку подання податкової звітності з ПДВ, встановленого для місячного податкового (звітного) періоду. Розглядається контролюючим органом за місцем обліку особи як платника ПДВ.
Кількість видів діяльності не може перевищувати кількості видів діяльності, визначених у п. 16 прим 1.3 р. V прим 1 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України».
Для внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру питома вага вартості сільськогосподарських товарів має становити не менше 75% вартості всіх товарів, поставлених ним протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно.
Для новоутвореного сільськогосподарського товаровиробника, який провадить господарську діяльність менш як 12 календарних місяців, питома вага сільськогосподарських товарів розраховується за результатами кожного окремого звітного періоду.
З метою розрахунку питомої ваги сільськогосподарських товарів до складу основної діяльності не включаються оподатковувані операції з постачання основних засобів, що перебували у складі  основних засобів не менше 12 послідовних звітних періодів сукупно, якщо такі операції не були постійними і не становили окремої підприємницької діяльності.
Форма заяви про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації та пояснення до заяви затверджено наказом МФУ  від 23.02.2017 року №275 "Про затвердження форм заяв про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації та про зняття сільськогосподарського товаровиробника з реєстрації як отримувача бюджетної дотації".

Електронні сервіси ДФС

Електронний кабінет платника
 «Електронний кабiнет платника» (далi – ЕКП) – сервiс за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС та платників податкiв у режимi реального часу та який сприяє правильному i зручному обчисленню та своєчаснiй сплатi податкiв i зборiв (обов’язкових платежiв).
Знайти ЕКП можна за адресою cabinet.sfs.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі ДФС України.
ЕКП складається із двох функціональних частин:
1. відкрита (загальнодоступна)
2. приватна (особистий кабінет).
При виникненні питань з приводу користування ЕКП можна звернутися за телефоном 0800501007 (напрямок «0») або написати на поштову скриньку Этот e-mail защищен от спам-ботов. Для его просмотра в вашем браузере должна быть включена поддержка Java-script
Через відкриту частину ЕКП доступні такі можливості для платника (громадянина):
1. Ознайомитись з останніми новинами (нововведеннями) ЕКП.
2. Скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними:
    дані про взяття на облік платників;
    реєстр срахувальників;
    дані реєстру платників ПДВ;
    реєстр платників єдиного податку;
    інформація про РРО;
    інформація про книги ОРО;
    дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
    реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами.
3. Отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар).
4. Роздрукувати бланки податкової звітності.
5. Заповнити, зберегти та роздрукувати Податкову декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб.
6. Отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП).
Робота у приватній частині (особистий кабінет) здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.
Електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому  Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (http://acskidd.gov.ua/), у Пункті реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС України у Запорізькій області у Бердянській ОДПІ за адресою: м.Бердянськ пр. Праці, буд. 20, каб. 219 тел. (06153) 38663; через АЦСК ПАТ КБ «Приватбанк» за допомогою сервісу «Приват-24». 
Після ідентифікації особи в залежності від типу платника доступні наступні розділи:
1. Новини.
2. Інформація з реєстрів.
3. Податковий календар.
4. Бланки податкової звітност.
5. Декларація про майновий стан і доходи (для фізичних осіб).
6. Контакти та адреси центрів обслуговування платників (далі – ЦОП).
7. Облікові дані платника.
8. Звітність.
9. Вхідні/вихідні документи.
10. Листування з органами ДФС.
11. Подання заяв, запитів для отримання інформації.
В даному розділі можна створити та надіслати: запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість, запит щодо отримання інформації з Реєстру платників ПДВ, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів, запит щодо розрахунків з бюджетом, реєстраційну заяву платника податку на додану вартість, лист, запит на отримання витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального, заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою №1-АКП, запит щодо суми виплачених доходів та утриманих податків для заповнення податкової декларації осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій.
12. Стан розрахунків з бюджетом: переглянути дані щодо розрахунків з бюджетом за останні 2 роки; застосування фільтру в розрізі контролюючих органів; вивантажити інформацію у форматі XML – файл.
Фізичні особи після ідентифікації мають можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі.
13. Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних.
14. Сервіси системи «Електронного адміністрування ПДВ» (СЕА ПДВ).
У розділі (СЕА ПДВ) можливо переглянути: проведені операції в системі СЕА ПДВ; реєстр транзакцій за своїм ПДВ-рахунком.
15. Сервіси системи «Електронного адміністрування реалізації пального (СЕА РП).
У розділі (СЕА РП) можливо переглянути: реєстр операцій обсягів пального; реєстр сум акцизного податку.

Декларування доходів громадян -2016

Податкова знижка на навчання: враховуються суми витрат, понесені у звітному році
Платник податку на доходи фізичних осіб має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року. Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.
До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). При цьому, у зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).
Згідно зі статтею 166 Податкового кодексу України платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.
Навчальний рік триває 12 місяців, розпочинається, як правило, 01 вересня.  Семестр – це половина навчального року у вищих навчальних закладах. Отже, до навчального року включаються місяці календарного року наступного за звітним.
Враховуючи викладене вище, оскільки до податкової знижки за звітний календарний рік дозволено включати суми витрат, понесених платником податку за навчання протягом звітного податкового року, а відповідно до умов договору (контракту) про надання освітньої послуги (навчання) платником здійснюється оплата за місяці навчального року, який включає місяці календарного року наступного за звітним, одним платіжним документом (квитанцією), при включенні до податкової знижки за звітний рік слід враховувати суму витрат (частину) у розрахунку за кожний повний або неповний місяць навчання протягом звітного податкового року. Решта суми, сплаченої за таким платіжним документом (квитанцією), може бути включена платником податку при реалізації права на податкову знижку у наступному році.

    Оподаткування спадщини та подарунків, отриманих з 1 січня 2017 року
25.03.2017 набрав чинності Закон України від 23.02.2017 №1910-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини» (далі – Закон №1910).
Зазначеним Законом, зокрема, спрощено оформлення спадщини для найближчих родичів спадкодавця, які з 1 січня 2017 року мають право на спадкування. Так, встановлено, що за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб оподатковуються об’єкти спадщини, які успадковуються не тільки членами сім’ї спадкодавця першого ступеня споріднення, але й об’єкти спадщини, що успадковуються членами сім’ї другого ступеня споріднення.
Відповідно до п.п.14.1.263 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) з урахуванням змін, внесених Законом №1910, членами сім’ї фізичної особи другого ступеня споріднення для цілей розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб» ПКУ вважаються її рідні брати та сестри, її баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки.
Аналогічні зміни внесені і до порядку оподаткування подарунків, оскільки вони оподатковуються згідно з правилами, встановленими для оподаткування спадщини. Тобто, подарунки від родичів першого та другого ступеня споріднення будуть також оподатковуватися за нульовою ставкою.
Разом з цим, доходи у вигляді дарунка, нараховані (виплачені, надані) платнику податку юридичною особою або фізичною особою – підприємцем, оподатковуються на загальних підставах, передбачених ПКУ для оподаткування додаткового блага, тобто за ставкою 18%.
Водночас, Законом №1910 встановлено, що у разі спадкування будь-яких об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою, оціночна вартість таких об’єктів з метою оподаткування не визначається.
Якщо об’єкти, подаровані платнику податку, оподатковуються за нульовою ставкою, оціночна вартість таких об’єктів з метою оподаткування не визначається.
В інших випадках отримання доходів у вигляді об’єктів спадщини/дарунків об’єктом оподаткування є оціночна вартість таких об’єктів спадщини/дарунків, визначена згідно із законом (п.174.8 ст.174 ПКУ).
Відповідно до п.1 розділу II «Прикінцеві положення» Закону №1910 він застосовується до доходів, отриманих починаючи з 1 січня 2017 року платником податків у вигляді спадщини/дарунка. 
Закон №1910 опубліковано у газеті «Голос України» від 24.03.2017 №54.

Оподаткування ПДФО подарунка, отриманого фізичною особою від юридичної особи
Згідно з п.п. 14.1.54 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (далі – ПКУ) дохід з джерелом їх походження з України - будь-який дохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності на території України (включаючи виплату (нарахування) винагороди іноземними роботодавцями), її континентальному шельфі, у виключній (морській) економічній зоні.
Відповідно до п.п. «е» п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 ПКУ до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий платником податку як додаткове благо (крім випадків, передбачених  ст. 165 ПКУ) у вигляді вартості безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг), визначеної за правилами звичайної ціни, а також суми, знижки звичайної ціни (вартості) товарів (робіт, послуг), індивідуально призначеної для такого платника податку.
Підпунктом 14.1.47 п. 14.1 ст. 14 ПКУ встановлено, що додаткові блага – це кошти, матеріальні чи нематеріальні цінності, послуги, інші види доходу, що виплачуються (надаються) платнику податку податковим агентом, якщо такий дохід не є заробітною платою та не пов’язаний з виконанням обов’язків трудового найму або не є винагородою за цивільно-правовими договорами (угодами), укладеними з таким платником податку (крім випадків, прямо передбачених нормами розділу IV ПКУ).
Якщо додаткові блага надаються у негрошовій формі, сума податку об’єкта оподаткування обчислюється за правилами, визначеними п. 164.5 ст. 164 ПКУ (п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 ПКУ).
 Водночас, п.п. 165.1.39 п. 165.1 ст. 165 ПКУ встановлено, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань), якщо їх вартість не перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої  на 1 січня звітного податкового року (у 2017 році – 800,0 грн.), за винятком грошових виплат у будь-якій сумі.
Отже, вартість подарунку, отриманого платником податку - фізичною особою від юридичної особи, включається до загального місячного оподатковуваного доходу такого платника як додаткове благо та оподатковується за ставкою 18 відсотків у джерела виплати, з урахуванням вимог п.п.165.1.39 п. 165.1 ст.165 ПКУ.

Термін сплати  податку на доходи та військового збору, зазначених у декларації 
У податковій декларації про  майновий стан і доходи громадяни відображають  суму  отриманого доходу за звітний рік, суму сплаченого протягом   року податку, та визначають  податкове  зобов'язання з податку на доходи та військового збору.
Військовий збір  розраховується фізичними особами  самостійно  за ставкою  1,5 відсотки об’єкта оподаткування.
Сума податку на доходи та військового збору,  зазначена  у   податковій декларації за минулий 2016 рік, сплачується громадянами самостійно до 1 серпня наступного  року.

Роз’яснення законодавства

Затверджено Порядок використання коштів для часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
Одержувачами бюджетних коштів для часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва  є юридичні особи та фізичні особи - підприємці, основною діяльністю яких є постачання сільськогосподарських товарів (за визначенням, наведеним у п. 2.15 ст. 2 Закону України "Про державну підтримку сільського господарства України"), вироблених ними на власних або орендованих основних засобах, за умови, що питома вага вартості таких сільськогосподарських товарів становить не менше 75% вартості всіх товарів, поставлених такими юридичними та фізичними особами протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно.
Бюджетні кошти спрямовуються на забезпечення сільськогосподарських товаровиробників вітчизняною технікою та обладнанням для агропромислового комплексу шляхом здійснення часткової компенсації вартості техніки та обладнання, придбаних у виробників та/або їх дилерів.
Перелік техніки та обладнання, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів формується комісією, яка утворюється Мінекономрозвитку.
Часткова компенсація надається сільськогосподарським товаровиробникам на безповоротній основі у розмірі 20% вартості техніки та обладнання (без урахування ПДВ), зазначеної в акті приймання-передачі та інших документах, що підтверджують оплату через державний банк і придбання до 1 грудня поточного року техніки та обладнання.
Вартість техніки та обладнання, придбаних після 1 грудня поточного року, підлягає частковій компенсації за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті на наступний рік.
Для отримання часткової компенсації сільськогосподарські товаровиробники подають до державного банку заявки та підтвердні документи щодо придбання техніки та обладнання, а саме:
копію платіжного доручення;
акт приймання-передачі техніки та обладнання;
свідоцтво про державну реєстрацію техніки (якщо техніка підлягає обов'язковій державній реєстрації).
Форма заявки для отримання часткової компенсації визначається Мінагрополітики.
Порядок використання коштів для часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва затверджений постановою КМУ від 01.03.2017 № 130 (опублікований в газеті  «Урядовий кур’єр» від 15.03.2017 №49).
   
На сайті ДФС України розміщено проект наказу МФУ «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та Переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування»
На офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України (www.sfs.gov.ua) у підрозділі «Проекти регуляторних актів» розділу «Діяльність» розміщений проект
наказу МФУ «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та Переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування»
Проект наказу розроблено відповідно до вимог п. 74.2 ст. 74 та підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.
Проектом наказу визначено критерії з метою зупинення в Єдиному реєстрі податкових накладних реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування з ознаками ризику та перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Об’єктом контролю є операція з поставки товарів (робіт, послуг), наслідком якої стало подання податкової накладної/розрахунку коригування, які реєструються в ЄРПН.
Визначений об’єкт контролю перевіряється на відповідність критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Згідно Проекту контроль здійснюється у випадку, окрім:
- сума ПДВ зареєстрованих платником податків в ЄРПН податкових накладних у поточному місяці з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування становить менше 50 тис. грн. та керівник такого платника є особою, що займає аналогічну посаду менше ніж у чотирьох платників податків;
- загальна сума сплачених у 2016 році на позабюджетні рахунки до фондів соціального та пенсійного страхування сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та до зведеного бюджету податків платником, яким подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в ЄРПН, становить більше 5 млн. грн. (використовується з 01.07.2017 по 01.01.2018);
- відношення суми сплачених на позабюджетні рахунки до фондів соціального та пенсійного страхування сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та до зведеного бюджету податків платником, яким подано податкову накладну/розрахунок коригування, до обсягу постачання зареєстрованих платником в ЄРПН податкових накладних за останні 12 місяців становить більше 0,08 та сума ПДВ зареєстрованих платником в ЄРПН податкових накладних у поточному місяці з урахуваннях поданої податкової накладної/розрахунку коригування не перевищує найбільшу місячну суму податку на додану вартість у податкових накладних, зареєстрованих платником в ЄРПН за останні 12 місяців, помножену на 1,3.

    Якщо безповоротна допомога неприбутковим організаціям перевищує 4% оподатковуваного прибутку попереднього звітного року, платник податку на прибуток здійснює коригування фінансового результату до оподаткування
Фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується на суму коштів або вартості товарів, виконаних робіт, наданих послуг, безоплатно перерахованих (переданих) протягом звітного (податкового) року неприбутковим організаціям, внесеним до Реєстру неприбуткових установ та організацій на дату такого перерахування коштів, передачі товарів, робіт, послуг (крім неприбуткової організації, яка є об’єднанням страховиків), у розмірі, що перевищує 4% оподатковуваного прибутку попереднього звітного року.
До неприбуткових організацій можуть бути віднесені:
бюджетні установи;
громадські об’єднання, політичні партії, творчі спілки, релігійні організації, благодійні організації, пенсійні фонди;
спілки, асоціації та інші об’єднання юридичних осіб;
житлово-будівельні кооперативи (з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відповідно до закону здійснено прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку і такий житловий будинок споруджувався або придбавався житлово-будівельним (житловим) кооперативом), дачні (дачно-будівельні), садівничі та гаражні (гаражно-будівельні) кооперативи (товариства);
об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, асоціації власників жилих будинків;
професійні спілки, їх об’єднання та організації профспілок, а також організації роботодавців та їх об’єднання;
сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи, кооперативні об’єднання  cільськогосподарських обслуговуючих кооперативів;
інші юридичні особи, діяльність яких відповідає вимогам цього пункту.
Зазначена нормам передбачена згідно з п.п. 133.4.6 ст. 133 та п.п. 140.5.9  ст. 140 Податкового кодексу України.

    На офіційному сайті ДФС розміщено проект наказу МФУ «Про затвердження Порядку роботи Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації»
На офіційному web-порталі ДФС України (www.sfs.gov.ua) у підрозділі «Проекти регуляторних актів» розділу «Діяльність» розміщено проект наказу МФУ «Про затвердження Порядку роботи Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації».
Проект наказу розроблено відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України.
Проектом наказу визначено порядок роботи комісії з метою прийняття рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Комісією ДФС розглядаються письмові пояснення та/або копії документів, подані платником ПДВ до контролюючого органу відповідно до п.п. 201.16.2 ст. 201 Податкового кодексу України.
Комісія ДФС може перевірити подані платником податку копії документів на їх достовірність та законність шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отриманні з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, в т.ч. електронні, одержані від інших платників податків, засобів масової інформації, тощо).
Рішення Комісії ДФС про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або про відмову в такій реєстрації, складається за формою згідно додатку 1 до цього Порядку, підписується, реєструється та надсилається платнику ПДВ у порядку, встановленому ст. 42 Податкового Кодексу України, протягом п’яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до п.п. 201.16.2 ст. 201 Податкового кодексу України.
Комісія ДФС у день прийняття рішення вносить відповідний запис до ЄРПН про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування або відмову в такій реєстрації.

ДФС України

Зацікавленість платників он-лайн послугами ДФС постійно зростає
Он-лайн послуги ДФС набувають популярності серед платників податків. Про це свідчить кількість звернень до Контакт-центру ДФС щодо використання таких сервісів.
За інформацією директора Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Івана Романова, протягом першого кварталу цього року надано 3825 інформаційно-довідкових послуг на звернення, які надійшли телефоном та електронною поштою, щодо користування он-лайн послугами ДФС.
«Якщо у лютому поточного року питання щодо використання он-лайнових послуг зросли на 105 порівняно з січнем, то вже у березні їх було надано на 897 більше, ніж за останній місяць зими», – зазначив Іван Романов.
За його словами, найбільша кількість запитань стосувалися можливостей сервісу «Електронний кабінет платника» - 1358. Друге місце за популярністю займає сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс». Правилами користування ним цікавилися 1002 платники.
Водночас у березні 2017 року найбільш рейтинговим було запитання-відповідь з Бази знань щодо користування електронним сервісом «Отримання відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді», який розміщено на веб-порталі ДФС. З таким питанням до фахівців Контакт-центру звернулися 853 платники.
Нагадаємо, що отримати консультацію з питань застосування норм податкового та митного законодавства, єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, роботи органів ДФС, сервісів та послуг, які надаються фіскальною службою можна у Контакт-центрі за номером 0-800-501-00-7.

Викрито факти заволодіння коштами державного підприємства енергоринку
у сумі 8,8 млн. грн.
Підрозділом боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Миколаївській області спільно з обласною прокуратурою встановлені факти заволодіння коштами державного підприємства, що діє на енергоринку країни.
За результатами відкритих торгів, оголошених державним підприємством, було укладено договір з одним з товариств з обмеженою відповідальністю Миколаївської області на виконання робіт з реконструкції об’єкту з постачання запчастин виробництва певної іноземної компанії. Зазначені запчастини були придбані товариством за участю ланцюгу постачальників. Проте, в ході аналізу встановлено, що один з постачальників у той же період мав взаємовідносини з офіційним представником вказаної іноземної компанії стосовно придбання таких запчастин за цінами в три рази нижчими, ніж ціна їх реалізації на адресу ТОВ.
Таким чином, службові особи товариства та їх постачальники, діючи за попередньою змовою і достовірно знаючи вартість запчастин виробництва іноземної компанії на території України, з метою штучного збільшення вартості робіт з реконструкції об’єкту внесли до документів завідомо недостовірні відомості та заволоділи коштами державного підприємства у сумі 8,8 млн. грн.
За даними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочинів, передбачених статтями 191 та 366 КК України.
Здійснюється кримінальне провадження.



Закарпатські митники вилучили одяг з Італії вартістю майже 200 тис. гривень
На митному посту «Тиса» Закарпатської митниці ДФС припинено спробу ввезення на митну територію України брендового одягу без декларування.
Громадянка України заїхала на митний пост легковим автомобілем «RENAULT TRAFIC» з українською реєстрацією, яка прямувала в Україну з Італії. Формою проходження митного контролю вона обрала «червоний коридор». Працівники митниці запропонували їй заповнити митну декларацію, в якій вона вказала свої паспортні дані та заявила про наявність у неї багажу з особистими речами.
При усному опитуванні громадянка підтвердила відомості, вказані нею у митній декларації, та заперечила наявність будь-яких інших товарів, у тому числі таких, переміщення яких через митний кордон України заборонено або обмежено.
У ході митного контролю транспортного засобу та речей громадянки України, окрім задекларованих особистих речей, митники виявили невказаний в митній декларації та незаявлений при усному опитуванні товар іноземного виробництва, а саме: взуття жіноче в асортименті, іноземного виробництва, різних торговельних марок, різних моделей, розмірів та кольорів, загальною кількістю 43 пари, одяг для жінок та чоловіків асортименті різних торгових марок, різних розмірів та кольорів у загальній кількості 6 штук та дві жіночі сумки торговельної марки – «LOUIS VUITTON».
Виявлений товар знаходився серед особистих речей громадянки, доступ до нього нічим не утруднювався, однак громадянка не визнала його своєю власністю. За її словами товар її просив передати в Україну незнайомий чоловік.
Вартість частини виявленого товару згідно з ярликами на упаковці становить 176 239 грн, решта вилученого товару потребує додаткової оцінки із залученням спеціаліста-експерта.
Таким чином, громадянка не заявила за встановленою формою точні та достовірні відомості про переміщувані нею через митний кордон України товари, переміщення яких через митний кордон України підлягає обов’язковому письмовому декларуванню.
Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого статтею 472 Митного кодексу України.
На підставі статті 511 Митного кодексу України за протоколом про порушення митних правил вилучено товари, що є безпосередніми предметами порушення митних правил вилучено.

Представники МВФ та ДФС обговорили процеси реформування фіскальної служби
07.04.2017 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
Реформування ДФС у контексті програми економічних реформ Уряду України, які підтримуються МВФ, стало основною темою обговорення під час зустрічі в.о. Голови ДФС Мирослава Продана з Делегацією експертів Міжнародного Валютного Фонду на чолі з головою місії МВФ в Україні Роном вад Роденом.
Під час зустрічі Мирослав Продан відзначив успішну співпрацю ДФС з технічною місією МВФ, за результатами якої фіскальна служба вже отримала пропозиції МВФ з реформування служби.
«Ми домовилися про подальшу співпрацю, зокрема, врахування об’єктивної оцінки стану справ в ДФС. Це необхідно для того, щоб правильно визначити пріоритети подальшого реформування служби», - наголосив Мирослав Продан.
Він також поінформував міжнародних експертів про зміни, які відбуваються в ДФС. Мова йшла, зокрема, про запровадження повноцінного функціонування Електронного реєстру ПДВ, тестовий режим роботи системи управління ризиками при адмініструванні цього податку.
Очільник ДФС окреслив конкретні кроки з впровадження  реформ у митному напрямі, зокрема, щодо розбудови інфраструктури, а також поінформував про низку заходів з імплементації змін у податковому законодавстві, які сприятимуть покращенню бізнес-клімату в країні.
Представники МВФ позитивно оцінили досягнутий ДФС прогрес у впровадженні електронних систем та сервісів, що зводить до нуля корупційні ризики.  

Електронний реєстр відшкодування ПДВ унеможливить корупцію при поверненні суб’єктам господарювання бюджетних коштів
З 1 квітня поточного року відповідно до внесених змін до Податкового кодексу України повноцінно почав функціонування Електронний реєстр відшкодування ПДВ. Про це заявив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час зустрічі з Делегацією експертів Міжнародного Валютного Фонду на чолі з головою місії МВФ в Україні Роном вад Роденом, яка відбулася сьогодні, 7 квітня.
«Як зазначав і Президент, і Прем’єр-Міністр України,  ці зміни бізнес-спільнота від нас очікувала понад 20 років. Зараз ми змогли втілити їх у життя. Вважаю, що це – історичний момент і нова сторінка у взаємодії між ДФС і платниками податків», – підкреслив Мирослав Продан.
Запровадження Електронного реєстру відшкодування ПДВ задля встановлення прозорих правил адміністрування цього податку вимагали представники Бізнес-омбудсмена, Американської Торговельної палати та Європейської бізнес Асоціації, громадськість та вітчизняний бізнес.
Як розповів очільник ДФС,  тепер суб’єкт господарювання має змогу відслідковувати весь процес відшкодування ПДВ від моменту подання ним заявки на повернення бюджетних коштів до зарахування їх на свій рахунок.
«У такий спосіб ми унеможливлюємо втручання в процес відшкодування податку наших фахівців, тобто виключаємо людський фактор, а отже – і виключаємо корупційну складову. На мою особисту думку, це найпотужніший за останній час крок назустріч бізнесу і саме це є початок реформ», – наголосив Мирослав Продан.

Внутрішньою безпекою ДФС виявлено слідчого-хабарника
Співробітниками Головного управління внутрішньої безпеки спільно з військовою прокуратурою Південного регіону України, військовою прокуратурою Запорізького гарнізону та ГВ «К» СБУ у Запорізькій області проведено спецоперацію по затриманню працівника слідчого підрозділу однієї з податкових інспекцій Запорізької області.
Встановлено, що правоохоронець вимагав незаконну грошову винагороду у сумі 297 тисяч гривень від власника підприємства за непритягнення його до кримінальної відповідальності та закриття розпочатого стосовно нього кримінального провадження.
Слідчого затримано  «на гарячому» під  час одержання від посередника другої частини неправомірної вигоди у сумі 270 тисяч гривень (10 тисяч доларів США).
За цим фактом відкрито кримінальне провадження, посадовцю повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченогоч. 3 ст. 368 Кримінального кодексу України (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою у великому розмірі). За вчинення вказаного злочину передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк до 10-ти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3-х років, з конфіскацією майна.
Під  час проведення обшуків  за місцем проживання правопорушника, у його приватному гаражі виявлено виробництво контрафактного алкоголю,  а саме  - горілки та коньяку.
Наразі тривають подальші слідчі дії, спрямовані на встановлення повного кола осіб, причетних до скоєння злочинів.

У Дніпропетровській області трьом працівникам податкової інспекції оголошено про підозру у вчиненні злочину
У січні минулого року співробітниками управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Дніпропетровській області виявлено факти зловживання службовим становищем працівниками Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області під час застосування спеціального режиму оподаткування.
Так, працівники податкової інспекції вносили до офіційних документів неправдиві відомості щодо відповідності підприємства законодавчо визначеним вимогам для отримання податкових пільг як сільгоспвиробника, в результаті чого до Державного бюджету України не надійшло податку на додану вартість у сумі близько 3,4 млн. гривень.
За вказаним фактом були розпочаті кримінальні провадження за кваліфікацією «Зловживання владою або службовим становищем» (ч. 2 ст. 364 КК України) та «Службове підроблення» (ч.2 ст. 366 КК України).
Наразі у ході досудового розслідування кримінальних проваджень начальнику управління Новомосковської ОДПІ та двом інспекторам цього ж управління  оголошено про підозру у вчиненні злочинів.

Міжрегіональною митницею затримано пряжу вартістю близько 3,5 млн. гривень
У ході проведення контрольних заходів співробітниками Міжрегіональної митниці ДФС у взаємодії з працівниками Чернівецької митниці ДФС у пункті пропуску «Порубне-Сірет» Чернівецької митниці за результатами аналітично-пошукової роботи та вивчення ризикових операцій було прийнято рішення про проведення митного огляду транспортного засобу з вантажем, що прямував з Туреччини до Білорусі.
Згідно з поданими до митного контролю документами, у вантажівці знаходився вантаж «пряжа» вартістю понад 9 тис. дол. США.
Під час проведення огляду вантажу було виявлено документи, ідентичні поданим до митного оформлення, проте вартість товару складає майже 120 тис. дол. США.
Отже, як підставу для переміщення пряжі через митний кордон України перевізником було надано підроблені документи, що містять неправдиві дані щодо вартості товару.
Згідно з ч.2 п.1 ст.191 Митного кодексу України, «…перевізники зобов’язані під час прийняття товарів до перевезення перевіряти точність відомостей щодо кількості вантажних місць, їх маркування, номери, зовнішній стан товарів та їх пакування. У разі неможливості такої перевірки вносити відповідний запис до міжнародної автомобільної накладної (CMR)…”. Проте будь-які записи до CMR водієм (перевізником) не вносились.
Відповідно до вимог ст. 36 Конвенції МДП „…будь-яке порушення положень цієї Конвенції тягне за собою застосування до винного у країні, в якій порушення було вчинено, передбачених законодавством цієї країни санкцій…”.
На даний час проводяться заходи щодо складення протоколу про порушення митних правил.
Товар приблизною вартістю 3,5 млн. грн. затримано та вилучено на склад Чернівецької митниці.
« Smart City - стратегическое направление для Бердянска   Состоялся арт-пикник «Молодежь за чистую Украину» »

Компания дня
Лучшие комбикорма, БМВД, концентраты и кормовые добавки для с/х животных и птицы.
       ТМ "BEST MIX"


  Подробнее...



Курс валют:
Курсы наличного обмена на сегодня



Яндекс.Погода



Ваше мнение

Предложить тему опроса

Ваше имя:
Email:
Сообщение:
:
 



Популярные фирмы

"ВИДИБОР" - новый комплекс гостиничного типа на дальней бердянской косе. Номера ЛЮКС! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Любители комфортного летнего отдыха на Азовском море, получат все то, о чем мечтали в ожидании до

68465 Просмотров с 04-07-2010
Коттедж "VERA" - люкс" - 2011г. Элитный отдых на Азовском море. - Украина, Запорожская, Бердянск.

 

Уровень VIP отдыха - расположен на берегу открытого Азовского моря в рекреационной

57121 Просмотров с 20-05-2010
База отдыха "ПОСЕЙДОН" - выбирайте лучший отдых на Бердянской Косе! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Город-курорт Бердянск не даром завоевал признание у туристов как один из лучших курортов для морс

53909 Просмотров с 20-06-2009
Частный пансионат "ЕЛЕНА" - лучший отдых в Бердянске по доступной цене! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Выберите для себя отдых на Азовском море и желая сделать его лучшим, незабываемым и эффективным п

52877 Просмотров с 13-05-2009
«Aleks Club» - элитный оздоровительно-развлекательный комплекс в Бердянске. - Украина, Запорожская, Бердянск.

В структуру комплекса «Aleks Club» входят: бар-ресторан «

48873 Просмотров с 24-09-2009




Яндекс.Метрика






RSS-лента новостей
Галерея




Новости Товары и услуги Бердянска
Отдых в Бердянске Частные объявления
Работа Сервисы
Форум Фотогалерея
«БИМП» 2009 © Все права защищены.
При использовании материалов веб-сайта,
ссылка на bimp.com.ua обязательна!
Адрес:
71116, Украина,
Запорожская область, Бердянск