суббота, 23 сентября
Расширенный поиск
Вход для клиентов
Регистрация клиента

Авторизация

 

Предложить акцию

Ваше имя:
Email:
Сообщение:
:
 
Акции!


Запрошуємо на інформаційний семінар | печать |
15.05.2017 г. 11:40
Бердянська ОДПІ запрошує платників податків 24 травня  2017 року об 11-00 на інформаційний семінар на тему: «Особливості оподаткування суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у курортній сфері та торгівлі в літку (громадське харчування, послуги)».
Семінар відбудеться у приміщенні Бердянської ОДПІ у актовій залі за адресою м. Бердянськ, пр. Праці, 20.

Добровільне декларування своїх доходів - норма для розвиненої держави
Третього травня закінчилася деклараційна кампанія 2017 року. За оперативними даними більше 3 тисяч бердянців та приморчан подали декларації про майновий стан і доходи за 2016 рік. Про це повідомила начальник Бердянської ОДПІ Оксана Федорова.
З початку року до Бердянської ОДПІ подано 3487 декларацій про майновий стан і доходи, задекларовано дохід на загальну суму 111,5 млн. гривень, що становить 110,2% до задекларованого доходу у минулому році, зокрема, у минулому році було подано 3282 декларації на суму задекларованого доходу 101,2 млн. гривень. За результатами декларування до бюджету надійде  7,6 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та майже 1,3 млн. грн. військового збору.
 Завдяки проведенню виїздів по прийманню декларацій до сільських рад кількість поданих декларацій громадянами, які мають у власності земельні паї та самостійно вирощують та реалізують сільськогосподарську продукцію, склала 1610 декларацій. Протягом деклараційної кампанії 475 декларацій подали громадяни, які отримали доходи від надання нерухомого майна в оренду, 533 громадянина подали декларації та задекларували доходи від отримання спадщини, 255 громадян задекларували доходи від продажу рухомого та нерухомого майна.
Метою декларування є не тільки сплата податку до бюджету, а і повернення певної суми податку, яку платник сплатив зі своєї заробітної плати упродовж минулого року. Витрати, які платник податку має право включити до податкової знижки, прописані у Податковому кодексі, зокрема, це плата за навчання, сума витрат на сплату страхових платежів і пенсійних внесків, частина суми відсотків, сплачених за користування іпотечним житловим кредитом тощо.
З початку року 112 громадян скористалися правом на отримання податкової знижки, задекларована сума податку на доходи фізичних осіб, яка підлягає поверненню – 202,1 тис. грн. Проте для таких громадян термін подання декларацій не обмежується 03 травня, вони можуть надати декларацію на отримання податкової знижки впродовж року.

Робота Бердянської ОДПІ зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію
З початку року до Бердянської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області надійшло 19 письмових звернень громадян. За змістом основних питань, які порушено громадянами у отриманих Бердянською ОДПІ зверненнях це звернення з питань загальнодержавних та місцевих податків і зборів, інформування про ухилення від сплати податків, здійснення контрольно-перевірочних заходів, реєстрації та обліку.
З початку року керівним складом та посадовими особами Бердянської ОДПІ здійснено 4 особистих прийомів.
У Приморському відділенні Бердянської ОДПІ за цей період було проведено 7 особистих прийома.
Крім того, станом на 01.05.2017р. до Бердянської ОДПІ надійшов запит на публічну інформацію,  який був направлений електроною поштою, як розпоряднику інформації, іншими органами державної влади.
  Запитувач звертався з проханням надати інформацію щодо кількості працівників фіскальної служби, які проходили перевірку згідно закону «Про очищення влади».
На даний запит Бердянською ОДПІ була надана відповідь згідно чинного законодавства.

Новини законодавства
Внесені зміни до форм податкових декларацій платників єдиного податку
З 05.05.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 17.03.2017 №369 «Про затвердження Змін до наказу Міністерства фінансів України від 19 червня 2015 року №578», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.04.2017 за №478/30346 (далі – Наказ №369).


З метою приведення декларацій платників, які застосовують спрощену систему оподаткування, у відповідність до норм Податкового кодексу України (далі – ПКУ) Наказом №369 внесені зміни до форм:
- податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця (далі – декларація для ФОП);
- податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи) (далі – декларація для юросіб 3-ї групи);
- податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи (далі – декларація для платників 4-ї групи),
затверджених наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 №578.
 Документом затверджені наступні зміни до:
а) декларації для ФОП:
● ставки податку, що застосовують ФОП третьої групи, зазначені у розділах ІV та V декларації, змінено з 2% і 4% на 3% та 5% відповідно;
● рядок 15 розділу VI декларації доповнено виноскою, якою визначено, що якщо підприємець уточнює період, який був до запровадження нової форми декларації, то у цьому рядку потрібно зазначати суму єдиного податку із рядка 29 декларації, затвердженої наказом Мінфіну України від 21.12.2011 №1688 «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку».
 б) декларації для юросіб 3-ї групи:
● змінено ставки податку з 2% і 4% на 3% та 5% відповідно;
● внесено зміни до визначення суми пені, що нараховується платником самостійно відповідно до п.п.129.1.3 п.129.1 та абзацу другого п.129.4 ст.129 ПКУ.
При нарахуванні суми податкового зобов’язання, визначеного платником податків або податковим агентом, нарахування пені розпочинається після закінчення 90 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання (п.п.129.1.3 п.129.1 ст.129 ПКУ).
На суми грошового зобов’язання, визначеного п.п.129.1.3 п.129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день (абзац другий п.129.4 ст.129 ПКУ).
 в) декларації для платників 4-ї групи:
● у новій редакції викладено виноску 8, яка стосується рядків 1.1 – 1.4 та 2 декларації. У цих рядках зазначаються категорія, площа, нормативна грошова оцінка, ставка податку, річна сума податку земель сільськогосподарського призначення (сільськогосподарські угіддя, у т. ч. для сільськогосподарських товаровиробників, які спеціалізуються на виробництві (вирощуванні) та переробці продукції рослинництва на закритому ґрунті): рілля, сіножаті, пасовища, багаторічні насадження та землі водного фонду.
Змінами уточнено, що ці рядки заповнюються одним рядком щодо всіх земельних ділянок за одним кодом органу місцевого самоврядування за Державним класифікатором об’єктів адміністративно-територіального устрою України (далі – КОАТУУ). За потреби (у разі наявності земельних ділянок за одним кодом органу місцевого самоврядування за КОАТУУ з різною нормативною грошовою оцінкою) кількість рядків 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 та 2 може бути збільшено;
● внесено зміни до визначення суми пені, що нараховується платником самостійно відповідно до п.п.129.1.3 п.129.1 та абзацу другого п.129.4 ст.129 ПКУ;
● у відомостях про наявність земельних ділянок (додаток до декларації) дату укладання документів, які засвідчують/ підтверджують право власності та/або користування земельними ділянками (право користування, у т. ч. на умовах оренди), та дату державної реєстрації земельних ділянок потрібно зазначати не тільки у форматі місяць та рік, а ще і день укладення таких документів та державної реєстрації землі.
Наказ №369 опубліковано в «Офіційному віснику України» від 05.05.2017 №36.


Законом України від 23.03.2017 № 1988-VIII внесено зміни до Податкового кодексу України щодо захисту прав вітчизняного сільськогосподарського товаровиробника
Зокрема, Перехідні положення Податкового кодексу України доповнено спеціальними нормами для сільгоспвиробників – суб’єктів спецрежиму ПДВ у 2016 році. Протягом 2017 року такі суб’єкти можуть подати заяви на збільшення реєстраційного ліміту на суму ПДВ, перераховану у січні 2017 року на спецрахунки, а також повернути кошти з електронного рахунку в СЕА ПДВ в межах суми такого збільшення. Сума збільшення обмежена сумою, що підлягала перерахуванню на спецрахунок в грудні 2016 року.
Закон вступив в дію 15.04.2017.

Законом України №1910 від 23.02.2017 внесено зміни до Податкового кодексу України
щодо оподаткування спадщини та уточнення деяких положень
Так, Законом спрощено оформлення спадщини для найближчих родичів спадкодавця, які мають право на спадкування за законом.
Законом, зокрема, встановлено, що оподатковуються за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб об’єкти спадщини, що успадковуються не тільки членами сім’ї спадкодавця першого ступеня споріднення, як це передбачено чинними вимогами Податкового кодексу України, але й об’єкти спадщини, що успадковується членами сім’ї другого ступеня споріднення.
Законодавчим актом також встановлено, що не проводиться оцінка об’єктів спадщини для цілей оподаткування, які успадковуються членами сім’ї спадкодавця першого і другого ступенів споріднення.
Також Законом визначено, що доходи у вигляді дарунка, нараховані (виплачені, надані) платнику податку юридичною особою або фізичною особою - підприємцем, оподатковуються на загальних підставах, передбачених цим розділом для оподаткування додаткового блага (а не за правилами оподаткування спадщини, як раніше).
Закон вступив в дію з 25.03.2017 року та застосовується до доходів, отриманих починаючи з 1 січня 2017 року платником податків у вигляді спадщини/дарунка.

Законом України № 1989 від 23.03.2017 року внесено зміни до Податкового кодексу України щодо уточнення деяких положень та усунення суперечностей, що виникли при прийнятті Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні»
Так, викладено в новій редакції пункт 38 розділу 10 Перехідних положень Податкового кодексу України щодо особливостей справляння податків і зборів на тимчасово окупованій території, або в населених пунктах на лінії зіткнення. Так, зокрема, Законом встановлено, що спеціальні правила щодо підтвердження даних, визначених у податковій звітності, застосовуються до платників податків, які змінили свою адресу на іншу територію України станом на 01 квітня 2017 року (а не 01 грудня 2016 року, як у попередній редакції).
Крім того, Законом усунуто неточності та впроваджено в дію нову редакцію пп. 167.5.4 ст. 167 ПКУ, згідно з якою ставкою у 9 % оподатковуються доходи у вигляді дивідендів по акціях та/або інвестиційних сертифікатах, корпоративних правах, нарахованих нерезидентами, інститутами спільного інвестування та суб’єктами господарювання, які не є платниками податку на прибуток.
Закон набирає чинності з 15.04.2017 року та застосовується до податкових періодів, починаючи з 1 січня 2017 року.

Електронні сервіси ДФС

Шановні платники податків, які звітують в електронній формі!
Звертаємо вашу вагу, що для формування та подання звітності суб'єктам господарювання необхідно укласти Договір "Про визнання електронних документів" з територіальним органом Державної фіскальної служби. Він підписується двома сторонами – платником податків та керівником територіального органу ДФС – районної податкової інспекції.
На даний час у структурі ГУ ДФС у Запорізькій області функціонують 7 об'єднаних державних податкових інспекцій (ОДПІ), керівники яких уповноважені підписувати договори від імені фіскальної служби:
Запорізька об’єднана державна податкова інспекція;
Мелітопольська об’єднана державна податкова інспекція;
Бердянська об’єднана державна податкова інспекція;
Пологівська об’єднана державна податкова інспекція;
Енергодарська об’єднана державна податкова інспекція;
Вільнянська об’єднана державна податкова інспекція;
Токмацька об’єднана державна податкова інспекція.
З інформацію про керівників цих територіальних органів можна ознайомитися на субсайті фіскальної служби області за посиланням: http://zp.sfs.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/teritorialni-organi/.

Внесено зміни до програмного забезпечення ДФС для формування та подання звітності в електронному вигляді
На головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) в електронному сервісі «Електронна звітність» у розділі «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»» розміщено перелік змін та доповнень до «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»» (версія 1.25.14.0) станом на 28.04.2017.
Так, зокрема, з метою забезпечення приймання та автоматизованої обробки фінансової звітності, яка відповідно до п.46.2 ст.46 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями є додатком до податкової декларації з податку на прибуток підприємств та звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, додано наступні форми (початок дії версій документів з 01.04.2017):
- J0902901 – Баланс (форма №1);
- J0903001 – Звіт про результати фінансової діяльності (форма №9д, №9м);
- J0903101 – Звіт про рух грошових коштів;
- J0903201 – Баланс (форма №1-дс);
- J0903301 – Звіт про результати фінансової діяльності (форма №2-дс);
- J0903401 – Звіт про рух грошових коштів (форма №3-дс);
- J0903501 – Звіт про власний капітал (форма №4-дс).


Роз’яснення законодавства

До уваги суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з готівкою!
Бердянська ОДПІ інформує, що Державна фіскальна служба України на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua) звернула увагу керівників суб’єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки за реалізовані товари (надані послуги) або інші операції з готівкою, на наступне.
Зокрема, почастішали випадки встановлення в ході перевірок порушення вимог чинного законодавства у частині оформлення відповідних касових документів при оприбуткуванні або видачі готівкових коштів у касах (з кас) підприємств, а саме – відсутність підписів уповноваженої особи, особи, що отримала кошти, зарахування готівкових коштів на розрахунковий рахунок без її оприбуткування у касі підприємства тощо.
Обов’язковість підписів та інші вимоги до порядку оформлення касових операцій та документів встановлені пунктом 3 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №637, зареєстрованою у Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №40/10320 (далі – Положення).
Крім того, продовжують фіксуватися випадки несвоєчасного (не у день надходження) оприбуткування готівкових коштів у касовій книзі – порядок та вимоги щодо оприбуткування та видачі готівкових коштів визначені пунктом 2 Положення. Так, згідно з підпунктом 2.6 пункту 2 Положення уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.
Також збільшується кількість випадків порушення порядку ведення обліку товарів, що знаходяться у продажу, при реалізації паливно-мастильних матеріалів через мережу автозаправних (автогазозаправних) станцій (пунктів), зокрема відсутність змінного звіту оператора АЗС за формою №17-НП.
Обов’язковість ведення та наявність такого звіту передбачено вимогами Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв’язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 №281/171/578/155, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за №805/15496.
За наведені порушення згідно з чинним законодавством до суб’єктів господарювання передбачена відповідальність у вигляді значних сум штрафних (фінансових) санкцій (двох- та п’ятикратному розмірах).
Просимо платників податків взяти до уваги зазначену інформацію та забезпечити дотримання вимог чинного законодавства, яке регулює питання обігу готівки та обліку товарів, які знаходяться у продажу.
 
Деякі особливості реєстрації податкових накладних /розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних
01.04.2017 набрали чинності підпункти 4 та 5 пункту 94 розділу I Закону України від 20.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон №1797) щодо змін до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) у частині зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та щодо доповнення пунктом 201.16 статті 201 ПКУ відповідно.
Пунктом 201.16 статті 201 ПКУ передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 ПКУ.
Нагадуємо, що на виконання вимог підпункту 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 ПКУ 31.03.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №190 «Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації» (далі – Постанова).
Разом з цим відповідно до пункту 57 підрозділу 2 «Особливості справляння податку на додану вартість» розділу XX «Перехідні положення» ПКУ період з 1 квітня 2017 року до 1 липня 2017 року є перехідним періодом, протягом якого процедура, визначена пунктом 201.16 статті 201 ПКУ, здійснюється без фактичного зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН.

Про заповнення податкової звітності з ПДВ з урахуванням внесених змін
З 01.03.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.02.2017 №276 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України», який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 28.02.2017 за №269/30137 (далі – Наказ №276).
Наказом №276, зокрема, внесено зміни до деяких форм податкової звітності з податку на додану вартість (далі – ПДВ).
У зв’язку із набранням чинності зазначеного Наказу Державна фіскальна служба України у листі від 24.04.2017 №10174/7/99-99-15-03-01-17 (далі – лист ДФС №10174) повідомила про окремі особливості складання податкової звітності з ПДВ, а саме стосовно:
- податкової декларації з ПДВ (далі – декларація);
- додатку 1 до декларації «Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1)»;
- додатку 2 до декларації «Довідка про суму від’ємного значення звітного (податкового) періоду, яка зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (Д2)»;
- додатку 3 до декларації «Розрахунок суми бюджетного відшкодування (Д3)»;
- додатку 4 до декларації «Заяви про повернення суми бюджетного відшкодування та/або суми коштів на рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість та/або врахування реєстраційної суми платника податку, що реорганізується, в обрахунку реєстраційної суми правонаступника (Д4)»;
- додатку 5 до декларації «Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)»;
- додатку 9 до декларації «Розрахунок податкових зобов’язань за операціями, визначеними в статті 16¹ Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України», та питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів (ДС9)»;
- уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок;
- додатку 3 до Порядку заповнення та подання податкової звітності з податку на додану вартість «Заява про відмову/зупинення використання пільги, передбаченої пунктом 45 підрозділу 2 розділу XX Кодексу»;
- Порядку заповнення і подання податкової звітності з ПДВ.
 Лист №10174 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:
http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-dodanu-vartist/listi-dps/294987.html

Щодо повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошового зобов’язання з ПДВ у разі анулювання реєстрації платника ПДВ
Реєстрація платником податку на додану вартість діє до дати її анулювання, яка проводиться шляхом виключення особи з реєстру платників ПДВ у випадках, визначених статтею 184 Податкового кодексу України.
У разі анулювання реєстрації особи як платника податку податкові зобов’язання визначаються на підставі податкової декларації з ПДВ за підсумками останнього звітного (податкового) періоду, який розпочинається від дня, що настає за останнім днем попереднього податкового періоду, та закінчується днем анулювання реєстрації.
Після анулювання реєстрації платника податку залишок коштів на його рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ (далі – СЕА) перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається.
Перерахування коштів до бюджету здійснюється на підставі реєстру, який орган фіскальної служби, надсилає органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів (далі - Казначейство), в якому відкриті рахунки платників у СЕА. На підставі такого реєстру Казначейство перераховує суми податку до бюджету.
Помилково та/або надміру сплачені грошові зобов’язання можуть бути повернуті платнику податку відповідно до статті 43 ПКУ.
Обов’язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов’язання є подання платником податків заяви про таке повернення.
У разі відсутності на момент звернення платника податків із заявою на повернення надміру сплачених податкових зобов’язань з ПДВ чи на момент фактичного повернення коштів рахунку платника в системі електронного адміністрування ПДВ, такі кошти підлягають поверненню шляхом перерахування на поточний рахунок платника податків в установі банку.
З таким роз’ясненням можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 101.08).

Надання контролюючими органами індивідуальних податкових консультацій
з 01.04.2017, форми та строки
 За вибором платника податків індивідуальна податкова консультація надається в усній або письмовій формі.
 Індивідуальні податкові консультації надаються:
 в усній формі – контролюючими органами та державними податковими інспекціями;
 у письмовій формі – контролюючими органами в Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі, областях, міжрегіональними територіальними органами, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
 Індивідуальна податкова консультація, надана в письмовій формі, підлягає реєстрації в єдиній базі індивідуальних податкових консультацій та розміщенню на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, без зазначення найменування (прізвища, ім’я, по батькові) платника податків, коду згідно з ЄДРПОУ (реєстраційного номера облікової картки) та його податкової адреси.
 Єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій розміщено на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за посиланням: Головна/Електронний кабінет платника/Інформація з реєстрів/Єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій (https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/reestr.jspx).
 За зверненням платників податків контролюючі органи надають їм безоплатно індивідуальні податкові консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом.
 Звернення платників податків на отримання індивідуальної податкової консультації в письмовій формі повинно містити:
 найменування для юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв’язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;
 код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
 зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації;
 підпис платника податків;
 дату підписання звернення.
 На звернення платника податків, що не відповідає зазначеним вимогам, податкова консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян».
 Уповноважена особа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, може прийняти рішення про продовження строку розгляду звернення на отримання індивідуальної податкової консультації понад 25-денний строк, але не більше 10 календарних днів, та письмово повідомити про це платнику податків до закінчення строку, визначеного абзацом першим п. 52.1 ст. 52 Податкового кодексу України.

Порядок скорочення та округлення вартісних і кількісних показників податкової накладної
Згідно із п. 201.2 ст. 201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до п. 4 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 (далі – Порядок № 1307), усі графи податкової накладної, що мають вартісні показники, заповнюються в гривнях з копійками.
Водночас п. 16 Порядку № 1307 передбачено, що графа 7 заповнюється у гривнях з копійками, якщо інше не передбачено чинним законодавством.
Тобто графа 7 податкової накладної повинна містити цифрове значення, що має не більше двох знаків після коми. В окремих випадках, коли ціни (тарифи) затверджено відповідними рішеннями уряду, у графі 7 податкової накладної може зазначатися числове значення з більшою кількістю знаків після коми.
Таким чином, вартісні показники податкової накладної повинні містити не більше двох знаків після коми (крім показника графи 7, якщо для нього інше передбачено чинним законодавством).
При цьому Порядком № 1307 не визначено обмеження щодо кількості знаків, яку можуть містити після коми кількісні показники, що зазначаються у графі 6 податкової накладної, а також правила округлення як вартісних так і кількісних показників, отриманих внаслідок розрахунку.
Необхідною кількістю знаків після коми у кількісному показнику вважається така кількість, якої достатньо для вірного розрахунку вартісного показника у графі 10 податкової накладної та рядків I-IX розділу А податкової накладної.
Розрахунок вартісного показника, у якому внаслідок добутку показників граф 6 та 7 податкової накладної отримується число, у якому кількість знаків після коми перевищує два, вважається вірним, якщо з метою скорочення такої кількості знаків до другого знаку після коми округлення не призводить до збільшення такого знаку на «1» (одиницю).
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 101).


Сплата єдиного внеску фізичними особами – підприємцями, які одночасно провадять незалежну професійну діяльність
Платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) відповідно до пп. 4 та 5 частини першої ст. 4 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) є фізичні особи – підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та особи, які провадять незалежну професійну діяльність.
Єдиний внесок нараховується:
- для фізичних осіб - підприємців (крім фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування) та осіб які провадять незалежну професійну діяльність, – на суму доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць. У разі якщо такими платниками не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, такі платники зобов’язані визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом № 2464. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (п. 2 частини першої ст. 7 Закону № 2464);
- для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, – на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом № 2464. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску. Фізичні особи - підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, та віднесені до першої групи платників єдиного податку, визначених у п.п. 1 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями, мають право сплачувати єдиний внесок у сумі не менше за 0,5 мінімального страхового внеску із зарахуванням відповідних періодів здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу, який обчислюється відповідно до ст. 24 Закону України від 09 липня 2003 року № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», пропорційно сплаченому єдиному внеску (п. 3 частини першої ст. 7 Закону № 2464).
Фізичні особи - підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (абзац третій частини восьмої ст. 9 Закону № 2464).
Фізичні особи - підприємці, які застосовують загальну систему оподаткування, зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний рік, до 10 лютого наступного року (абзац третій частини восьмої ст. 9 Закону № 2464).
Особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний рік, до 1 травня наступного року (абзац четвертий частини восьмої ст. 9 Закону № 2464).
Враховуючи зазначене, якщо фізичні особи - підприємці (крім фізичних осіб - підприємців, які є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу) одночасно провадять незалежну професійну діяльність, то вони сплачують єдиний внесок у розмірі 22 відс. бази нарахування, визначеної ст. 7 Закону № 2464, як фізичні особи - підприємці залежно від обраної системи оподаткування, та як особи, які провадять незалежну професійну діяльність, в терміни, встановлені ст. 9 Закону № 2464 для кожної окремої категорії платників.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 301.04.02).

Порядок сплати земельного податку фізичною особою у рік придбання земельної ділянки
Відповідно до п. 286.1 ст. 286 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.
Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва, щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п. 286.5 ст. 286 ПКУ нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному ст. 58 ПКУ.
У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - юридичної або фізичної особи до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності.
У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - фізичної особи до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає (вручає) податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п. 287.5 ст. 287 ПКУ).
З урахуванням викладеного, при отриманні від центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин, та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, інформації про набуття фізичною особою права власності на земельну ділянку контролюючий орган здійснює нарахування сум земельного податку починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності, та надсилає податкове повідомлення-рішення такій фізичній особі. Податок підлягає сплаті протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 134.03).

Доходи від продажу самостійно вирощеної сільськогосподарської продукції
звільняються від оподаткування
Відповідно  до норм пп. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України не оподатковуються доходи, отримані громадянами від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена самостійно на земельних ділянках, наданих їм у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення:
- садівництва та/або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки), та/або для індивідуального дачного будівництва. При цьому якщо власник сільськогосподарської продукції має ще земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), але не використовує їх (здає в оренду або обслуговує), отримані ним доходи від продажу сільськогосподарської продукції не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;
- особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари. При цьому розмір земельних ділянок, зазначених в абзаці другому цього підпункту, а також розмір виділених в натурі (на місцевості) земельних часток (паїв), які не використовуються (здаються в оренду, обслуговуються), не враховуються. Якщо ж розмір земельних ділянок перевищує 2 гектари, то дохід від продажу сільськогосподарської продукції підлягає оподаткуванню на загальних підставах. Такі доходи підлягають відображенню у декларації про майновий стан і доходи за наслідками звітного податкового року, оподатковуються за ставкою 18 відс. ПДФО та 1,5 відс. військовий збір.
При продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) її власник має подавати податковому агенту копію Довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок за формою № 3ДФ. Така довідка безоплатно видається громадянам сільською, селищною або міською радою за місцем їх проживання в термін протягом п'яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви. Серед реквізитів, які повинні міститися у довідці, зокрема, вид цільового призначення земельної ділянки, розмір земельної ділянки у гектарах тощо. Довідка видається строком на п'ять років. Отже, якщо продавець сільгосппродукції надав підприємству, яке є податковим агентом, копію чинної та належно складеної довідки, і дані цього документа свідчать про наявність у такої фізичної особи права на застосування пільги, встановленої пп. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 ПКУ, то підприємство-покупець не утримує податок з доходів, що виплачуються за сільськогосподарську продукцію.

Якщо підприємством відвантажено товари (надано послуги) на спрощеній системі оподаткування, а оплату отримано на загальній системі, необхідно збільшити фінансовий результат
Починаючи з 01.01.2017 року платником податку на прибуток фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується на суму доходу, отриманого як оплата за товари (роботи, послуги), відвантажені (надані) під час перебування на спрощеній системі оподаткування.
Отже, якщо платник податку на прибуток отримав у 2017 році оплату за товари (послуги), що були відвантажені (надані) у минулих роках під час перебування на спрощеній системі оподаткування, то фінансовий результат податкового (звітного) періоду необхідно збільшити на суму доходу, отриманого як оплата за такі товари (роботи, послуги).
До 2017 року не передбачалось коригування фінансового результату до оподаткування на різниці, що виникали за операціями з отримання на загальній системі оподаткування оплати за товари (роботи, послуги), відвантажені (надані) під час перебування на спрощеній системі оподаткування.
Зазначена норма передбачена пп. 140.5.12 ст. 140 Податкового кодексу України.

Відокремлені підрозділи неприбуткових організацій без статусу юридичної особи, до Реєстру неприбуткових установ та організацій не включаються
Платниками податку на прибуток – резидентами є суб’єкти господарювання – юридичні особи, які провадять господарську діяльність як на території України, так і за її межами, крім юридичних осіб, визначених, зокрема п. 133.4 ст.133 Податкового кодексу України (неприбуткові установи (організації).
Статус неприбуткової організації, яка відповідає вимогам п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу, надається тільки підприємствам, установам та організаціям зі статусом юридичні особи.
Філія – це відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій. Філії не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення.
Отже, відокремлені підрозділи неприбуткових організацій без статусу юридичної особи, включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на дату набрання чинності Законом № 652 (13.08.2015), не включаються до Реєстру неприбуткових установ та організацій з 01.01.2017 року.
Нагадуємо, що неприбуткові організації - юридичні особи, які до 1 липня 2017 року не привели свої установчі документи у відповідність з вимогами, встановленими п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу, та не надали копії таких документів фіскальному органу, виключаються після 1 липня 2017 року з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру визначений постановою КМУ від 13.07.2016 р. № 440.


Платники запитували

Чи може у графі 4 податкової накладної зазначатися інша одиниця виміру, ніж була зазначена у податковій накладній при придбанні товару (наприклад, при придбанні зазначена одиниця виміру «кг», а при постачанні «шт.» з відповідним кодом згідно з КСПОВО)?
Згідно із п. 201.2 ст. 201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-УІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до п.16 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 із змінами і доповненнями (далі – Порядок № 1307), зокрема вносяться:
      до графи 2 номенклатура товарів/послуг постачальника (продавця);
до граф 4 та 5 – одиниця виміру товарів/послуг.
Графи 4 та 5 заповнюються відповідно до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку (КСПОВО), чинного на дату складання податкової накладної:
у графі 4 зазначається умовне позначення відповідної назви одиниці вимірювання/обліку (українське), зазначеної у КСПОВО.
У разі складання зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у
п. 11 Порядку № 1307, у графі 4 вказується «грн».
У разі якщо товар/послуга, що постачається, має одиницю обліку, яка відсутня у КСПОВО, то:
у графі 4 зазначається умовне позначення одиниці вимірювання таких товару/послуги, яке використовується для обліку та відображається у первинних документах;     у графі 5 – код відповідної одиниці вимірювання/обліку, зазначений у КСПОВО.     У разі якщо в графі 4 зазначено умовне позначення одиниці виміру, яка відсутня в КСПОВО, то графа 5 не заповнюється;
     до графи 7 – ціна постачання одиниці товару/послуги без урахування податку на додану вартість.
Враховуючи те, що постачання товару, ціну якого при придбанні було встановлено, наприклад, за вагову одиницю (кілограм, тонну тощо), може здійснюватися за ціною за кількісну одиницю (штуку тощо) такого товару, то одиниця виміру, вказана у графі 4 податкової накладної, складеної на операцію з постачання товару, може відрізнятися від одиниці виміру, що вказана у податковій накладній, отриманній платником податку при придбанні такого товару.

Чи повинні ФО (громадяни) подавати податкову декларацію з плати за землю?
Фізичні особи (громадяни), які оформили правовстановлюючі документи на земельну ділянку (свідоцтво про право власності або користування земельної ділянки) або договори оренди земельної ділянки державної та комунальної власності не подають до контролюючих органів податкові декларації з плати за землю.
Нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 01 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення земельного податку та/або орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Яким чином вносити зміни щодо ідентифікатора об’єкта оподаткування по об’єктах, про які було подано повідомлення за ф. № 20-ОПП до набрання чинності наказом Мінфіну від 21.12.2016 № 1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», у тому числі у разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування?
 Підпунктом 1 п. 4 наказу Мінфіну від 21.12.2016 № 1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» установлено, що платники податків можуть переглянути інформацію про об’єкти оподаткування, у тому числі про ідентифікатор об’єкта оподаткування, присвоєний ДФС, в приватній частині Електронного кабінету платника.
 У разі необхідності зміни ідентифікатора об’єкта оподаткування платник податків може подати до контролюючого органу зміни про об’єкт оподаткування шляхом подання повідомлення за формою № 20-ОПП, у якому інформація щодо такого об’єкта оподаткування подається двома рядками, а саме: в одному рядку зазначається інформація про закриття об’єкта оподаткування, у другому - оновлена інформація про об’єкт оподаткування.

Які форми фінансової звітності повинні подаватися платниками податку на прибуток та неприбутковими організаціями?
Платниками податку на прибуток, крім суб’єктів малого підприємництва, неприбуткових установ та організації, представництв іноземних суб’єктів господарювання, разом з відповідною податковою декларацією за календарний квартал, півріччя, три квартали подається квартальна фінансова звітність, складена за національними чи міжнародними стандартами, яка включає: баланс та звіт про фінансові результати. До річної податкової декларації такі платники подають відповідну річну фінансову звітність, яка включає баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал та примітки до звітів.
Платники податку на прибуток - виробники сільськогосподарської продукції, які обрали річний податковий (звітний) період відповідно до п.п 137.4.1 п. 137.4 ст. 137 Податкового кодексу України, складають та подають з відповідною податковою декларацією фінансову звітність за перше півріччя минулого звітного року, за минулий звітний рік та за перше півріччя поточного звітного року.
Платниками податку на прибуток – суб’єктами малого підприємництва, представництвами іноземних суб’єктів господарювання, крім тих, які складають фінансову звітність за міжнародними стандартами, подається разом з квартальною або річною податковою декларацією скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати.
Неприбутковими установами та організаціями, крім бюджетних установ, подається разом зі Звітом скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати.
Бюджетні установи разом зі Звітом подають форми фінансової звітності затверджені наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2012 № 44 «Про затвердження Порядку складання фінансової, бюджетної та іншої звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів».
Банки разом з податковою декларацією з податку на прибуток підприємств подають відповідну проміжну або річну фінансову звітність за формою, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 24 жовтня 2011 року № 373.

Чи необхідно подавати річну декларацію про майновий стан і доходи ФО, яка у звітному (податковому) році отримала дохід від продажу одного з об”єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда не частіше одного разу на рік?
Оподаткування доходів фізичних осіб регламентується розд. IV Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ), згідно з п.п. 164.2.4 п. 164.2 ст. 164 якого до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається частина доходів від операцій з майном, розмір якої визначається згідно з положеннями ст.ст. 172 - 173 ПКУ.
Порядок оподаткування операцій з продажу або обміну об’єктів рухомого майна визначено ст. 173 ПКУ, відповідно до п.173.1 якої дохід платника податку від продажу (обміну) об’єкта рухомого майна протягом звітного податкового року оподатковується за ставкою, визначеною в п. 167.2 ст. 167 ПКУ.
Як виняток із положень п. 173.1 ст. 173 ПКУ, дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року одного з об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, не підлягає оподаткуванню (п. 173.2 ст. 173 ПКУ).
Відповідно до абзацу третього п. 173.1 ст. 173 ПКУ дохід від продажу (обміну) легкового автомобіля, мотоцикла, мопеда визначається виходячи з ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу (міни), але не нижче середньоринкової вартості відповідного транспортного засобу або не нижче його оціночної вартості, визначеної згідно із законом (за вибором платника податку).
Враховуючи вищевикладене, якщо фізична особа отримала дохід від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року одного з об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, то такий дохід відповідно до п. 173.2 ст. 173 ПКУ не оподатковується, тобто у фізичної особи не виникає обов’язку щодо сплати податку. Подавати річну декларацію про майновий стан і доходи у такому випадку не потрібно.

Головне управління ДФС у Запорізькій області

На Запоріжжі – понад 12 тисяч нових користувачів електронних сервісів фіскальної служби
З початку року фіскальна служба у Запорізькій області видала понад 12 тисячам платникам більш ніж 36,3 тисячі ключів електронного цифрового підпису. У квітні фахівці пунктів Акредитованого центру сертифікації ключів у Запоріжжі, Бердянську та Мелітополі обслугували майже 1,2 тисячі клієнтів, які отримали 3,4 тисячі посилених сертифікатів ЕЦП.
Таким чином нові користувачі електронних сервісів ДФС можуть не тільки звітувати до контролюючих органів, підписуючи звітність цифровими ключами, а й отримувати численні он-лайн послуги фіскальної служби.
Акредитований центр сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДФС України надає послуги електронного цифрового підпису безкоштовно. Аби отримати електронні ключі, платникові необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД ДФС, маючи при собі копію паспорту та картки платника податків (ідентифікаційного номера), та заповнити реєстраційну картку. Вся процедура займає від 10 до 30 хвилин – залежно від суб'єкта отримувача (юридична або фізична особа).
На веб-сайті АЦСК ІДД ДФС України розміщено детальну інформацію про порядок видачі та обслуговування посилених сертифікатів: http://acskidd.gov.ua/.

З початку року фіскальна служба зареєструвала у Запорізькій області майже 300 іноземних громадян
З початку року у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків зареєстровано 278 іноземних громадян. Усього за чотири місяці спеціалісти ДФС області видали картки платника податків 7652 фізичним особам.
Якщо іноземний громадянин планує отримувати доходи в Україні, йому необхідно зареєструватися у якості платника податків в органах державної фіскальної служби. Для цього слід заповнити облікову картку та разом із документами (із перекладом українською мовою), що підтверджують особу, громадянство іноземця, звернутися до Головного управління ДФС.
Форму заяви можна отримати як у фахівців ДФС, так й самому роздрукувати з сайту Територіальних органів ДФС. Ця послуга надається упродовж п'яти робочих днів.
Докладно про адміністративні послуги, які надаються в Головному управлінні ДФС у Запорізькій області та у Центрах обслуговування платників м. Запоріжжя і області, можна дізнатися на сайті ГУ ДФС:
http://zp.sfs.gov.ua/okremi-storinki/arhiv/131179.html;
http://zp.sfs.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/.


Юліана Козаченко: "Надходження від Запорізької області перевищені майже на мільярд гривень"
За чотири місяці поточного року внесок від запорізьких суб’єктів господарювання до бюджетів усіх рівнів склав 3 мільярди 644,6 мільйона гривень, що на 992 мільйони більше, ніж торік (без врахування показників великих підприємств, які обслуговуються в Запорізькому управлінні Офісу ВПП ДФС).
Як зазначила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, із цієї суми 1 мільярд 565,7 мільйона – надходження до державного бюджету, що на 450 мільйонів або на 40 відсотків перевищує сплату за аналогічний період минулого року.
Найбільше платники забезпечили сплату до державного бюджету податку на додану вартість – понад 693 мільйони, це практично на 260 мільйонів більше даних 4 місяців 2016 року.
Від запорізьких підприємств надійшло 215,6 мільйона податку на прибуток. Виконання індикативного показника забезпечено на 103,5 відсотка, а рівень відповідного періоду минулого року перевищено на 7 мільйонів.
Надходження до державної казни податку на доходи фізичних осіб склали близько 400 мільйонів, що на 123 мільйони більше, ніж торік. Виконання індикативів на цей рік складає 113 відсотків.
Крім того, запорізькі платники спрямували до бюджету понад 122 мільйони військового збору, плановий показник збільшено на 6,5 мільйона, порівняно з минулий роком рівень сплати зріс майже на 27 мільйонів.

На Запоріжжі викрито факт легалізації майже 400 мільйонів гривень
Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Запорізькій області під процесуальним керівництвом прокуратури Запорізької області викрили факт легалізації понад 396 мільйонів гривень доходів, одержаних злочинним шляхом.
У рамках розслідування кримінального провадження за ч.3 ст.209 КК України (легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, вчинені організованою групою або в особливо великому розмірі) встановлено, що організатор одного з ліквідованих "конвертаційних центрів", з метою прикриття незаконної діяльності, зареєстрував на підставних осіб ряд підприємств.
Для легалізації коштів, що надійшли у результаті злочинної діяльності на рахунки фіктивних підприємств, гроші перераховувались на рахунки підприємств-контрагентів за товари та послуги, які не використовувалися у господарській діяльності.
У такий спосіб було легалізовано понад 396,5 мільйона гривень доходів, одержаних злочинним шляхом, що є особливо великим розміром.
Фігуранту кримінального провадження оголошено про підозру у скоєнні кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.205, ч.3 ст.209 КК України.
Вживаються заходи щодо відшкодування завданих державі збитків.

Понад 84 відсотки судових справ вирішено на користь держави
У Запорізькій області за чотири місяці поточного року на розгляді в судах всіх інстанцій знаходилось понад 2,3 тисячі справ, де стороною виступали органи фіскальної служби. Загальна сума судових спорів – майже 4 мільярди.
З початку року на користь держави юристи фіскальної служби виграли 320 справ на суму майже 93 мільйони, що складає 84,2% від кількості розглянутих справ та 80% – від суми. На користь платників винесено 60 судових рішень на суму 23,6 мільйона, що дорівнює майже 16% від кількості та 20% – від суми.
Найчастіше позиваються до суду платники до органів ДФС – всього у судах знаходиться більше 1,5 тисячі справ на суму 3,2 мільярда. За позовами органів ДФС до суб’єктів господарювання судами розглядалось 808 справ на суму 671 мільйон. На даний момент вирішено 262 справи, 98,5% з яких – на користь фіскальної служби.
Нагадаємо, податкове законодавство дає можливість платникам врегулювати спори ще до звернення до суду. Статтею 56 Податкового кодексу України передбачено механізм оскарження рішень органів ДФС.

Керівництво фіскальної служби області взяло участь у заходах до Дня пам'яті, примирення та Дня перемоги
5 травня у м. Запоріжжі розпочалися меморіальні заходи, присвячені Дню пам'яті та примирення, Дню перемоги.
В урочистому мітингу на історико-меморіальному комплексі "Скорботна мати" взяли участь керівництво Запорізької облдержадміністрації, Запорізької обласної ради, Запорізької міської ради, заступник начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Олег Матвійчук, в. о. заступника начальника Руслан Рачинський, представники Запорізької митниці ДФС, колективи організацій та підприємств, громадськість та ветерани-учасники Другої світової війни.
Виступаючи перед присутніми, представники влади відзначили велику особисту роль кожного українця, які у сорокові роки минулого століття своїми подвигами та працею наближали перемогу, відбудовували країну у мирні часи. Перед учасниками виступили й свідки тих подій – ветерани війни, які побажали молодому поколінню українців згуртуватися для спільних кроків заради розвитку та здобуття миру на рідній землі.
Урочистий захід завершився церемонією покладання квітів до меморіалу "Скорботна мати".

Бердянська ОДПІ повідомляє
« Бердянська ОДПІ повідомляє   В Бердянске отметили День матери »

Компания дня
Лучшие комбикорма, БМВД, концентраты и кормовые добавки для с/х животных и птицы.
       ТМ "BEST MIX"


  Подробнее...



Курс валют:
Курсы наличного обмена на сегодня



Яндекс.Погода



Ваше мнение

Предложить тему опроса

Ваше имя:
Email:
Сообщение:
:
 



Популярные фирмы

"ВИДИБОР" - новый комплекс гостиничного типа на дальней бердянской косе. Номера ЛЮКС! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Любители комфортного летнего отдыха на Азовском море, получат все то, о чем мечтали в ожидании до

68475 Просмотров с 04-07-2010
Коттедж "VERA" - люкс" - 2011г. Элитный отдых на Азовском море. - Украина, Запорожская, Бердянск.

 

Уровень VIP отдыха - расположен на берегу открытого Азовского моря в рекреационной

57125 Просмотров с 20-05-2010
База отдыха "ПОСЕЙДОН" - выбирайте лучший отдых на Бердянской Косе! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Город-курорт Бердянск не даром завоевал признание у туристов как один из лучших курортов для морс

53913 Просмотров с 20-06-2009
Частный пансионат "ЕЛЕНА" - лучший отдых в Бердянске по доступной цене! - Украина, Запорожская, Бердянск.

Выберите для себя отдых на Азовском море и желая сделать его лучшим, незабываемым и эффективным п

52888 Просмотров с 13-05-2009
«Aleks Club» - элитный оздоровительно-развлекательный комплекс в Бердянске. - Украина, Запорожская, Бердянск.

В структуру комплекса «Aleks Club» входят: бар-ресторан «

48878 Просмотров с 24-09-2009




Яндекс.Метрика






RSS-лента новостей
Галерея




Новости Товары и услуги Бердянска
Отдых в Бердянске Частные объявления
Работа Сервисы
Форум Фотогалерея
«БИМП» 2009 © Все права защищены.
При использовании материалов веб-сайта,
ссылка на bimp.com.ua обязательна!
Адрес:
71116, Украина,
Запорожская область, Бердянск